استفانی Shih غذایی سرامیک و آمریکا نوستالژی

هفته گذشته استفانی Shih حساب ظهور در Instagram. من از طریق میگردین و بلافاصله احساس برگشت به بخش منتقل حومه مر

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

هفته گذشته استفانی Shih حساب ظهور در Instagram. من از طریق میگردین و بلافاصله احساس برگشت به بخش منتقل حومه مریلند از دوران کودکی من سرگردان بی پایان راهرو, از فروشگاه های مواد غذایی با پدر و مادرم. Shih باعث می شود hyperrealistic مجسمه های آسیایی, مواد غذایی: این Kikkoman سس سویا, چانه, چانه, چمن, ژله, لائوس گن کارشناسی ارشد این Chinkiang بطری سرکه کامل با برچسب قیمت.

احساس کردم همزمان خبري و وسواس بیش از واقع بینانه مجسمه های مواد غذایی — فقط به خاطر من می تواند آنها را نمی خورند. شاید این دوگانگی نشان دهنده my Instagram, خوراک پر از غذا بلاگر حساب با چسبناک پنیر و تازگی با طعم بستنی. مواد غذایی به طور فزاینده ای تبدیل شدن به چیزی که ما می بینیم اما نمی خوردن. ما می خواهد بماند نشده. اما Shih حرکت می کند به دور از این با تمرکز بر روی مواد غذایی را در ارتباط با حافظه است. "Diasporic نوستالژی + های آسیایی-آمریکایی شربت خانه," او Instagram زیستی می خواند.

سطح جزئیات از آرم به حقایق تغذیه آن را روشن است که Shih در تلاش است تا محصولات خود را نگاه بسیار شبیه اصل به عنوان امکان پذیر است. اما زمانی که من بیشتر از نزدیک نگاه در هر قطعه ای که من دیدم برجستگی های کوچک و تناقضات در لعاب. آنها لرزان مانند حافظه — چیزی نیست کاملا دقیق نیست و کاملا مواد غذایی چیزی برای نگه داشتن آن نوستالژی به جای مصرف می کند. کار او تداعی نوستالژی که مجزا آسیایی آمریکایی.

محبوب آسیایی آمریکایی YouTubers من به تماشای مذهبی رشد KevJumba و وانگ فو اختصاص داده شده حداقل چند صحنه به آسیا در فروشگاه مواد غذایی. کره ای, سوپرمارکت لت تنها فضایی در محله من که تا به حال رایگان ماندارین روزنامه ها و آگهی ها برای جامعه حوادث.

یک تابستان پدر و مادرم مرا با دوست خانوادگی هر روز در حالی که آنها کار می کرد. به جای رفتن به پارک یا مرکز خرید یا استخر ما رفت و به لت. من کاملا نومید بیش از این اما در حالی که همه می دانستند که من هرگز احساس عصبی یا خاص و یا قضاوت در لت و نه پدر و مادرم.

در دانشگاه استنفورد من اغلب رفت و به 99 تگزاس با دوستان آمریکایی فقط به بهم زدن در لوبیا قرمز mochi. با وجود رشد تا هزاران مایل از هم جدا در زمینه های مختلف فرهنگی فوری ارتباط ما با احساس بود و آرامش.

Shih احتمالا به دست آورد بیشترین توجه را برای او کوفته. زمانی که من به آنها نگاه مغز من بلافاصله تصور یک کت آرد بیش از آنها را. من باید به خودم یادآوری کنم که کوفته نرم چین در واقع چینی.

یکی از بیش از 600 ظروف کوفته شده اند که دست گردد توسط Shih. (هنر: استفانی Shih)

او ساخته شده بیش از 600 از آنها ساخته شده است که من فکر می کنم, آه خدای من, 600? اما Shih توصیف فرآیند به عنوان فوق العاده مراقبه و اگر کار با دوغ واقعی.

"این بود که این حافظه تاشو آنها را با تمام āyís [بچه] در اطراف جدول که در آن هر کس اذیت کردن هر یک از دیگر مانند 'شما زشت هستند. هیچ مال شما هستند زشت,'," او گفت: خوراکی بروکلین.

من فکر می کنم در مورد چگونه من استفاده می شود به برابر کوفته با خانواده من گوش دادن به شایعات بی اساس که من نورد خمیر را راه بیش از حد نازک است. من به یاد داشته باشید ساخت کوفته بیشتر و مجزا از خوردن آنها را به عنوان اگر این روند بود و مهم تر از محصول است. زمانی که بازآفرینی کارخانه بسته بندی مواد غذایی, Shih کار لذتبخش ناقص و انسان ساخته شده است. من فکر می کنم در مورد زحمت کش سطح مراقبت مورد نیاز خود را به رنگ هر برچسب.

بر خلاف غذا و سرامیک کار می کند هرگز از بین بردن و یا ذوب. این آرامش به چیزی پس از بتن نمایندگی ما تار و تغییر خاطرات است. این آرامش وجود دارد که 600 سرامیک کوفته به عنوان یادآوری از مکان هایی مانند لت. Shih را سرامیک جشن آسیایی, مواد غذایی که آمریکا دارای برچسب ناخالص و کثیف و سپس به طور ناگهانی با حروف بزرگ به عنوان یک "مد روز جدید آشپزی."

"من فکر کردن در مورد من جوانتر خود و آنچه که این تصاویر ممکن است به معنی کسی که احساس می کند که آنها شده اند و محروم از داشتن فرهنگ خود را بالا" Shih NPR گفت.

تماس با امیلی ژانگ در ezhang3 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن