کارکنان اخبار: کتاب آشپزی شامل پلاتیا دستور العمل های رستوران برنده جایزه بین المللی

UCLA اسکان و مهمان نوازی در آینده پلاتیا کتاب آشپزی که شامل دستور العمل از دریای مدیترانه الهام گرفته از رستور

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

UCLA اسکان و مهمان نوازی در آینده پلاتیا کتاب آشپزی که شامل دستور العمل از دریای مدیترانه الهام گرفته از رستوران در پردیس را مایر و رنه Luskin کنفرانس مرکز مفتخر شده است و توسط انجمن بین المللی مراکز همایش با 2020 جهانی جایزه نوآوری. این جایزه که به رسمیت می شناسد خلاقیت و نوآوری و تاثیر اعلام شد به تازگی در سازمان کنفرانس سالانه برگزار شده بود تقریبا.

"ما بسیار هیجان زده برای برنده شدن این جایزه را به نمایندگی از تمام تیم ها درگیر این واقعا یک تلاش مشترک — از کل تیم در پلاتیا و Luskin کنفرانس مرکز به عکاسان و نویسندگان و طراحان ساخته شده است که آن همه اتفاق می افتد گفت:" Magyn ترجمه, مدیر خلاق برای UCLA اسکان و مهمان نوازی بازاریابی و ارتباطات.

ترجمه led جهت خلاق و مدیریت پروژه. ترجمه تولید کتاب های دیگر از جمله دانشگاه UCLA 220-صفحه Bruin صفحه کتاب اشپزی منتشر شده در سال 2018 است.

"این است که بسیار جادویی را به تصرف خود و به اشتراک گذاری داستان از پلاتیا و Luskin مرکز کنفرانس و برای بسته بندی آنها را در یک کتاب زیبا که بی انتها است و می تواند با دیگران به اشتراک گذاشته در سراسر جهان," او گفت:, و اشاره کرد که انتشار کتاب تاریخ است که هنوز به تعیین خواهد شد در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

پلاتیا آشپزی بود که نوشته شده توسط آشپز Jason Tingley و ربکا کندال تحریریه و مدیر ارتباطات و طراحی شده توسط طراح ارشد مایکل Ries, ویژگی های بیش از 100 دستور العمل ها و داستان چگونه پلاتیا و Luskin مرکز همایش های تبدیل شده اند بخشی جدایی ناپذیر از UCLA از آنجا که باز کردن درهای خود را در سال 2016.

"استفاده از کتاب آشپزی با فرمت برای برقراری ارتباط محل شخصیت یک درس با ارزش از ما, تکنولوژی-جهان اشباع شده است که ملموس و لامسه — هنگامی که به طرز ماهرانه ای انجام می شود و اصیل — بسیار قدرتمند و گفت:" لورا Bickle, ویرایشگر, کانادا مشتعل مجله و یکی از سه قاضی که مورد بررسی قرار میدهد.

اضافه قاضی ریچارد لونا مدیر انتشارات برای برنامه ریزان نشست بین المللی مستقر در دالاس تگزاس: "من هم دوست دارم سادگی آن است. آن قطاری از تخصص تیم می دهد و آنها را یک مرحله به درخشش. به علاوه دور است معنی دار و خدمت به عنوان یک یادآوری از تجربه مردم بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن