Stearman خلبانان پرواز بیش از پنساکولا برای سالگرد 75 بعد از اینکه به عنوان ادای احترام به جامعه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020یک جفت از پنساکولا خلبا

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

یک جفت از پنساکولا خلبانان انجام روگذر جمعه به مناسبت سالگرد 75 از ام روز و بالا بردن روحیه از پنساکولا جامعه است.

Roy کینزی پرواز بوئینگ Stearman N2S-4 — با ایستگاه هوایی نیروی دریایی Pensacola فرمانده سروان. تیموتی "خوش شانس" Kinsella خود را به عنوان مسافر — بیش از جانبازان پارک یادبود در مورد ظهر. او همراه بود بازنشسته نیروی دریایی سرهنگ Cmdr. فیل Webb که سرنشین بوئینگ P-17 Stearman.

کینزی گفت: سازمان پرواز در بخشی به دلیل در سراسر کشور, هوا را نشان می دهد به مناسبت سومین روز لغو شده است با توجه به COVID-19. سومین روز یا روز پیروزی در اروپا, علائم, پایان جنگ جهانی دوم در اروپا.

"وجود دارد برخی از هواپیما صاحبان سراسر کشور که گفت به طور مستقل 'هی ما باید توانایی برای انجام کاری به صورت محلی برای یادآوری مردم از اهمیت امروز و از همه مهمتر به آنها یادآوری بدهی که ما مدیون جانبازان جنگ جهانی دوم است که به ما چنین بزرگ برای زندگی" گفت: Kinsey, که همچنین بنیانگذار جانبازان پرواز ارائه می دهد که جنگ جهانی دوم جانبازان پروازهای بیش از Pensacola Beach طول فرشتگان آبی هوایی نشان می دهد. "و حتی در برخی از راه برای جمع آوری برخی از ارواح."

کینزی گفت: این پرواز نیز به معنای به عنوان یک ادای احترام به پنساکولا جامعه و "به می گویند با تشکر از شما به اولین پاسخ دهندگان و پزشکی افرادی که متلاشیکننده ته خود را به نگه داشتن همه چیز تحت کنترل در این بیماری همه گیر."

این دو هواپیما دور Veterans Memorial Park Pensacola دو بار قبل از تبدیل شمالی.

"در اطراف سروانتس خیابان ما تبدیل جنوبی و آمد Palafox به اسکله" کینزی گفت. "تبدیل شده غرب و رفت و در کنار اسکله."

خلبان نمی تواند کمک کند اما متوجه یک خوشه کوچک از مردم ایستاده در سقف Escambia County Courthouse به عنوان او گذشت و گفت: او دست تکان دادند به آنها. همسر خود را County قاضی پت کینزی و مدار قاضی دادگاه Jennie کینزی است که دختر خود را.

"زمانی که هر دو همسر خود و دختر را تحقیر قدرت شما باید در بهترین رفتار خود را," او به شوخی.

از آنجا پرواز هواپیما پرواز در امتداد خط ساحلی گذشته باشگاه قایق بادبانی و بایو چیکو و به سمت نیروی دریایی بیمارستان Pensacola. آنها پس از گذشت بیش از فرگوسن فرودگاه تبدیل جنوبی و رهبری برای پایگاه نیروی دریایی.

"مردمی وجود دارد واقعا خوب به ما" کینزی گفت با اشاره به پایه. "در برخی از راه من می خواهم به فکر می کنم این دلیل است که ما در حال بچه ها خوب است و این خوب هواپیما. اما من فکر می کنم آن را تا به چیزی برای انجام با این واقعیت است که سروان. تیم Kinsella که افسر فرمانده نیروی دریایی هوایی ایستگاه Pensacola بود در جلوی کابین خلبان از هواپیما. آن را ممکن است تا به حال چیزی برای انجام با محل اقامت خود را."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب