ویژه گرمسیری هوا صادر بالقوه سیستم خود را به فلوریدا

کیمبرلی میلر پالم بیچ پستمنتشر شده 11:21 AM EDT مارس 12 سال 2020به روز رسانی 10:15 صبح: National Hurricane Cen

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

به روز رسانی 10:15 صبح: National Hurricane Center صادر کرده است مخصوص مناطق گرمسیر پیش بینی آب و هوا شناسایی پتانسیل برای یک نیمه گرمسیری سیستم به شکل این آخر هفته.

این مرکز به یک منطقه کم فشار و انتظار می رود به توسعه شرق باهاما 50 درصد شانس به دست آوردن برخی از ویژگی های گرمسیری بیش از پنج روز آینده.

مدل اشاره شده است که پیش بینی پایین ممکن است به دست آوردن گرمسیری یا نیمه گرمسیری وضعیت را برای چند روز گذشته.

داستان قبلی: بادها را با چنگک جمع کردن فلوریدای جنوبی این هفته افزایش ممکن است به 30 مایل در ساعت gusts در روز پنج شنبه به عنوان sunny skies ترش به ابرها.

در حالی که خشک و خنک جلو منحرف به فلوریدا تنگه امروز آن سوار به شمال تا شبه جزیره ارائه خواهد شد برخی از آب به صورت باران و بادها را انتخاب کنید تا نسبت به پایان هفته.

اضافه کردن به تلاطم جوی می تواند یک پالس سرعت انرژی سفر در طول نیمه گرمسیری جریان جت در جنوب فلوریدا و به اقیانوس اطلس.

این است که سکسکه از بادها که پیش بینی شده است برای تبدیل شدن به یک منطقه کم فشار بیش از باهاما و در حال تماشا ممکن است نیمه گرمسیری و یا گرمسیری توسعه است.

ملی طوفان مرکز ساخته شده است هیچ اشاره ای به پتانسیل این سیستم برای اولین بار از سال 2020 فصل طوفان اما NOAA آب و هوا پیش بینی مرکز گفت: در صبح روز سه شنبه پیش بینی می کند که NHC و گرمسیری تجزیه و تحلیل و پیش بینی شعبه در حال نظارت بر این منطقه به صورت بالقوه توسعه است.

اگر چیزی اشکال آن است که انتظار می رود به حرکت با تاثیر کمی به فلوریدا به باز آتلانتیک اما می تواند قابل توجه در آن قبل از سنتی شروع به تاریخ ژوئن 1 برای فصل طوفان و به عنوان اولین گرمسیری سیستم از سال است. اول-نام tropical cyclone لیست این است که آرتور.

"آیا که در پایین هر troipical ویژگی های آن را نمی خواهد خیلی تفاوت را برای ما گفت:" مولی مرریفیلد یک NWS هواشناس در میامی ، "ما در حال رفتن به دیدن یک افزایش در باران, شانس, پنج شنبه, جمعه و احتمالا شنبه به عنوان جبهه که اصطبل بیش از کلید ها و تنگه فلوریدا منحرف شمال است."

روز پنجشنبه پیش بینی شده است که برای یک تا 50 درصد احتمال بارش باران افزایش به 70 درصد دوشنبه با احتمال رعد و برق شب جمعه.

شنبه به احتمال 50 درصد از دوش اما با پاکسازی آسمان.

بارندگی در مجموع برای جنوب فلوریدا به یکشنبه طیف وسیعی از 0.75 به 2.5 اینچ با سنگین ترین دوش تمرکز در امتداد سواحل جنوب شرقی از پالم بیچ شهرستان به کلید.

درجه حرارت در تمام هفته را در انتظار می رود به بالا پایین 80s و شیب به پایین 70s یک شبه.

در حالی که هیچ چیز رسمی آمده بود خارج از مرکز طوفان که از صبح روز سه شنبه AccuWeather است که بیشتر صعودی بر امکان چیزی گرمسیری تشکیل سواحل اواخر این هفته. فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه هواشناسان همچنین با اشاره به پتانسیل برای یک نیمه گرمسیری طوفان به فرم "نزدیک اما در شرق فلوریدا."

"وجود دارد برخی از نشانه ای که منطقه گسترده ای از رگبار و رعد و برق در این منطقه از روز جمعه تا یکشنبه می تواند به توسعه برخی از چرخش و شاید به هنگام تولد به افسردگی و یا حتی نام گرمسیری ویژگی 2020 کومودو," AccuWeather ارشد هواشناس الکس Sosnowski نوشت: در یک پیش بینی است.

اما وجود خواهد داشت موانع به گرمسیری تنش از جمله خشک در این منطقه را به سمت غرب.

گذشته پنج طوفان فصل تا به حال طوفان گرمسیری فرم قبل از رسمی ژوئن 1 تاریخ شروع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن