SRSO: نابارا زن مورد آزار و اذیت نیروی هوایی همکاران با 'مبتذل' پست های صوتی ادعا کرد داعش وابستگی

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:55 PM EDT Jun 9, 2020یک زن 24 ساله نابارا زن به اتهام مزاحمت

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

یک زن 24 ساله نابارا زن به اتهام مزاحمت نیروی هوایی ایالات متحده, استخدام منشی در آمریکا 90 با تماس با ده ها تن از بار بین اواسط ماه مارس و ژوئن و ترک های صوتی گفت: "من تروریستی در حال حاضر" و "شما f------ gonna die" و ادعا می شود یک عضو داعش.

Margarette الماس, 24 دستگیر شد سه شنبه به اتهام آزار ارتباطات و رزرو به سانتا رزا زندان شهرستان با 500 دلار اوراق قرضه. سوابق شهرستان نشان داد که او از زندان آزاد شد در روز شنبه.

سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر شروع رسیدگی به الماس فعالیت پس از یک نیروی هوایی همکاران گزارش شده است که او تا به حال شده است اذیت و آزار او را از طریق دفتر تلفن, با توجه به گزارش بازداشت.

همکاران ارائه شده نمایندگان با متعدد ذخیره های صوتی از الماس توضیح او نام خود را به دفتر 38 بار بین مارس 17 و 21 مارس به تنهایی و چپ چند "مبتذل صوتی سرزنش کردن نیروی هوایی و ادعای او این است که با داعش" در این گزارش اعلام کرد.

زن شناسایی خودش را به عنوان Margarette الماس و ارائه تعدادی از آن او خواستار شد.

بررسی نمایندگان تا به حال مشکل رمزگشایی تمام الماس پیام با توجه به فریاد و جیغ کشیدن در زمانی که او آنها را ترک کرد. اما یک معاون بعدا نوشت: در گزارش "پس از گوش دادن به پست صوتی من می توانم او را بشنود گفتن عبارت 'کشتن' و 'مرگ.'"

در برخی از پیام های او ادعا کرد که یک عضو داعش و دیگران او گفت: چیزهایی مانند "من تروریستی در حال حاضر" و "شما f------ gonna die" گزارش اعلام کرد.

الماس همچنان به تماس کارگزینی و او را ترک صوتی به صورت هفتگی تا هفته اول ماه ژوئن است.

"Margarette تماس های تلفنی در خدمت هیچ هدف مشروع اما به آزار و اذیت همکاران و توابع نرمال از دفتر" با توجه به گزارش.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب