دانشجویان منصوب به کارکنان ردیف خانه ها را یک کار استنفورد اعلام

دانشجویان منصوب به کارکنان در ردیف خانه برای سال آینده دیگر یک کار دانشگاه اعلام کرد روز دوشنبه گفت: کسانی که

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

دانشجویان منصوب به کارکنان در ردیف خانه برای سال آینده دیگر یک کار دانشگاه اعلام کرد روز دوشنبه گفت: کسانی که از خوابگاه استفاده می شود برای منزوی کردن دانش آموزانی که در آزمون مثبت برای COVID-19.

دانشگاه حفظ خواهد شد موقعیت برای دانش آموزان به عنوان مسکونی دستیاران (RAs) و قومی تم همکاران (ETAs) در خوابگاه با اقامت همراهان. برای حفظ واجد شرایط بودن خود را, کسانی که دانش آموزان باید متعهد به زندگی در محوطه دانشگاه و ثبت نام در دوره های پاییز زمستان و بهار چهارم.

دانشگاه نیز تصمیم گرفته است نه به "خدمات" دانشجویی و سازمان خدمات (SOS) و فرماندار گوشه ناهار خوری جامعه (GCDS) در سال تحصیلی سال هر چند استنفورد ارائه خواهد شد هر دو سازمان "پرداخت برای کمک به حمایت از چهار هفته برای جبران آن بیکار کارکنان به عنوان یک ژست قدردانی و حسن نیت است."

از جزئیات اضافی در آمد یک ایمیل به دانشجویان و کارکنان از Cheryl قهوه ای, سر مسکونی آموزش و پرورش (ResEd) مدت کوتاهی پس از این دانشگاه اعلام کرد اطلاعات بیشتر در مورد طرح خود را برای داشتن دانشجویان بازگشت به دانشگاه در یک چرخش با کلاس سال, برای سال تحصیلی آینده.

در از بین بردن دانشجویی و کارکنان در ردیف خانه های قهوه ای نوشت: "این یک تصمیم بسیار دشوار است, به, اما با توجه به پارامترهای مورد نیاز اجازه می دهد تا دانش آموزان در محوطه دانشگاه این تنها نتیجه ممکن است."

"ما فقط باید از این ظرفیت جسمی در خانه های خود و از لحاظ مالی برای حفظ دانشجویی انتصاب کارکنان برای مکان های مسکونی که باز خواهد شد برای مقطع کارشناسی تکالیف" قهوه ای اضافه شده است.

او اشاره کرد امنیت فیزیکی و همچنین عدم زندگی در کارکنان به عنوان دلایل به تعلیق عملیات عادی. در این نامه توصیه می کند که دانش آموزان در مورد تاثیر مالی از تغییر برنامه های تماس با دفتر کمک های مالی.

تنها استثنا برای این سیاست برای ردیف Muwekma-Tah-Ruk اقامت با اقامت همراهان که ادامه خواهد داد به میزبان RAs و ETAs.

"مدیریت رفتار دانش آموزان و پاسخگویی خواهد شد بیشتر به چالش کشیدن بیش از حد معمول با توجه به افزایش سلامت و ایمنی انتظارات بنابراین ضروری است که کارکنان باید حمایت از یک زندگی حرفه ای که ردیف خانه ها را" براون نوشت.

ResEd اشاره به عدم منظم اشغال ردیف خانه کاهش ظرفیت سوئیت مسکن در حال تحول طبیعت از coronavirus و پیش بینی سلامت و ایمنی پروتکل مورد نیاز برای عملیات خدمات غذایی در شهرستان سانتا کلارا از جمله عوامل موثر در تصمیم گیری است.

قبلا منصوب ردیف کارکنان را در اولویت قرار دارند توجه به کارکنان برای EVGR اگر آنها را انتخاب کنید. توجه ویژه ای پرداخت خواهد شد به برنامه های سالمندان. ResEd اعلام کرده است که آنها سعی خواهد کرد به "بازسازی برخی از جنبه های منحصر به فرد از ردیف خانه در جوامع دیگر مکان های مسکونی." آنها امید را مکمل جامعه که در آن دانش آموزان پیدا کردن یک احساس تعلق آنها نبوده است قادر به دریافت جاهای دیگر.

دانشجويان جبران نمی خواهد تغییر باقی مانده $3,800/چهارم. اما از راه دور نیروی انسانی معرفی شده در بهار سه ماهه از سال 2020 دیگر خواهد بود ممکن است. اگر کارکنان می خواهید به نگه داشتن موقعیت خود را برای 2020-2021 سال تحصیلی آنها نیاز به ثبت نام در دوره های آموزشی و متعهد به زندگی در محوطه دانشگاه برای پاییز زمستان و بهار سه ماهه. از آنجا که این اتصال تصمیم ResEd ارسال یک فرم که در آن کارکنان می تواند قبول یا رد خود را در موقعیت.

دانش آموزانی که قادر به ارتکاب به نیروی انسانی سه ماهه اول خواهد شد فرصت را به کارکنان در تابستان. قبلا منصوب کارکنان اولویت داده خواهد شد برای تابستان انتصاب کارکنان است. برای حفظ موقعیت دانش آموزان را ملزم به زندگی در محوطه دانشگاه و ثبت نام در کلاس ها در طول تابستان است.

هیچ جزئیات بیشتر در مورد آموزش کارکنان در دسترس هستند در آن زمان با توجه به فقدان شفافیت درباره این حرکت در روند. قهوه ای نوشت که ResEd ارتباط برقرار خواهد شد برنامه به روز شده و برنامه های آموزشی به عنوان به زودی به عنوان آنها بیشتر اطلاعات.

ResEd اشاره کرد که اطلاعات "منوط به تغییر بر اساس نیاز تجویز شده توسط شهرستان و یا دولت در پاسخ به تغییر COVID شرایط است."

تماس با آناستازیا malenko را در malenk0 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن