استنفورد دانشجو هدیه دور از آبجو پنگ برای روز مادر

جک ریچارد '23 ناراحت مادرش امی با روز مادر ژست این سال است. امی جلو آمد گفتن که روزانه جک روز مادر "هدیه" به ا

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

جک ریچارد '23 ناراحت مادرش امی با روز مادر ژست این سال است. امی جلو آمد گفتن که روزانه جک روز مادر "هدیه" به او بود و دور از آبجو پنگ با هم.

"من از خواب بیدار شدم احساس خوش شانس به صرف روز مادر با محبت خانواده در یک زمان ترسناک" امی گفت. "من راه می رفت پایین هیجان زده برای یک صبحانه خوب و یا حداقل یک کارت اما جک که راه اندازی یک آبجو پنگ بازی با استفاده از الکل است. او به من به نام " فرض.'"

امی و جک سپس مبارزه بیش از ژست. امی ادعا کرد که آن را نامناسب و حتی حس را: "چگونه بسیاری از مادران می خواهم به بازی پنگ آبجو با خدا ممنوع در ساعت 9 صبح روز یکشنبه با زیر سن قانونی خود و پسر؟"

جک شده است که مقابله با تعویق عجله در دانشگاه استنفورد با توجه به COVID-19, ناراحت بود مادر او واکنش منفی.

"همه ما احساسات" جک گفت: روزانه است. "خواهر من دوست میکروبیولوژی. من پدر را دوست دارد به رنگ. من عبادت پنگ آبجو با خدا ممنوع. من فقط در تلاش بود برای به اشتراک گذاشتن شور و شوق من با مادرم. به علاوه محلی liquor store را قبول نمی کند من جعلی بنابراین من نیاز به او مشروب الکلی."

جک گزارش شده است که او را بهترین تلاش خود را به هدیه ای حتی با استفاده از مورد علاقه خود را, از خود راضی فنجان به راه اندازی بازی.

"من می خواهم که اجازه دهید او برنده" جک گفت. "این است که مانند یک فداکاری بزرگ در بخشی از من. من هرگز از دست دادن در پنگ آبجو با خدا ممنوع. من می خواهم به پرتاب دور من خط برنده شدن."

پس از اولیه خود استدلال جک ساخته شده است تا با مادر او هر چند او هنوز هم دوست ندارد این ایده او را به عجله یک برادری. جک ایده های دیگر است.

"شوخی می کنی ؟ من نمی توانم باور کنم که من از دست رفته با عجله در حال حاضر" جک اظهار تاسف کرد. "من میخوام راش هک را از آن frats سال آینده است."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با کیرستن متلر در kmettler 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب