استنفورد وجودی خطر ابتکار پردازد تهدیدات جهانی

استنفورد راه اندازی رسمی دانشگاه استنفورد وجودی خطر ابتکار (SERI) در روز جمعه که با هدف "تقویت تعامل از دانشجو

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

استنفورد راه اندازی رسمی دانشگاه استنفورد وجودی خطر ابتکار (SERI) در روز جمعه که با هدف "تقویت تعامل از دانشجویان و اساتید به تولید کار معنی دار با هدف حفظ آینده بشریت است." به طور خاص هدف آن است که برای جلوگیری از جهانی فاجعه بار خطرات (GCRs) — خطرات است که تهدید به نابود کردن تمدن بشری و یا درایو تمام گونه های منقرض شده است.

این سازمان برنامه های کنونی عبارتند از میزبانی یک سخنران سری از افراد برجسته در جهان از GCR کاهش, چنین به عنوان "پرتگاه" نویسنده توبی Ord و همچنین ارائه 7500 دلار حق الزحمه برای مقطع کارشناسی تابستان پروژه ها. بودجه بین 10 و 20 پروژه ها ارائه خواهد شد با باز کردن انسان دوستی. و در طول سال تحصیلی سری امیدوار به ادغام ارائه خود را به نام تجاری جدید فاجعه بار خطرات و راه حل (CRS) غلظت در علم و تکنولوژی و جامعه (STS) عمده.

سری میزبانی تحت فریمن Spogli موسسه بین المللی مطالعات محصول یک اتحاد بین STS برنامه های مرکز بین المللی امنیت و همکاری (CISAC), Stanford بهداشت جهانی و موجود محلی موثر نوعدوستی جامعه است. آن شرکت رهبران پروفسور استفان Luby در دانشکده پزشکی و استاد پل ادواردز مدیر STS برنامه.

Luby و ادواردز ملاقات بیش از منافع مشترک در تدریس دوره بشر انقراض در دانشگاه استنفورد. که البته فکر می کنم 65: "جلوگیری از انقراض بشر" است که در حال حاضر در سال دوم آن است و حدود 100 دانش آموزان است.

ادواردز گفت: روزانه که Luby رسیده به او را با این ایده اصلی برای کلاس.

"درست بعد از من استخدام در دانشگاه استنفورد-قبل از هر چیز به حال اتفاق افتاده است و در حالی که من هنوز در آن آربور-استیو به من نوشت و گفت:" آیا شما می خواهید برای تدریس یک دوره در جلوگیری از انقراض بشر?'" ادواردز گفت. "و من هرگز او را ملاقات نمود, من می دانستم که هیچ چیز در مورد او من تو را دیدم این ایمیل و بلافاصله گفت:" بله." من کار کرده اند که تغییر آب و هوا برای 30 سال گذشته و قبل از من مشغول به کار بر روی تغییرات آب و هوایی من به طور عمده در کار نقش کامپیوتر در جنگ هسته ای."

تغییر آب و هوا و جنگ هسته ای هستند و دو تا از چهار تمرکز کلاس; دیگران غیرقابل کنترل و هوش مصنوعی و البته طاعون — طبیعی یا مصنوعی.

Luby توصیف امکان انسان ایجاد می شود انقراض به عنوان یک پدیده جدید در طول عمر خود.

"من فکر نمی کنم ما رو به نقطه ای که در آن انسان می تواند از بین بردن تمدن تا ظهور زرادخانه هسته ای" او گفت:.

اما در این دوره نه درمان COVID-19 به عنوان یک جهانی فاجعه بار خطر است. Luby, یک متخصص اپیدمیولوژی که زمان صرف شده در مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) گفت که این نوع از بدترین سناریو این دوره توصیف کوتاه از انقراض هستند چیزهایی است که می تواند ما را به "از دست دادن همه ما درک علمی تمام هنر ما و که در آن بشریت به کاهش است که تا حد زیادی بی سواد: چیزهایی که با هیچ امید بهبودی." COVID-19 بعید است به تغییر در دراز مدت مسیر بشریت است.

البته در مورد رمان coronavirus در متن قبلی از حوادث حتی در مقیاس های بزرگتر — این طاعون که تعطیل جاده ابریشم و تخلیه تمام شهرستانها در اروپا در اواخر قرون وسطی و یا پیر جهان همه گیر که ویران جدید جهانی تمدن ها و اقوام پس از تماس با.

"ما آموخته است که البته در بهار گذشته برای اولین بار و ما شگفت زده شدند که از آن تولید شده بسیار بهره" Luby گفت. "پس کسی که در موثر نوعدوستی شاید Kuhan رسیده به ما و باز انسان دوستی به من رسیده است و به عنوان بخشی از این گفتگو ما فکر کردن در مورد چگونه ما می تواند کمک به ایجاد مهارت ها و توانمندی ها برای دانش آموزانی که علاقه مند هستند در مصرف جهانی فاجعه بار خطر جدی است."

موثر نوعدوستی است یک فلسفه است که با تمرکز بر انجام خوب بر اساس شواهد به جای شهود و یا سنت. همچنین بر انحراف دانشجویان به سمت بالا تاثیر فرصت های شغلی برای مبارزه با چالش هایی مانند فراری تغییر آب و هوا در قرن حاضر.

Kuhan Jeyapragasan '20 M. S. '20, رئیس جمهور, گروه دانشجویی, دانشگاه استنفورد نوعدوستی موثر است یک دانش آموز همکار در SERI که مرتبط Luby و ادواردز برای باز کردن انسان دوستی بودجه. او در توصیف این مسائل از فروپاشی تمدن و بشریت را از انقراض طبیعی به عنوان یک فرمت کلی موثر نوعدوستی فکر می کردم.

"بسیاری از موثر نوعدوست هستند متمرکز در ساخت مطمئن شوید که آینده را به خوبی می رود و همراه با آن ایده جلوگیری واقعا بد فجایع که هر دو باعث انقراض و یا دائمی سقوط تمدن" Jeyapragasan گفت.

Jeyapragasan که باعث شده است تا برخی از کار برای تابستان برنامه طراحی این پروژه به تجربه بلند پروازانه دانش آموزان در یک زمان شبکه ای از افراد و ایده های. به درخواست دانش آموزان تا به حال برای پیدا کردن یک مربی و نوشتن یک پروژه پیشنهاد. Jeyapragasan توضیح داده بودن دور توسط نمرات دقیق برنامه های کاربردی و ویژگی های پروژه ایده های متمرکز بر مسائلی مانند سیاست هسته ای و مهندسی زیستی و بیشتر از همه تغییر آب و هوا.

پذیرش تمام طرح نیاز به میلیون ها دلار است که فراتر از SERI برسد. اما دانش آموزان علاقه مند قادر به امن تابستان بودجه شرکت هنوز می تواند در سری طریق پاره وقت و پروژه ها و یا آینده آن سخنران مجموعه که شامل مربیان از تابستان برنامه به عنوان به خوبی به عنوان استادان دانشگاه استنفورد با تمرکز بر مسائلی مانند تغییر آب و هوا. سری همچنین امید برای توسعه روابط با گروه های مشابه در دانشگاه های دیگر از جمله طرح تهدید هسته ای در دانشگاه فنی ماساچوست به رهبری وزیر سابق انرژی Ernest Moniz.

سوال های هسته ای تخریب اصلی جرقه برای همه, مدرن, انقراض-پيشگيري حتی به عنوان تعدادی از راه های بشریت ممکن است خود را از بین ببرد ballooned است.

SERI است استنفورد جدیدترین پاسخ به این سوال از انقراض. آینده سخنران رویدادهای مجازی و یا در فرد خواهد شد به اطلاع عموم از طریق استنفورد لیست های پستی و گروه های ذینفع.

Jeyapragasan گفت که سری است نه یک خروجی برای بدبین prognosticators اما امیدوار خوش.

"اگر شما نگاه کنید که چگونه بشریت پیشرفت کرده است در شرایط کاهش فقر و در مسائل اجتماعی آموزش و پرورش این همه جبهه های دیگر ما انجام داده ایم بسیار معجزه آسا کار" Jeyapragasan گفت. "و من فکر می کنم ما ادامه خواهد داد برای پیدا کردن راه حل و آینده خواهد بود واقعا عالی — مشکلات ما امروز مانند تغییر آب و هوا ما را حل می کند. و در نهایت ما ممکن است از بین بردن وجودی خطر یا حداقل انسانی وجودی خطر است."

تماس کوپر Veit در cveit 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن