داستان پشت اردوگاه را نام می رود بیش از 200 سال | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 11:00 AM EDT Jul 5, 2020برخی از 15 مایلی شمال Pensacola وجود دارد می

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

برخی از 15 مایلی شمال Pensacola وجود دارد می ایستد خوش تیپ فلزی نشانگر قرار داده شده در سال 1955 توسط مقامات چه پس از آن نامیده می شد St. Regis کاغذ Co. نشانگر جزئیات چرا این منطقه است که به نام اردوگاه است. امروز به عنوان International Paper Co. حفظ آثار آن وجود دارد و جامعه به دو نیم تقسیم توسط ایالات متحده 29 بسیاری از کسانی که از طریق تصویب بپرسید: که در آن نام اردوگاه ریزند ؟ خط داستان در این مجموعه بیش از 200 سال پیش و جزئیات مربوط به فلوریدا زمانی که خود را بخشی از ایالات متحده است.

در سال 1814 شد یک فعال برای آنچه در حال حاضر شناخته شده به عنوان غرب فلوریدا. وجود دارد که یک عمل توسط آمریکایی های بومی بریوز که از طریق نیروی تهاجمی به دنبال حذف مهاجران از گرجستان که گرفته بود زمین شده بود فراهم شده توسط پیمان به قبایل یک ربع قرن قبل از.

یک قتل عام مهاجران رخ داده است و به پاسخ رئیس جمهور مونرو و تنسی فرماندار دستور ژنرال اندرو جکسون و شبه نظامی به عمل است. کل نیروهای پیاده به عرض 60 مایل از Pensacola موفق بودند و به عنوان بخشی از طرح کلی آرزو به حرکت بیشتر به پنساکولا. با کمی نقشه برداری به راهنمای او جکسون در بر داشت خود را در صفحه اصلی سایت از همین مانوئل گونزالس که بزرگ دستگاه بوده است کمک مالی از کاخ سلطنتی. به عنوان او را متوقف کرد (افسانه می گوید) جکسون در پی به دست آوردن کمک گونزالس را به عنوان یک راهنمای. اما همین مانوئل شفاعت در نتیجه در نقطه او و جکسون توسعه یک رابطه, برای اولین بار از یک قهر طبیعت و سپس بیشتر صمیمی.

باغ خیابان نام ریشه به خانواده باغ در 1700s

جشن تولد stars and stripes این روز پرچم

مرکز شهر برج می برد یک تاریخ منحصر به فرد

در مدت کوتاهی جکسون نیروی اتمام ماموریت فوری و عقب نشینی. اما یک مشکل جدید به وجود آمد و در مدت کوتاهی این مربوط به سرقت برده از آلاباما مزارع و داوطلبان بودند بازگشت.

در همین حال دیپلمات آمد با هم توافق کردند که توسط آدامز-Onis که این سری از اقدامات آورده بود در مورد انتقال فلوریدا را از اسپانیا به ایالات متحده است. رئیس جمهور سپس به نام جکسون به قلمرو جدید اولین فرماندار و نماینده ملت در بورس از پرچم. در ابتدا جکسون رد و سپس موافقت کردند.

یک بار دیگر Jackson بازگشت و با ملاحظه نیروی پیاده نظام از جمله یک گروه در عین حال به عنوان نیروهای آمریکایی وارد, وجود دارد, تاخیر در تنظیم زمان برای تبادل مراسم توقف گاه با خروجی رژیم صهیونیستی است. خوزه Callava. در نتیجه به جای راهپیمایی به طور مستقیم به Pensacola, جکسون زور (و راشل جکسون) تا به حال به صبر. با توافق دون مانوئل کلی انتخاب بخش اسپانیایی مهاجر اموال که در آن به جای اردوگاه نظامی تا زمانی که پرچم انتقال تاریخ راه اندازی شد. T

او نظامی قرار دادن آماده شد و در ارتش به لحاظ این بود که به نام یک اردوگاه است. و به این ترتیب بین اواخر ماه ژوئن و در اواسط ماه ژوئیه سال 1821 ملک اسپانیایی اصیل زاده داده شد که عنوان. به عنوان زمان و کاروان گذشت اردوگاه شد و نام داده شده به سایت. جکسون مردان منتقل فوری Pensacola منطقه فقط چند روز قبل از پرچم ارز صورت گرفت در پلازا فردیناند هفتم.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن