دانش آموزان دانشگاه استنفورد راه اندازی سلامتی روحی پلت فرم ری

دو استنفورد juniors راه اندازی یک روانی, سلامتی پلت فرم است که ارتباط کاربران با داوطلبان آموزش دیده به صورت ر

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

دو استنفورد juniors راه اندازی یک روانی, سلامتی پلت فرم است که ارتباط کاربران با داوطلبان آموزش دیده به صورت رایگان 1-در-1 جلسه پشتیبانی.

پلت فرم ری یک تیم داوطلب "حامیان" با پس زمینه در په مشاوره بحران مشاوره و سلامتی پشتیبانی می کند. داوطلبان کار برای ارائه یک فضای امن برای افراد در برخورد با استرس و اضطراب و انزوای اجتماعی با توجه به COVID-19.

ری طراحی شده است که قابل دسترس برای همه کاربران توضیح داده شده Kasey لو '21 که شرکت تاسیس پلت فرم همراه با میکا Isayama '21.

"اگر شما کسی که به دنبال سلامتی روحی حمایت همه شما باید انجام دهید این است رفتن به سایت ما ارائه یک ایمیل و یک نام مستعار و کتاب یک تماس" لو نوشت: در یک ایمیل روزانه. "تنها خود را با نام مستعار به اشتراک گذاشته شده است را با حامی. آن را به طور کامل رایگان است و شما لازم نیست برای ایجاد یک حساب کاربری."

لو گفت که او الهام بخش برای ری آمد و از دیدن COVID-19 روانی اثرات در طول زمان به عنوان یک بحران مشاور برای بحران متن خط جهانی یک سازمان غیر انتفاعی است که فراهم می کند و بهداشت روانی پیام کوتاه خدمات

"بعضی اوقات این کسانی که منفی تحت تاثیر این ویروس که هم لازم نیست منابع برای دسترسی به حمایت آنها نیاز دارید" لو نوشت:. "برای مثال اشکال سنتی درمان می تواند به طور متوسط $120/جلسه که خارج از دسترس برای بسیاری از مردم به ویژه کسانی که از بیمه های کم درآمد و یا انگ پس زمینه."

کار بر روی این پروژه در ماه آوریل آغاز شد. در موزیلا Fix-the-Internet رشد یک برنامه هشت هفته ای, حمایت از پروژه با هدف بهبود اینترنت لو و Isayama قادر به برنده شدن کمک های مالی و دیدار با دو مهندس. تیم خود نیز شامل دو دانشکده مشاوران: لری Davidson, مدیر ییل برنامه برای بهبود و سلامت جامعه و تریسی جورج مدیر خوب زندگی مرکز و دانشگاه ییل به خوبی ابتکار. ری نیز در همکاری با COVID-19 پاسخ نوآوری آزمایشگاه این تجمع صندوق و صلح ،

از ماه آوریل ری رفته از طریق یک مرحله آزمایشی با دانش آموزان دانشگاه استنفورد است و در حال حاضر در حال گسترش و بزرگتر استنفورد جامعه و همچنین دانشگاه های دیگر.

"ما آزمایشی راه اندازی شد به تازگی و ما امیدوار به دریافت بازخورد به عنوان ما می توانیم آن را بهتر از" Isayama نوشت: در یک ایمیل روزانه.

خلبان کاربران ارائه بازخورد مثبت لو گفت.

"[من ری حامی] واقعا فوق العاده بود و من واقعا خوشحال هستم که من رو به من نشست و با او" یک خلبان کاربر نوشت: در یک گواهی نامه های ارائه شده در روزانه. "او بسیار توجه و به من داد خوب عملی فکر ورزش به استفاده از پس از این جلسه به عنوان به خوبی. من واقعا قدردانی خود تاکید و سوالات بزرگ و تقدیرنامه. قطعا [...] برنامه با او دوباره!"

از امروز ری حدود 20 پشتیبانی از داوطلبان که "به صورت جداگانه مصاحبه و آموزش دیده در مصاحبه انگیزشی فعال گوش دادن و ترویج سلامتی" با توجه به پروژه وب سایت. مصاحبه انگیزشی است "مشاوره روش است که کمک می کند تا مردم را حل و فصل احساسات ضد و نقیض و ناامنی برای پیدا کردن انگیزه های درونی آنها نیاز به تغییر رفتار خود را" با توجه به روانشناسی امروز است.

شش ساعت آموزش نیز شامل جلسات در "روانی اثرات COVID-19 ... و ارائه است که من رهبری در بهترین شیوه در برقراری ارتباط با افراد مبتلا به اضطراب و یا افسردگی" ری تحقیقات از اعضای تیم و مشاور Angelique Dakkak '16 گفت: روزانه است.

"من شخصا لذت می برد به عمل انگیزشی مصاحبه با همکار من ری حامیان و داشتن فضای پس از آن به به اشتراک گذاری تجربیات من و گوش دادن به تجربیات دیگران استفاده از مصاحبه انگیزشی," Dakkak نوشت. "در این آموزش نتیجه گیری من پدید آمده احساس بهتر و اعتماد به نفس بیشتری در توانایی های خود را به انجام جلسات مشاوره."

او قبلا به عنوان یک مشاور همکار متخصص برای اتحاد ملی در بیماری های روانی (نامی) و یک گروه پشتیبانی تسهیل کننده برای نوجوانان و جوانان مبتلا به افسردگی و اختلال دوقطبی. به عنوان در مقطع کارشناسی در دانشگاه استنفورد او تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته روانشناسی با محوریت روانشناسی بالینی.

"من می خواستم به بازگشت به جامعه در طول این غیر منتظره ای به چالش کشیدن بار" Dakkak نوشت: در یک ایمیل روزانه. "من تو را دیدم این را به عنوان یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن من شخصی و تجارب حرفه ای در راه معنی دار."

داوطلبان تحقق مسئولیت های مختلف اعم از تعامل با مشتریان به توسعه پروژه Dakkak گفت. او با این نسخهها کار به طور مستقیم با مشتریان به ارائه "یک فضایی که آنها به راحتی می توانید خود را بیان افکار و احساسات." او همچنین همکاری با دیگر اعضای تیم به اضافه کردن آیتم به قبل و پس از بررسی پرسشنامه ها به منظور ارتقاء ری داده.

ری حامیان ملاقات هفتگی به انتخاب اساتيد راهنما و دیگر حامیان Dakkak گفت. این جلسه اجازه می دهد برای انتقادات و پیشنهادات و بحث در مورد موانع و "فرصت برای حامیان برای حمایت و یادگیری از یکدیگر است."

ری مراحل بعدی شامل گسترش پایگاه کاربر و اضافه کردن امکانات به سایت با توجه به لو.

"هدف نهایی ما این است که برای رسیدن به ایجاد کم درآمد مردم از رنگ و ننگ جمعیت" لو نوشت:.

Isayama اضافه شده است که آنها با تمرکز بر جمع آوری به عنوان بازخورد زیادی که ممکن است برای بهبود ری.

"ما زمان تمرکز است که به گسترش این کلمه در مورد ری را نه تنها بیشتر کاربران ما را امتحان کنید سرویس رایگان, اما همچنین دریافت بازخورد از مردم ما می خواهیم برای کمک به" Isayama نوشت. "پس از گرفتن بازخورد کاربر ما هستید به امید راه اندازی دوم ما نمونه با ویژگی های جدید است که به شما در بهبود تجربه کاربر از سایت ما."

هر دو Isayama و لو به ذکر است که این فرایند شده است بسیار انگیزه و که آنها آموخته اند که بسیاری در طول راه.

"شده است وجود دارد بسیاری از هیجان و عصبانیت در هر مرحله از ری و تعداد زیادی از یو پی اس و فراز زندگی" Isayama نوشت. "یکی از takeaways کردم از این پر از دست انداز سفر به آغوش ابهام با در نظر گرفتن هر گونه چالش به عنوان یک فرصت یادگیری و انعطاف پذیر بودن با شگفتی است. وجود دارد بسیاری از موارد که در آن ما نمی دانیم که اگر ما حق تصمیم گیری یا ما غافلگیر چیزی است که اتفاق افتاده است به طور غیر منتظره اما در حال تطبیقی به تغییرات به ما کمک کرد تا از این راه دور آمده."

تماس با Ujwal Srivastava در ujwal 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن