بیانیه پلیس لس آنجلس با استفاده از جکی رابینسون ورزشگاه

پیام زیر بود ایمیل زدم به دانشگاه و جامعه است.در طول هفته گذشته در مقابل افت جهانی و همه گیر است که بیشتر در م

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

پیام زیر بود ایمیل زدم به دانشگاه و جامعه است.

در طول هفته گذشته در مقابل افت جهانی و همه گیر است که بیشتر در معرض ناخالص نابرابری در جامعه ما و به دنبال اخبار وحشتناک قتل دوباره بیشتر آمریکایی های آفریقایی تبار ما الهام گرفته شده است برای دیدن هزاران نفر از معترضان مسالمت آمیز صحبت کردن و مصرف به خیابان های ما. این است که چرا ما در UCLA چیزی از خشم به یاد بگیرند که اداره پلیس لس آنجلس (LAPD) استفاده کرده بودند جکی رابینسون پارکینگ ورزشگاه به روند دستگیری معترضان در اوایل این هفته.

روشن می شود: این یک تخلف. برای دیدن یک فضا است که به ویژه به UCLA به خصوص یک اختصاص داده شده به یک شکل نمادین مانند رابینسون استفاده می شود به عنوان یک محل برای مجازات کسانی که حمل بر میراث او است عمیقا ناراحت کننده است. حقیقت این است که برای بسیاری از افراد در جامعه ما عمیقا نگران خشونت پلیس و سوء استفاده از قدرت دولت بود که عمیقا نگران کننده است. ما درک و احترام است. ما موفق به تشخیص این چالش ها در فراگیر شیوه ای که شنیده می شود صدای به حاشیه رانده شده.

برای سال های بسیاری از UCLA اجاره جکی رابینسون ورزشگاه در U. s. Department of Veterans Affairs ملک در نزدیکی دانشگاه ما. شهر سازمان را به طور معمول در خواست اجازه ما به عنوان یک مستأجر اجازه می دهد تا آنها را به استفاده از پارکینگ در شرایط اضطراری از جمله در لس آنجلس آتش نشانی وبگاه در دوران اخیر آتش سوزی و به عنوان یک COVID-19 تست سایت. در این مورد پلیس لس آنجلس در پی و مشابه دریافت مجوز از VA به استفاده از پارکینگ ورزشگاه به عنوان یک منطقه عملیات که ما آن را می دانستند و موفق به متوقف کردن. ما هرگز اطلاع داد که آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به روند بازداشت. اما اجازه می دهد که پلیس لس آنجلس به استفاده از این فضا حتی برای برگزاری در طول این تظاهرات اخیر یک اشتباه بود.

به خصوص اخلال در حال گزارش است که در میان یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر به طور نامتناسبی آسیب جوامع رنگ بازداشت روز دوشنبه به کار گرفته شد در راه است که نقض لس آنجلس را به خود دستورالعمل در فاصله فیزیکی و چهره پوشانده اند. هنگامی که ما می گویند سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, که همچنین بدان معنی است که عزت و رفاه از کسانی که ایستاده به صورت سیاه و سفید زندگی می کند نیز مهم است.

ما باید بیشتر به اطمینان حاصل شود که تعهد ما به حقوق صاحبان سهام, تنوع احترام و عدالت جلو و مرکز در سراسر همه از دانشگاه ما سیاست ها و شیوه های. به این منظور ما به زودی ایجاد یک نیروی کار در سازه های نژادپرستی که شامل دانشجویان و استادان و کارکنان و اعضای جامعه گسترده تر. این نیروی کار خواهد شد توجه ویژه ای به پلیس مسائل و بتن و توصیه های عملی.

ما در حال حاضر به دستور پلیس لس آنجلس است که آن را نمی ممکن است استفاده از هر گونه اموال UCLA صاحب و یا اجاره به منظور پردازش دستگیری و چوب بست تا نیروی کار مواجه پرسش های سخت مانند "در چه شرایطی اگر هر یک از ما باید اجازه نزدیکی ادارات پلیس به استفاده از اموال ما در پاسخ به اعتراضات?"

ما باید و بهتر انجام خواهد داد. ما برونز و به عنوان مثل ما ادامه خواهد داد کار ما برای بالا بردن دانشگاه ما و جامعه ما به عنوان یک محل اختصاص داده شده به حقوق صاحبان سهام تنوع و شمول است.

صمیمانه

ژن D. بلوک
صدراعظم

امیلی A. کارتر
اجرایی معاونت ها و کشيش

Michael J. بک
اداری معاونت

جری کانگ
معاونت سهام تنوع و شمول



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن