دانشگاه استنفورد در 2010s: چگونه گرایش در رشته, پشته تا در دیگر موسسات ؟

دانشگاه استنفورد در 2010s یک سری ویژگی های داده های تصویری در چه چیزهایی تغییر (و یا تغییر نمی کند) در دانشگاه

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

دانشگاه استنفورد در 2010s یک سری ویژگی های داده های تصویری در چه چیزهایی تغییر (و یا تغییر نمی کند) در دانشگاه و جامعه است. ما کشف دانشگاهیان دو و میدانی زندگی اجتماعی و بیشتر. به ترک پیشنهادات تماس با روزنامه اطلاعات در data 'در' stanforddaily.com. اتمام قسمت 1 از مجموعه ما برای یک شیرجه عمیق در رشته در دانشگاه استنفورد.

اخیرا ما در این روند در دانشگاه استنفورد رشته بیش از 2010s. در این مقاله خواهیم دید که چگونه گرایش رشته در دانشگاه استنفورد مقایسه روند در دانشگاه ییل پرینستون دانشگاه هاروارد و MIT در طول دهه گذشته است. اگر چه علوم کامپیوتر (CS) نشان داد برخی از بزرگترین رشد در هر یک از این مدارس و محبوب ترین عمده در دانشگاه استنفورد و MIT اقتصاد ثابت به انتخاب دانشجویان در دانشگاه هاروارد و پرینستون و دانشگاه ییل.

درصد تغییر طول دهه محاسبه شده است با استفاده از متوسط ارزش بیش از سه و سه سال گذشته از اطلاعات به عنوان پایه و پایانی ارزش به منظور صاف کردن نوسانات در داده ها است که منعکس نمی شود گسترده تر روند. دانشگاه هاروارد ارائه نمی دهد اطلاعات از 2015-16 به 2017-18 بنابراین پایانی با استفاده از آخرین سال از داده ها. علاوه بر رشته های اصلی نشان داده شده است کسانی که ادعا حداقل 1 درصد از فارغ التحصیلی کلاس بیش از 2010s. اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از عمده می توان توسط معلق در هوا بیش از نمودار.

حرکت را از طریق نمودار زیر را ببینید گرایشهای رشته در دانشگاه ییل پرینستون دانشگاه هاروارد و MIT و استنفورد.

دانشگاه ییل

در دانشگاه ییل فنی افراد به طور کلی به حال بیشترین درصد افزایش می دهد در حالی که علوم انسانی افراد تمایل به کاهش بیش از این دهه است. توزیع علوم اجتماعی باقی مانده است نسبتا حتی در سراسر. CS با تجربه بزرگترین بوم در محبوبیت است اما دور از محبوب ترین عمده در دانشگاه ییل به عنوان اقتصاد و علوم سیاسی بالای لیست. در 2017-18 اقتصاد رشته بیش از دو برابر CS رشته در درجه اعطا.

دانشگاه پرینستون

B. S. E. در CS بسیار محبوب تر از آن B. A. همتای اما هر دو تغییرات را تجربه کرده به همان درصد رشد در 2010s. دوباره زمینه های فنی لذت می برد و بیشترین افزایش به طور کلی در حالی که علوم طبیعی را دیدم بسیاری از درصد کاهش می یابد. غیر بنیادی در رشتههای علوم انسانی و علوم اجتماعی به طور کلی کاهش یافت و در سمت چپ نمودار. اقتصاد تنها محبوب ترین عمده در پرینستون. اما اگر هر دو CS برنامه های در حال ترکیب CS محبوب ترین موضوع در پرینستون با اقتصاد به عنوان یک دوم.

دانشگاه هاروارد

در آنچه که احتمالا بیشتر بصری قابل توجه نمودار با توجه به lopsidedness CS طول می کشد نقطه بالا برای درصد تغییر دهید. اکثر رشته های با تجربه درصد کاهش می یابد اما این جبران شد با خوشه عظیم در بهره CS و آمار. علوم انسانی افراد تا به حال بزرگترین قطره با افراد مثل رمان زبان و ادبیات همراه با مطالعات شرق آسیا در سمت چپ. CS توسط دانشگاه هاروارد دوم-محبوب ترین عمده با اقتصاد به عنوان خسته کننده های مورد علاقه.

MIT

تنظیمات استنفورد دانشجویی بدن شاید آینه بیشتر از نزدیک با کسانی که از دانشگاه MIT دانشجو بدن. این باعث می شود حس داده استنفورد نزدیکی با دره سیلیکون و دانشگاه MIT تاکید بر ویژگی های افراد همانطور که از نام آن مشهود. اما این اعداد نشان می دهد که ساقه جو در MIT است و حتی بیشتر در حال حاضر از آن است که در دانشگاه استنفورد. برای درجه است که اهدا شد به بیش از 1 ٪ از دانش آموزان هیچ یک از آنها در علوم انسانی و دو نفر بودند بنیادی مربوط. این دو نفر یعنی علم مدیریت و اقتصاد نیز تجربه کرده است بیشترین درصد کاهش می دهد. همچنین شایان ذکر که چگونه به شدت MIT یکپارچه CS به آن درجه ارائه شده است. برای دانشگاه MIT کلاس 2019 بیش از 40 درصد از دانشجویان فارغ التحصیل شده با درجه بود که "علوم کامپیوتر" در نام.

نمودار فوق به طور خلاصه روند در CS در سراسر پنج نهاد ما نگاه کرد. شماره پرینستون شامل هر دو B. S. E. B. A. درجه تعلق می گیرد در CS. شماره MIT به طور خاص برای علوم و مهندسی کامپیوتر عمده. دانشگاه هاروارد گزارش نشده شماره از 2015-16 به 2017-18. جای تعجب نیست استنفورد و MIT نشان می دهد که بالاترین نرخ رشد. CS درجه اعطا شده در دانشگاه ییل نشستن زیر از مدارس دیگر در حالی که پرینستون نشان می دهد که بیشترین نوسان از سال به سال.

تماس با سوفی اندروز در sophie1 'در' stanford.edu یا استنفورد داده های روزانه تیم در داده ها 'در' stanforddaily.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن