دانش آموزان بخواهید برای نقش بزرگتر در طرح های پیشنهادی برای تغییر اول سال کارشناسی عمده مورد نیاز

دانشجو اتحاد برای عدالت در آموزش و پرورش (SAJE), مقطع کارشناسی, گروه ترویج عدالت در آموزش و پرورش خواستار بیشت

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

دانشجو اتحاد برای عدالت در آموزش و پرورش (SAJE), مقطع کارشناسی, گروه ترویج عدالت در آموزش و پرورش خواستار بیشتر دانش آموز ورودی در این بحث بیش از دو پیشنهادی که ارائه خواهد شد به دانشکده سنا در روز پنج شنبه. یک پیشنهاد خواهد اصلاح اول-سال تحصیلی مورد نیاز به جای فکر کردن به مسائل با یک هسته علمی در اطراف محور اخلاق شهروندی لیبرال آموزش و پرورش و جهانی دیدگاه. دوم پیشنهاد خواهد باریک طیف وسیعی از واحد های مقطع کارشناسی رشته می تواند نیاز به, در تلاش برای تشویق دانش آموزان به طیف متنوعی از کلاس.

SAJE گردش یک نظرسنجی به دانش آموزان و گردآوری یک سند از تغییرات دانش آموزان به امید دیدن به قبل از طرح آنها به تصویب رسید.

"ما نیاز به افزایش دانشجو آگاهی در مورد این مسئله" SAJE رهبر Manami Suenaga '21 نوشت: در بیانیه ای به روزانه. "ما از طرح اهداف برای افزایش دسترسی به آموزش هنرهای اما ما همچنین بر این باورند که بخش مهمی از این هدف است که شامل بدن دانش آموز در چگونه ما تصور و ایجاد چنین آموزش و پرورش."

Suenaga گفت که SAJE امیدوار به دیدن یک برنامه برای دانش آموز بازخورد در قانون پیشنهادی که فراتر از دانشجو نمایندگان در کمیته از جمله باز کردن دفتر ساعت و هدفمند کمک رسانی به مراکز اجتماعی.

دانشکده درگیر در تهیه و اصلاح پیشنهادات به دانشجو نظرات با توجه به استنفورد مطالعات مقدماتی (SIS) دانشکده مدیر دن Edelstein, که همچنین, شرکت, صندلی, طراحی, کمیته برای اولین سال تجربه (FYE) با پیشنهاد معاون شهردار برای آموزش و یادگیری سارا کلیسا.

"ما متعهد به داشتن درگیر مشارکت دانش آموزان و من باید توجه داشته باشید که SIS در حال حاضر یک دانش آموز مشورتی هیئت مدیره که در دیدار سه ماهه و یک منبع ارزشمند از مشاوره و بازخورد" Edelstein نوشت. "من بسیار به توجه اضافی (و متعدد!) سالن برای مشارکت دانش آموزان. اضافه می کنم که فقط به خاطر اینکه دقیق روش از دخالت دقیق نیست در این قانون به هیچ وجه این است که نشانه ای است که ما در حال تلاش برای نگه داشتن دانش آموزان در خارج از این روند است."

SAJE شروع وکالت در اطراف دو طرح پاییز گذشته امید به ترکیب چشم انداز خود را از یک برنامه درسی که در حال حاضر یک "متنوع نمایندگی از آنچه یک متفکر انتقادی است" به سال اول برنامه درسی و دانشگاهی مورد نیاز طرح.

"هنگامی که ما یاد گرفتیم از اول سال تجربه ما متوجه است که ما می خواستیم به گسترش این تمرکز به بزرگتر در آینده قصد دارد برای سال اول آموزش و پرورش و اطمینان حاصل شود که دانش آموز بازخورد بود که شنیده و incorporated" نوشت SAJE رهبر جین tablet wallpapers '21.

اولین سال تجربه پیشنهاد (FYE) را تغییر دهید اول-سال تحصیلی مورد نیاز است. اگر گذشت از دانش آموزان سال اول شروع و در 2021-22 سال تحصیلی مورد نیاز خواهد بود را به دو دوره انتخاب شده از خلبان جدید دوره های تفکر در مسائل دوره یا دیگر تایید گزینه های. این دوره آموزشی, دوره آموزشی ساختار و تعلیم و تربیت از این کلاس ها خواهد بود تعیین می شود توسط دو کمیته نظارت که شامل دو دانش آموز نمایندگان هر یک در علاوه بر این به دانشکده با توجه به Edelstein.

"اهداف ما در سال اول طرح بلند پروازانه هستند: ما امیدواریم که برای ایجاد یک حس قوی تری از جامعه در میان دانش آموزان و توانمند سازی دانش آموزان برای کشف منافع است که ممکن است متصل به خود را اصلی و یا حرفه ای" Edelstein نوشت.

دوم حرکت "آینده از عمده" پیشنهاد تنظیم کارشناسی عمده واحد مورد نیاز برای طیف وسیعی از 60 به 100 واحد ارائه capstone تجربه و دانش آموزان را تشویق به اعلام عمده خود را با هفته 7 از ششم خود را سه ماهه در دانشگاه استنفورد. واحد محدوده خواهد بود كه دانش آموزان به دنبال اعتباربخشی هیئت مدیره برای مهندسی و تکنولوژی (عابد) خواهد بود و اجرا شروع در 2021-2022 سال تحصیلی برای کلاس 2025. این پیشنهاد نیز خواستار سه دانشجو در مقطع کارشناسی نمایندگان برای خدمت در کمیته ای برای نظارت بر این روند است.

این حرکت به دنبال "اجازه می دهد که عمده قابل دسترس برای همه دانش آموزان در حالی که همچنین اجازه می دهد تا اتاق را برای وسعت و اکتشاف" گفت: Tom Kenny ارشد کاردانی دین در دانشکده مهندسی که co-صندلی طرح کمیته برای پیشنهاد.

"ما فوق العاده با استعداد و پر انرژی دانش آموزان در برنامه های مقطع کارشناسی در دانشگاه استنفورد و ما می خواهیم تمام دانشجویان مقطع کارشناسی قادر به انتخاب هر عمده و باید انتظارات معقول است که آنها می تواند موفق باشد که در عمده" Kenny نوشت: در استنفورد اخبار Q&A.

"حرکت از یک به سه ماهه اول سال نیاز است که به چالش کشیدن به خصوص پس از سال اول گزارش به نام برای بحث بیشتر در سمینارها" Edelstein نوشت. "بنابراین این قانون واقعا به معاون رئیس جمهور برای کارشناسی آموزش و پرورش (VPUE) چراغ سبز به خلبان آزمایش در مقیاس بالا و در حال بررسی این پیشنهاد است که مشخص شد در سال اول گزارش و پس از آن گزارش را در 2024-25. تا آن زمان برخی از تفکر در مسائل دوره ادامه خواهد داد به ارائه شده در کنار جدید سال اول دوره."

سال اول تیم طراحی تحویل گزارش به کمیته کارشناسی استانداردها و سیاست (C-USP) اما باقی مانده در ارتباط با C-USP صندلی آدم بانک ها در مورد طرح های پیشنهادی آنها به عنوان پیش نویس شد. طراحی-تیم نیز ادامه داد: برای ماندن در "تماس نزدیک" با گروه های دانشجویی از جمله SAJE به بحث در مورد دانش آموز, بازدید از طرح ها و پتانسیل تغییرات با توجه به Edelstein.

دیپلم برای دانش آموزان در دانشگاه استنفورد (ASSU) نیز جمع آوری شده دانش آموز بازخورد در طرح های پیشنهادی که شده بود در یک گزارش. در ماه اکتبر در مقطع کارشناسی در مجلس سنا و سپس به اتفاق آرا قطعنامه ای را به تایید پیشنهادات بلکه تغییرات را توصیه می. تغییرات پیشنهاد شده توسط ASSU برای FYE پیشنهاد شامل یکپارچه سازی FYE هسته پردازنده با برنامه های در نوشتن و حرف (PWR) طراحی مجدد راه تفکر/روش انجام (راه) مورد نیاز برای درمان دانش آموز نگرانی هایی است که دوره های آموزشی "بیش از حد آسان و به ظاهر خودسرانه تعداد مختلف سطل" و ایجاد یک فروم برای متنوع و بازخورد مستمر از دانش آموزان هنگامی که برنامه در حال اجرا است.

"سهام یک هسته مستاجر ASSU و آینده از عمده پیشنهاد واقعا قرار می دهد سهام در خط مقدم علاوه بر آن به اتاق بیشتر برای اکتشاف" نوشت: قطعنامه حمایت Jonathan Lipman '21 است که در مقطع کارشناسی در مجلس سنا نماینده به دانشکده سنا در بیانیه ای به روزانه. "از نظر FYE حتی اگر مردم نبودند یک فن از جزئیات خاص از دوره ای که پیشنهاد شد بسیاری از مردمی به رسمیت شناخته شده بسیار زیاد ارزش تلاش برای به انجام رساندن این اهداف است. بر اساس بازخورد به دست آمده در دسترسی ما به ASSU تصمیم به اتفاق آرا تایید هر دو طرح و ارائه چند توصیه."

در آینده از عمده پیشنهاد ASSU پیشنهاد تغییر ساختار دوره دنباله کار نسبت به حذف یک "سمی" کار و کارآموزی فرآیند استخدام در دانشگاه — که آنها را به عنوان به خصوص disadvantaging نسل اول و/یا دانش آموزان کم درآمد و ایجاد یک دوره جدید برنامه ریزی وب سایت است که ادغام اطلاعات در مورد راه های مورد نیاز عمده مورد نیاز و اطلاعات از دوره اطلاعات سایت Carta.

اعضای هیات علمی سنا در حال انتظار برای در نظر گرفتن تغییرات توصیه شده توسط ASSU و همچنین به عنوان بازخورد SAJE جمع آوری شده از طریق بررسی های خود را در روز شنبه نشست.

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب