سنت جان گورستان ارائه می دهد به Confederate monument از مرکز شهر Pensacola

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:42 PM EDT Jun 18, 2020تاریخی سنت جان گورستان در مرکز شهر Pensacola ا

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

تاریخی سنت جان گورستان در مرکز شهر Pensacola ارائه شده است به Confederate monument از لی مربع اگر شورای شهر تصمیم به حذف آن از محل فعلی خود.

گورستان ساخته شده این پیشنهاد را در نامه ای به شهردار و شورای شهرستان در روز پنج شنبه بعد از ظهر. در این نامه پیشنهاد حرکت مجسمه در نزدیکی اولین میدان در گورستان "در نزدیکی قبر دیگر مؤتلفه سربازان."

"سنت جان گورستان دارای بالاترین تعداد مؤتلفه سربازان و مؤتلفه ژنرال دفن در گورستان عمومی در فلوریدا" نوشته اریک استیونسون رئیس جمهور از سنت جان گورستان در این نامه است. "قرار دادن مجسمه وجود دارد خواهد بود سازگار با آن بخشی از شهر ما میراث.

"بنای تاریخی در اصل بنا با استفاده از منابع مالی خصوصی از افرادی که در درجه اول به بازماندگان و یا عزیزانشان را از دست داده بودند که اعضای دو هنگ پیاده نظام بودند که در اینجا شکل در طول جنگ داخلی" در این نامه همچنان ادامه دارد. "به نظر می رسد که این اتصالات یادبود خواهد بود در واقع در یک گورستان تاریخی."

استیونسون اضافه شده است که گورستان است پیشنهاد این شهرستان ادامه داشتن و حفظ این بنای تاریخی آن است که اگر نقل مکان به گورستان زمینه.

سنت جان گورستان است که محل استراحت نهایی چندین سربازان جنگ های داخلی و همچنین به عنوان یک فرماندار فلوریدا برجسته Pensacola خانم و یکی از بدنام ترین قطار دزدان در تاریخ ایالات متحده همراه با حدود 20,000 دیگر روح رفتگان.

تاریخی gravesites: Pensacola تاریخ بهتر می شود تفسیر در سنت جان گورستان با تشکر از تاثیر 100

شمارش معکوس آغاز می شود: Pensacola شورای شهر شروع می شود شمارش معکوس برای فعال کردن و از بین بردن Confederate monument

در ژوئن 11, Pensacola شورای شهر به اتفاق آرا به تصویب یک آیتم برای شروع 30 روز دوره انتظار لازم توسط شورای سیاست برای شهرستان به تغییر و یا حذف یک تاریخی نشانگر.

Councilwoman ان تپه که پشتیبانی از از بین بردن این اثر تاریخی گفت: این 30 روز به شهر زمان خود را به انجام علت سعی و کوشش برای کشف کردن چه مقدار از آن هزینه خواهد شد برای حذف این بنای تاریخی و مطمئن شوید که آن را مورد نیاز نمی باشد به این بنای تاریخی را به گروه دیگری تحت یک توافق است.

تپه روز پنجشنبه گفت که او را حمایت از حرکت این بنای تاریخی به گورستان.

"من قطعا بر این باورند که سنت جان خواهد بود محل ایده آل برای این از آنجا که در حال حاضر وجود دارد مؤتلفه جانبازان به خاک سپرده شد وجود دارد و آنها را احترام مجسمه" هیل گفت. "من باور دارم که وجود خواهد داشت بسیاری از مردم ممکن است بسیاری علاقه بیشتر و بازدید از بودن در گورستان از آن را در Palafox. من بسیار به ندرت دیدن کسی که در پارک."

این شورا انتظار می رود تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا یا نه برای حذف این بنای تاریخی در ژوئیه 16.

این اولین بار نیست سنت جان را ارائه کرده است تا دوباره به خانه Confederate monument. در سال 2017 گورستان ساخته شده همان پیشنهاد به شورای شهر بود که آن را بحث از بین بردن مجسمه پس از آن.

کایل کول یکی از رهبران Pensacola سیاه زندگی مسائل جنبش گفت که او بی تفاوت نسبت به آنچه می تواند انجام شود با مجسمه; او فقط می خواستم به دیدن آن رفته است.

"اگر این چیزی است که آنها می خواهند به انجام و آن را در اموال خود را میان خود مرحوم, پس از آن که تصمیم خود را," کول گفت: اخبار و مجله از طریق پیام متنی در روز پنج شنبه. "اما ما نمی خواهیم به آن را ببینید در چشم های عمومی هر روز فقط نگاه می شود و به یاد آنچه که این شهر یک بار ایستاده بود.

"با که می شود گفت, من نمی بینم که چرا ما باید صبر کنید تا جولای 16," او اضافه شده است. "فقط اهدای آن به (گورستان) و اجازه حرکت رو به جلو در پیدا کردن یک جدید و بهبود یافته بنای تاریخی که نشان دهنده جدید Pensacola."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن