استنفورد ارواح 200 گراد دانش آموزان

دو هفته پیش 200 دانشجویان تحصیلات تکمیلی از سراسر پنج مدارس و 30 بخش هماهنگ و ایمیل فرستاده شده یک لیست از خوا

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

دو هفته پیش 200 دانشجویان تحصیلات تکمیلی از سراسر پنج مدارس و 30 بخش هماهنگ و ایمیل فرستاده شده یک لیست از خواسته های به پنج رؤسای دانشگاه استنفورد — استفان گراهام لوید جزئی دبرا Satz دن شوارتز و Jennifer Widom. این استنفورد رؤسای اما ارواح آنها است.

"زمانی که من برای اولین بار رو به ایمیل من واقعا هیجان زده است چرا که دیگر از سوخت های فسیلی شرکت ها به ندرت فراموش زمین شناسان مانند من تعداد زیادی از ایمیل" گراهام گفت. "اما پس از آن من آن را باز کرد و دیدم یک دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی بنابراین من تصمیم به تظاهر به آن را ندارد."

واکنش های مشابهی دیده می شد از دیگر رؤسای دانشگاه استنفورد.

"من در سراسر یک Buzzfeed مقاله صحبت کردن در مورد سایه اندازی و مشاوره ارتباط," Satz گفت. "من در بر داشت سایه اندازی بخش بسیار مرتبط است."

استنفورد همبستگی شبکه تاکید کرد که آن را ادامه خواهد داد برای دفاع از خود پنج خواسته: به طور کامل با بودجه یک سال برنامه فرمت کامل تابستان بودجه در حداقل سه ماهه نرخ گسترش اورژانس منابع مالی اضافی به طور کامل تامین مالی برنامه های افزودنی برای دانشجوی تحصیلات تکمیلی پدر و مادر و مشاور حقوقی برای دانشجویان بین المللی.

"آن را مانند آنها وسواس با ما" Satz گفت. "بسیاری از ایمیل."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن