استنفورد تاون هال آدرس جدید طبیعی " در آموزش و پرورش, بهداشت و درمان, محل کار

در دانشگاه استنفورد دوم COVID-19 town hall در پنجشنبه رهبران جامعه و متخصصان پزشکی مورد بحث و بررسی آنچه "طبیع

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

در دانشگاه استنفورد دوم COVID-19 town hall در پنجشنبه رهبران جامعه و متخصصان پزشکی مورد بحث و بررسی آنچه "طبیعی" — از سرگیری فعالیت های میان COVID-19 — می تواند مانند نگاه. هر دو آموزش و پرورش و بهداشت و درمان نیاز به طراحی دوباره با COVID-19 در ذهن اعضا گفت: توصیف اهمیت فاصله و حفاظت از سرگیری آموزش و پرورش است.

دانشیار معاون شهردار برای ایمنی و بهداشت محیط زیست راسل Furr گفت که حرکت به سمت یک "طبیعی" خواهد نیاز به سه مرحله: تغییر محیط تغییر رفتار و طراحی مجدد فرآیندهای. Furr گفت: اجرای این اقدامات با هدف نگه داشتن انتقال بيماري کم خواهد بود بسیار مهم برای فعالیت های روزمره را از سر گرفت.

Furr گفت: تغییر محیط می تواند شامل افزایش تمیز کردن و یا نصب علامت های نشانه گذاری یادآوری مشتریان اجتماعی را حفظ فاصله در فروشگاه ها. تغییر رفتار می تواند شامل پوشیدن ماسک, بهبود, بهداشت شخصی و حفظ نظم و انضباط اجتماعی فاصله. طراحی مجدد فرآیندها می تواند به معنای بازاندیشی چگونه دانش آموزان می توانند زندگی در خوابگاه و همچنین به عنوان چگونه آموزش و پرورش انجام شده است.

اما حتی با این تغییرات Furr گفت: تمام فعالیت ها خواهد بود قادر به ادامه.

"حقیقت این است که وجود دارد برخی از چیزهایی که ما را مجبور به انجام کار بدون برای زمان حال" Furr گفت. "اما این به آن معنا نیست که ما نمی تواند کار راه ما را به قابل توجهی عادی و انجام مقدار زیادی از آنچه ما به طور معمول انجام چیزهایی مانند داشتن بچه های ما به مدرسه بروند."

San Mateo County سرپرست مدارس نانسی مگی گفت: از سرگیری آموزش و پرورش در K-12 مدرسه نیاز: بهداشت شخصی پوشش صورت فیزیکی, فاصله و کنترل از جماعت.

بازگشایی نیاز به شامل روزانه چک های بهداشتی و فاصله فیزیکی در کلاس های درس با توجه به مگی.

"چگونه بسیاری از دانش آموزان شما می توانید مناسب در یک کلاس درس — که برای تلفن های موبایل مانند یک سوال تست — و هنوز هم خود را حفظ شش پا از فاصله فیزیکی?" مگی پرسید.

این راه حل ممکن است در فضاهای مگی گفت: با اشاره به خورشیدی-پوشش پارکینگ در سن متعو مدارس که در نظر گرفته شده به عنوان امکان پذیر است, هوای آزاد, کلاس های درس.

San Mateo County مدارس در حال حاضر در حال کار بر روی یک گروه خرید تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان ، دانش آموزان و داوطلبان پدر و مادر. شهرستان هدف این است که یک طرح در محل چهار هفته قبل از شروع سال تحصیلی آینده در مورد چگونه به از سرگیری آموزش با توجه به مگی.

آزمون اجرا می شود آموزش و پرورش در جدید "عادی" برگزار خواهد شد در برخی از شهرستان سن ماتئو مدارس در تابستان امسال است. این فرآیند شامل یک "حباب کوهورت" از 12 نفر به صرف چهار هفته با همان معلم است.

تست و بهداشت و درمان

اعضا همچنین در مورد چگونه آزمایش انجام می شود می تواند به طور موثر تر و چگونه بهداشت و درمان می تواند با خیال راحت تحویل داده.

استنفورد بهداشت و درمان رئیس ستاد مگان ماهانی گفت: افزایش و تست پزشکی از راه دور پزشکی خواهد بود بخش های کلیدی از "طبیعی است."

Mahoney همچنین با اشاره به اهمیت تست به صورت بدون علامت COVID-19 حامل در کاهش گسترش این بیماری است. ماهانی گفت آزمایش باید اولویت بندی برای افراد مسن و کسانی که با بیماری های مزمن کسانی که شناخته شده اند در معرض یک مورد تایید شده کسانی که ساکن در یک جمع محیط زندگی و کسانی که کار ضروری شغل.

پزشکی و پروفسور دیوید Studdert هشدار علیه استفاده از آنتی بادی آزمایش برای هدایت سیاست. همه اعضا پشتیبانی این تصور که حتی سخاوتمندانه تخمین می زند حدود درصد از افرادی که آنتی بادی به اندازه کافی بالا نیست به مشورت گله ایمنی.

یک استنفورد سرمی مطالعه به منظور تعيين درصد از جمعیت با COVID-19 آنتی بادی تخمین زده است که بین 2.49 و 4.16% از شهرستان سانتا کلارا بود آلوده شده است به عنوان اوایل ماه آوریل. دقت این مطالعه این بوده است سوال های آمار.

Studdert گفت: علمی که عدم اطمینان در مورد صحت آزمون و اینکه آیا COVID-19 آنتی بادی اعطا ایمنی باید به سیاستگذاران مکث در مورد استفاده از نتایج آزمون به راهنمای عمل است.

"نظارت تست آنتی بادی است که به بهبود" Studdert گفت. "ما در حال رفتن به نیاز به اجماع استانداردهای سطح قابل قبولی از آزمون دقت."

تماس با آناستازیا malenko را در malenk0 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن