دولت وکیل نام 5 نفر تحت تعقیب در Escambia County اتهام مربوط به 4 قتل

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:17 PM EDT Jul 28, 2020دولت وکیل لایحه Eddins روز سه شنبه اعلا

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

دولت وکیل لایحه Eddins روز سه شنبه اعلام کرد یک سری اخیر کیفرخواست مربوط به تمام مردم به اتهام داشتن مرتکب قتل در Escambia County است.

پنج نفر شده اند تحت تعقیب به اتهام مربوط به چهار مظنون slayings.

بی خانمان زن و شوهر ارتکاب قتل

کودی Harrimon, 33, و Eugina لین Martorelli, 35, شد متهم برای اتهامات از درجه اول قتل عمد مربوط به مارس 12 مرگ 62 سال Cheryl قابیل از Pensacola با توجه به Eddins.

ادامه مطلب: ECSO: بی خانمان و شکاف گلو از پنساکولا زن ارائه آنها کمک

دستگیری گزارش دولت که Harrimon و Martorelli هر دو بی خانمان و آنها شکاف قابیل گلو پس از او اجازه آنها را به ماندن در خانه خود را برای چند روز در ماه آوریل است. سپس آنها را به سرقت برده قابیل خودرو و فرار به Oklahoma.

این Escambia County Sheriff معاون دفتر که بررسی نوشت: در گزارش "شریل قابیل تمایل به اجازه می دهد Harrimon و Martorelli این فرصت را به اقامت در محل اقامت خود همراه با ارائه آنها را با غذا و سپس Harrimon و Martorelli قتل Cheryl قابیل در باطل شیوه ای که مورد استفاده قرار گرفت و سرقت او اموال شخصی نشان دهنده این است چگونه واقعا فاسد و شنیع این جنایات هستند."

Harrimon و Martorelli دستگیر شدند در تولسا و تحویل به فلوریدا.

سه گانه تیراندازی

کالیب Gladdon, 20, بود تحت تعقیب برای اولین بار-درجه عمد یا جرم قتل با اسلحه گرم و دو فقره اقدام به اول درجه عمد یا جرم قتل با اسلحه گرم با توجه به Eddins.

بیشتر بخوانید: یک کشته و 2 زخمی در Escambia County تیراندازی روز شنبه

در 19 مارس Gladdon راه می رفت به یک محل اقامت در شمال 61 خیابان در Pensacola, اخراج چند عکس از یک تفنگ دستی به اتاق خواب و در نهایت ، با توجه به Eddins.

یک ضرب گلوله کشته Jallen Jamijah McGee, 20 بود که روی تخت دراز کشیده.

یکی دیگر از شات ضربه McGee را Evonne وحشی و در راه خود را خارج از خانه Gladdon شات مک گی پسر عموی ادی جانسون.

Gladdon مثبت شناسایی شده توسط دو بازمانده شهود.

او چهره حداکثر مجازات یا مرگ یا زندگی در دولت, زندان بدون آزادی مشروط با توجه به Eddins. دفتر دادستان را انجام مجازات اعدام بررسی ظرف 30 روز آینده.

امر و قتل

گرگوری Malarik, 57, از, اردوگاه, بود تحت تعقیب به درجه اول قتل عمد با اسلحه گرم در اتصال به سپتامبر. 21 سال 2001 مرگ همسرش, Sherri لین Malarik با توجه به Eddins.

ادامه مطلب: NCIS: اردوگاه بازداشت مرد در 20 سال, سرد, پرونده قتل, انگیزه های خود را امر

محققان بر این باورند Malarik با انگیزه بود برای کشتن همسر خود را به خاطر او از داشتن رابطه خارج از ازدواج با زن دیگری.

با توجه به دستگیری, گزارش, Sherri Malarik بدن کشف شد هفت. 22 سال 2001 مچاله در صندلی مسافر تختهای داخل خانواده وانت پارک شده بود در مقابل وین دیکسی دین در ایالات متحده 29 در اردوگاه کمتر از سه مایل دور از خانه و خانواده خود را.

یک تحقیق نشان داد Malarik مشغول بود و در ازدواج با او سپس همکار جنیفر michael weiss و himym quotes بعدها فاش کرد که گرگوری می خواستم برای پایان دادن به ازدواج اما داشتن قبلا ازدواج نمی خواهید برای رفتن از طریق یکی دیگر از طلاق اقدام با توجه به Eddins.

Michael weiss مصاحبه شد و در سال 2001 در جریان تحقیقات دوباره در سال 2002 و دوباره در این سال در تاریخ 6 مارس. در آن مصاحبه نهایی michael weiss ارائه شده محققان با شواهد کافی در نهایت به دستگیری Malarik.

او چهره حداکثر مجازات یا مجازات مرگ و یا زندگی در دولت, زندان بدون امکان آزادی مشروط با توجه به Eddins. دفتر دادستان را انجام مجازات اعدام بررسی در سی روز آینده.

سرد مورد مشکوک

دیوید دیل, 39, بود تحت تعقیب به درجه اول قتل عمد به اتهام کشتن دوستش مارکوس باکره در سال 2003 با توجه به Eddins.

ادامه مطلب: ECSO بسته 42 ساله و سرد مورد قتل Escambia County مسکن

تحقیقات جنایی را به باکره ناپدید شدن باقی مانده مورد سرد برای 17 سال تا زمانی که پیشرفت در تکنولوژی به تازگی اجازه ردیابی مقادیر از شواهد DNA به موفقیت reanalyzed و ارائه مسئولین به اندازه کافی علت احتمالی به نام دیل خود را به عنوان قتل مشکوک.

باکره بود 24 سال در 8 مه سال 2003 هنگامی که او را به یک ماشین با دیل را به یک سفر برای موبایل, آلاباما با توجه به ECSO. او هرگز دوباره دیده خود و بدن خود را هرگز در بر داشت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن