تست استاندارد در حال حاضر اختیاری برای کلاس 2025 متقاضیان

متقاضیان برای کلاس 2025 خواهد شد لازم نیست برای ارسال نمرات آزمون های استاندارد به دلیل "بسیاری از چالش های ای

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

متقاضیان برای کلاس 2025 خواهد شد لازم نیست برای ارسال نمرات آزمون های استاندارد به دلیل "بسیاری از چالش های ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس" استنفورد امروز اعلام کرد پس از بسیاری از نهادهای همکار ساخته اند که همان تغییر است.

وجود خواهد داشت هیچ مجازات برای متقاضیانی که آیا ارسال نمرات آزمون با توجه به دانشگاه.

"استنفورد بررسی خواهد شد برنامه های کاربردی با یا بدون آزمون استاندارد نمرات ترک این تصمیم در دست متقاضی" استنفورد پذیرش نوشت.

بهار در این نشست SAT و ACT لغو شد به عنوان coronavirus تعطیل در فرد آموزش در سراسر کشور. کالج مدیره به تازگی اوراق قصد دارد به ارائه SAT آنلاین پس از مواجهه با انتقاد بیش از این در خانه AP امتحانات در ماه مه.

"ما می دانیم بسیاری از چالش های ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس و ما را در درک مشکل دانش آموزان ممکن است در حال آماده شدن برای و دسترسی به پذیرش تست در سراسر جهان" استنفورد پذیرش نوشت. "این ممکن است به خصوص به چالش کشیدن برای دانش آموزان برای پیدا کردن جایگزین برای تست سایت شده اند که oversubscribed و یا که در آن در دسترس بودن تست فشار بیشتر به مدرسه در سال است."

دانشگاه استنفورد در نظر دارد برای بازگرداندن SAT یا ACT تست مورد نیاز برای کلاس 2026 با توجه به اعلام.

استنفورد اعلام می آید پس از آن نهادهای همکار ساخته شده اند همان تصمیم گیری از جمله تمام مدارس آیوی لیگ اما پرینستون.

برای برخی از دانشگاهها از جمله دانشگاه کالیفرنیا (UC) سیستم تصمیم به رفتن تست-اختیاری برای کلاس 2025 اولین گام به سوی دائم تدریجی استفاده از تست استاندارد در پذیرش در میان انتقادات که نمرات آزمون های استاندارد بهتر است شاخص های اقتصادی و اجتماعی از توانایی علمی.

UC پذیرش خواهد بود آزمون-اختیاری در سال آینده نیز هست. 2025 UC مدارس متوقف خواهد شد با توجه به SAT یا ACT نمرات آزمون برای هر متقاضیان در دولت یا خارج از دولت است.

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب