که جای پای این $900,000 لایحه برای پنج مایل باتلاق آتش و هرست امام جواد آتش ؟

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:29 PM EDT مارس 14 سال 2020کل هزینه تا کنون برای پاسخ به سانتا رزا شه

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

کل هزینه تا کنون برای پاسخ به سانتا رزا شهرستان پنج مایل باتلاق آتش و Escambia County را هرست امام جواد آتش مجموع نزدیک به $900,000 — هزینه خواهد شد که شکاف بین دولت فدرال و دولت و فرد شهرستانهای استان است.

مجلس هزینه برای مبارزه با پنج مایل باتلاق آتش شد $652,461 و هزینه های برای هرست امام جواد آتش شد $246,115 با توجه به فلوریدا خدمات جنگل. این هزینه ها شامل پرسنل و تجهیزات و سوخت و خوابیدن و غذا.

دلار 898,576 کل را شامل نمی شود $1.9 میلیون نفر در اموال خسارت تخمین زده شده توسط این شهرستان در هفته گذشته.

شروع به بازسازی: بازیابی: با پنج مایل آتش باتلاق بیشتر موجود, بهبود, آغاز

منطقه 4 سانتا رزا شهرستان کمیسر دیو Piech خواسته در صبح روز پنج شنبه در کمیسیون جلسه در مورد چه کسی مسئول این لایحه پرداخت.

"من می دانم که زمانی که ما همه چیز را با دولت فدرال وجود دارد و بازپرداخت کمک های متقابل موافقت نامه ها و چیزهایی مانند این که" Piech گفت. "اما وجود هر گونه بالقوه برای افرادی که شروع به آتش به مسئول کل لایحه ؟ ما مسئول کل لایحه؟"

FEMA پرداخت خواهد شد برای بسیاری از سانتا رزا شهرستان, آتش, فلوریدا, جنگل, خدمات خواهد پرداخت Escambia County را

در حالی که ایالت فلوریدا است که در قلاب در ابتدا برای هزینه کامل این پاسخ کمک هزینه فدرال هفته گذشته اعلام کرد از ایالات متحده وزارت امنیت داخلی سازمان مدیریت اضطراری فدرال به دولت بازپرداخت برای 75 درصد از هزینه های مبارزه با سانتا رزا شهرستان را به آتش کشیدند.

ایالت فلوریدا خواهد پرداخت 12.5 درصد از باقی مانده 25 درصد و در شهرستان سانتا رزا در نهایت مسئول دیگر 12.5 درصد از این لایحه. شهرستان است که بودجه بین 30.000 دلار به 40 ، 000 $برای به اشتراک گذاشتن آن با توجه به شهرستان سخنگوی Brandi بیتس. تعداد دقیق برای آن شهرستان بر عهده خواهد داشت هنوز به طور کامل محاسبه می شود.

هرست امام جواد: هرست امام جواد آتش تهدید 29 خانه در اوج خود می سوزاند برای روز یا حتی هفته

این هرست امام جواد آتش جدا از پنج مایل باتلاق آتش و بودجه توسط بلک واتر جنگلداری مرکز بودجه و با توجه به خدمات جنگل سخنگوی جو Zwierzchowski. Escambia County سخنگوی لورا Chicago گفت: اخبار و مجله در یک ایمیل که شهرستان نیست صرف هر گونه پول در آتش دیگر از نیروی انسانی که شامل اضافه کاری.

"ما نمی خواهد به دنبال بازپرداخت از آنجا که ما انجام داده اند و هر چیزی خارج از عادی پاسخ" Chicago گفت.

سانتا رزا شهرستان اضطراری مدیریت مدیر براد بیکر گفت: کسی که شروع به پنج مایل باتلاق آتش می تواند در نهایت پرداخت خسارت اما این روند طولانی خواهد بود و بیرون کشیده شده.

"در شرایط گسترده شما مسئول هر گونه خسارت که آتش به شما در تنظیم می کند و به هر گونه اموال از جمله آتش نشانی تلاش های" بیکر گفت: کمیسیون در روز پنج شنبه. "بدیهی است که وجود دارد خواهد بود یک مدت طولانی و کشیده کردن دادخواهی به هر مقدار که است."

پنج مایل باتلاق آتش شروع 4 مه در پنساکولا خلیج کاهش بانک خصوصی و متعلق به اداره جبرانی کاهش تالاب متعلق به Westervelt شرکت ، بر اساس در تاسکالوسا،, آلاباما. این شرکت صادر شد سوزاندن مجوز برای انجام یک تجویز رایت در اموال و استخدام پیمانکار برای انجام تجویز می سوزاند اما کاهش یافته است می گویند که پیمانکار شد.

فلوریدا وزارت کشاورزی و خدمات مصرفی را تکذیب کرد, خبر, مجله, درخواست یک کپی از اصلی سوزاندن مجوز مجوز هفته گذشته با استناد به همراه اسناد به عنوان "فعال criminal investigative اطلاعات" معاف از رکورد های عمومی.

این هرست امام جواد آتش بود انسان ایجاد می شود اما محققان هنوز مشخص نشده دقیقا چگونه آتش آغاز شد. آنها نمی مظنون آتش سوزی.

جنگل و خدمات که اجازه می سوزد و نه مسئول می سوزد که فرار

سانتا رزا شهرستان وکیل Roy اندروز گفت: قانون دولت مانع از فلوریدا خدمات جنگل از بودن در قبال هر گونه خسارت ناشی از مجاز کنترل سوختگی می شود که خارج از کنترل مگر سهل انگاری فاحش درگیر است.

"اگر شما را از طریق سوزاندن روند مجوز که محدودیت مسئولیت صاحب ملک و پیمانکار. به طور خاص (اساسنامه) در ادامه به دولت است که فلوریدا خدمات جنگل است نه مسئول می سوزد برای آن مسائل مجوز" اندروز گفت. "مجلس اعلام کرده است که تجویز سوختن است به نفع دولت است."

بیکر گفت: "بسیاری" از خانه که ویران شد یا آسیب دیده تا به حال صاحب خانه را بیمه. کمک به قربانیان در حال حاضر می توان از طریق شهرستان را امن تر سانتا رزا برنامه.

این هرست امام جواد آتش 97% موجود در 2,215 هکتار و هرست امام جواد آتش بود 98% موجود در 1,191 هکتار از پنج شنبه صبح.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب