محققان دانشگاه استنفورد به نوبه خود هزاران full-face لوله تنفس ماسک به استفاده مجدد PPE برای کارکنان بیمارستان

در حالی که در خانه گیر کرده در ماه مارس با دنده غواصی از گذشته ماجرا مهندسی زیستی استاد مانو پراکاش فرضیه که م

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

در حالی که در خانه گیر کرده در ماه مارس با دنده غواصی از گذشته ماجرا مهندسی زیستی استاد مانو پراکاش فرضیه که مجهز لوله تنفس ماسک ممکن است قادر به خدمت به عنوان قابل استفاده مجدد و قوی محافظ و ماسک.

در 29 آوریل به Prakash آزمایشگاه و همکاران منتشر شد نتایج اولیه از آنها قابل استفاده مجدد نمونه: یک لوله تنفس ماسک که لوله تنفس جایگزین شده توسط 3D-چاپ آداپتور برای N95 فیلتر کارتریج.

استفاده از موجود زنجیره تامین و مشارکت تیم امید برای توزیع ده ها هزار نفر از این لوله تنفس بر اساس "Pneumasks" به بیمارستان سیستم های سراسر کشور.

"وجود دارد یک نیاز فوق العاده ای برای استفاده مجدد ماسک در جامعه گفت:" مستقر در میامی-دکتر روبرتو میکی در یک Pneumask گواهی نامه. "بیمارستان ها و دیگر گروه های زیادی را PPE و قادر به جذب این افزایش قیمت اما شیوه های کوچکتر مثل من که کمک به پوشش اورژانس و فوری آسیب های باقی مانده در تلاش برای پیدا کردن و پرداخت هزینه برای PPE."

با توجه به Pneumask سایت 2,600 ماسک در حال حاضر در حال استفاده در سراسر ایالات متحده با توافق برای هزاران نفر دیگر به تامین مالی و توزیع در روزهای آینده. ماسک — به طور خاص طراحی شده برای پزشکی خط مقدم کارگران به عنوان مخالف به طور کلی استفاده مصرف کننده — پر کردن یک نیاز فوری برای با کیفیت بالا و قابل استفاده مجدد ماسک که پزشکان می تواند هر دو به راحتی به دست آوردن و اعتماد است.

این پروژه مورد نیاز فوق العاده ای در فروش از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران.

لورل Kroo یک ششم-سال دکترای خود را در رشته مهندسی مکانیک در Prakash آزمایشگاه کاهش یافته و همه کار در اتمام درجه دکتری خود را برای کمک به مهندس Prakash را لوله تنفس ایده.

"من به یاد داشته باشید احساس نوع مورد پایان نامه من یک روز و به دنبال شل کانال و رفتن" این واقعا یک ایده خوب,'," او گفت:. "و مانو است مانند شش نفر از این ایده ها مربوط به COVID. آن را هیجان انگیز به کار برای یک PI که می تواند محوری کل آزمایشگاه به طور موقت."

Anesta Kothari, یک محقق در مهندسی زیستی بخش گفت: این تیم مشغول به کار در این پروژه به طور منظم "از حدود ساعت 8 صبح تا 12 صبح" از اواسط ماه مارس.

"در ابتدا ما به دنبال تشخیص به عنوان مخالف به PPE دنده اما به زودی ما شروع به نگاه کردن به مسائل دیگر و به سرعت شروع به کار بر روی مانو این ماسک ایده" Kothari گفت. "ما شروع بسیار پایین کلید فقط مهندسی معکوس اتصال از نوع ad hoc و با سرعت بسیار بالا فقط برای دیدن اینکه آیا یا نه آن را می تواند کار کند."

هر ماسک های متشکل از یک چهره لوله تنفس ماسک با لوله تنفس حذف شده است. به جای تزریق تولیدات متصل متصل به پزشکی درجه N95 فیلتر. سه-قسمت ماسک همچنین می آید با یک جایگزین آداپتور صنعتی درجه 3M فیلتر. ماسک بهینه شده برای تمیز کردن آسان پروتکل ها و استفاده مجدد و مقاومت در برابر آنها دور بسیاری از عقیم سازی و یا تعویض فیلتر بدون از دست دادن ایمنی.

در مارس 21, آزمایشگاه مشترک ایده های خود را در Google Doc.

"آن را منتشر و یا علنی یا هر چیزی فقط از طریق آزمایشگاه ما وب سایت" Kothari گفت.

اما سند را منفجر کرد. Kothari و Kroo که استنفورد ایمیل در ارتباط بودند در Google Doc, یافت, صندوق خود را با آب گرفتگی پیام. بسیاری از این ایمیل آمد از پزشکان در حالی که برخی دیگر از شرکای بالقوه است. یک ایمیل آمد از پزشکی-دستگاه شرکت بوستون علمی که بلافاصله پس از توافق به صندوق و توزیع هزاران نفر از ماسک است.

نزدیک مکاتبه با پزشکان و خارج محققان کمک به اطلاع رسانی در این تیم شفافیت و ثبات در جمع آوری اطلاعات و آزمایش آشکار در نهایی preprint مقاله بر اساس اصلی Google Doc.

"مکانیکی طراحی بخشی از آن را فوق العاده آسان در مقایسه با تست و دقت پشت خصوصیات و من فکر می کنم که سهم اصلی که ما در آزمایشگاه ساخته شده" Kroo گفت. "هستند بسیاری از سازندگان و گروه های خارج وجود دارد وجود دارد, مردمی با پرینتر 3D چسبیده فیلتر در ماسک. ما آزمایشگاه و گفت: خوب, اجازه دهید نگاهی CO2 سطح filtration efficiency, بالینی قابلیت استفاده و شروع کردن به بحث و گفتگو با FDA."

بسیاری از زمان های سفارشی ماسک ها غیر قابل اعتماد به عنوان مهر به این صورت اغلب تنزل قبل از فیلتر در واقع فرسوده. لوله تنفس ماسک حذف این مشکلات وجود دارد اما هنوز هم جا مسائل برای مردم با ریش یا عینک. بسیاری از پرسنل بیمارستان در حال حاضر اصلاح ریش خود را و یا تغییر به تماس با لنز.

ماسک در حال حاضر مورد تایید FDA به عنوان سپر چهره اما آنها در انتظار تصویب به عنوان ماسک. اما در حالی که سازمان های همکار مانند بوستون علمی موافقت کرده اند به صندوق دسته از هزاران نفر از ماسک فوری برای توزیع به بیمارستان بزرگترین مانع برای پذیرش بیشتر هزینه ماسک. در آمریکای شمالی و بسیاری از لوله تنفس ماسک باید خریداری در بازار قیمت است که می تواند اجرا شود حدود سی دلار در هر.

در فرانسه شرکت قلم BIC تولید 25,000 رایگان Pneumasks با استفاده از موجود خود کارخانه زیرساخت ها و توافق برای انجام بیشتر تزریق برای اطمینان بسیار بالا و تلرانس.

این Pneumask است بیشتر توسعه یافته از Prakash آزمایشگاه پروژه های فعلی اما دیگران وجود دارد.

یکی از جاه طلبانه ترین پروژه است 1000 x 1000 که هدف آن استفاده از "آب نبات پنبه ماشین" رویکرد به چرخش پلی استایرن به یک نانو فیبر electrostatically شارژ N95-درجه فیلتر مواد. اگر یک هزار کسب و کارهای کوچک بودند برای ساخت این پروژه 1000 1000 سیستم که تنها نیاز به چرخش ابزار مانند یک Dremel موجود در هر فروشگاه سخت افزار آنها می تواند هر یک از تولید هزاران نفر از ماسک هر روز آزمایشگاه می گوید. به "پنبه آب نبات ماشین" مفهوم زاییده افکار از آنتون مولینا فعلی دکترای خود را در مهندسی و علم مواد.

این Prakash آزمایشگاه اولویت ارزانی و مقیاس در یک رویکرد شناخته شده به عنوان "صرفه علم است." این است که شناخته شده برای آن Foldscope یک خاک-ارزان میکروسکوپ برای آموزش علوم است اما جرأت به فن آوری پزشکی قبل با ابزار مانند Paperfuge یک کم هزینه سانتریفیوژ و MalariaScope گوشی دلبستگی است که می تواند تجزیه و تحلیل اسمير خون برای تعیین کسی احتمال داشتن مالاریا. آن زمان یک پروژه طراحی شده برای جهان سوم با هدف به حداقل رساندن سلامت کارگر نیروی کار نیاز دارد و یا به طور کلی هزینه قطعات.

تماس کوپر Veit در cveit 'در' stanford.edu.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن