دانش آموزان برای پاسخگویی به تماس دانشکده تنوع بعد پروفسور دو بار با استفاده از نژادی لکه دار

دانش آموزان واکنش نشان داد و با ناامیدی و خشم پس از استادیار نوشت: N-word در یک دوره بحث پست دوشنبه گذشته کمتر

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

دانش آموزان واکنش نشان داد و با ناامیدی و خشم پس از استادیار نوشت: N-word در یک دوره بحث پست دوشنبه گذشته کمتر از یک هفته پس از گفتن کلمه در یک کلاس مختلف در آوریل 28. بسیاری ابراز نگرانی می کند که این حوادث و استنفورد واکنش نشان می دهد بیشتر عدم پاسخگویی به مسائل نژادی و خشونت در داخل دانشگاه. بسیاری از آنها به نام دانشگاه استنفورد برای افزایش دانشکده تنوع و departmentalize آفریقایی و آمریکایی مطالعات (AAAS) برنامه است.

دستیار تاریخ هنر استاد رز Salseda تایپ N-word دوشنبه گذشته در حالی که نوشتن نام و نام خانوادگی هیپ هاپ گروه N. W. A در بحث و گفتگو پست برای او دوره AFRICAAM 291: "شورش!: تجسم نا آرامی های مدنی در قرن 20 و 21." Salseda است که سیاه شده بود پس از انتقاد گفت: N-word در 28 آوریل در حالی که خواندن متن آهنگ از یک اسلاید در یک سخنرانی مهمان برای CSRE 196C: "آشنایی با مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت."

دانش آموزان نا امید شد که Salseda با استفاده از N-word دوباره پس از مواجهه با انتقاد و عذرخواهی او را زیر سخنرانی مهمان.

"آن را مانند یک لوله وسط انگشت به هر کس که بوده است و انتقاد از او گفت:" جودی Tseygaye '21 بود که در حضور و غیاب در طول Salseda مهمان سخنرانی در آوریل 28. "می گویند N-کلمه یک چیز است اما به آن می گویند دوباره پس از یک هفته از دانش آموزان سیاه پوست و متحدان خود صحبت کند احساس می کند به خصوص مخرب است."

با یک ماه باقی مانده در سه ماهه برخی از دانش آموزان ثبت نام شده در Salseda کلاس صحبت با روزانه به شرط ناشناس ماندن برای جلوگیری از این پتانسیل برای درس خصومت. وجود دارد در حال حاضر 14 دانش آموزان در Salseda کلاس.

یک frosh مطالعه CSRE و هنری خارج از AFRICAAM 291 پس از Salseda مهمان سخنرانی در CSRE 196C ابراز نگرانی که Salseda به نظر می رسید نسبت به پیامدهای استفاده از این لکه دار کردن.

"برای هر دو حوادث احساس کردم عصبانی و نا امید در هر دو او و اقدامات او ،" frosh گفت. "با گفتن کلمه بود و کاملا غیر ضروری و 'عذر خواهی' تنها شامل شرمانه ناکافی بهانه."

CSRE 196C اساتید دیوید کیم و توماس جیمنز گفت: روزانه که Tsegaye نگرانی در سخنرانی مهمان Salseda عذرخواهی کرد و گفت او "صرفا خواندن شعر به آهنگ."

در شب مارس 28 کیم و جیمنز فرستاده دانش آموزان نوشته شده است توجه داشته باشید از Salseda.

"من عذر خواهی برای خواندن NWA شعر در طول امروز سخنرانی" Salseda نوشت. "من متاسفم این مضر بود. من ارزش این نظرات و پاسخ های شما به اشتراک گذاشته اند که من را به قلب است. من نمی خواهد به عنوان خوانده شده که نوع متن دوباره."

این frosh گفت: "من به او گفتم هیچ زمینه ای است که توجیه استفاده از کلمه توسط سیاه و سفید غیر Latinx فرد و او نمی تواند ادعای این را نمی دانند چون از پس زمینه سیاه و مطالعات. این تقریبا یک هفته و من هنوز دریافت نکرده اند یک پاسخ."

دیگر اعضای جامعه اند و در برابر Salseda اقدامات. نامه ای سرگشاده پیش نویس توسط اعضای آسیایی در جامعه آمریکا — همکاری امضا توسط 10 سازمان های دانشجویی و بیش از 100 فردی دانش آموزان — به نام Salseda اولیه عذرخواهی "بدون زرق و برق." این حادثه همچنین موجب مکالمات در Latinx جامعه در محوطه دانشگاه.

"در Latinx جامعه در داخل و خارج از دانشگاه استنفورد است و شکست به آدرس شيوع ضد سیاهی" نوشت: یک دانش آموز در Salseda کلاس که شناسایی به عنوان غیر سیاه Latinx اول نسل و کم درآمد. "اگر ما همین حالا تماس بگیرید از ضد سیاهی ما به طور جدی به رعایت آن است."

در چهارشنبه Salseda خطاب هر دو حادثه در یک کلاس مکالمه تعدیل توسط A-lan Holt, مدیر موسسه تنوع در هنر.

برخی از دانش آموزان در حضور احساس گفتگو شد و مولد.

"رز [Salseda] به نظر می رسید متعهد به تجدید ساختار ضد شورش! کلاس و آموزش سبک" نوشت: یک دانشجو. "من واقعا بر این باورند که افزایش نیست یک فرد بد اما تردیدی نیست که او ساخته شده تصمیم گیری های ضعیف."

"من باور دارم رز واقعا در مورد مراقبت از خود و دانش آموزان خود را به خوبی بودن اما من فکر نمی کنم که می بخشد, او جهل و یا آسیب او ناشی شده است."

دانش آموزان در Salseda کلاس گفت: آنها را در هیچ موضوع را با نژادی تهمت ظاهر می شود در تاریخی مواد به عنوان طولانی به عنوان Salseda استفاده نمی کند ،

"من فکر می کنم این مهم است که ما دیدن مواد مانند که به آنها" گفت: آینده نگر AAAS عمده در Salseda کلاس. "این آهنگ از آلبوم و پست او ساخته شده یک داستان متفاوت ... ما می توانیم خودمان را به یک استاندارد بالاتر است."

در بیانیه ای به روزانه Salseda نوشت: "شعر [حاوی N-کلمه ای که خوانده شد در سخنرانی مهمان] انتگرال بود به تجزیه و تحلیل یک اثر هنری من بحث در مورد همبستگی نژادی میان سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع است. در پایان سخنرانی من متوجه شدم آنچه من انجام داده بود از جمله پریشانی این باعث شده بود تا دانش آموزان است. من عذرخواهی کرد و احساس وحشتناکی است."

او اضافه کرد که او تصمیم به نوشتن N. W. A بحث پست یک بیوگرافی از این گروه در مورد دانش آموزان احساس ناراحت کننده با واگذاری است.

"در حالی که قصد من این بود که به مرکز صدای هنرمندان را ساخته اند که مهم اجتماعی مداخلات من تشخیص تاثیر خواندن من از N. W. A. شعر و ارسال از زندگینامه خود تا به حال در دانش آموزان به خصوص دانش آموزان سیاه پوست," Salseda نوشت. "من صمیمانه عذرخواهی می کنیم برای آن دسته از اقدامات و متعهد هستم به تغییر کلاس درس شیوه است."

جنیفر برودی مدیر مرکز مطالعات تطبیقی از نژاد و قومیت (CCSRE) گفت: روزانه که او صحبت کرده است با Salseda کیم و جیمنز در مورد حوادث.

"CCSRE ایجاد یک کمیته به منظور توسعه یک برنامه آموزشی برای تمام استادان استادان و بالقوه سخنرانان مهمان برای حمایت از آموزش خود را در CCSRE و متقابل ذکر شده در دوره های" برودی نوشت.

"ما می خواهم به تاکید نیاز برای ادامه بیشتر و متنوع علمی در دانشگاه استنفورد برای حمایت از یادگیری دانش آموز و سرب بر نژادی, عدالت, بورس," او اضافه شده است. "CCSRE همچنان یکی از معدود موسسات در دانشگاه استنفورد است که به طور مداوم به مبارزه و حمایت بیشتر سیاه و سفید و غیر سفید هیئت علمی در این دانشگاه و همچنین رهبران نژادی عدالت به بورس."

برخی از اساتید باید به صورت جداگانه خطاب این حادثه با دانش آموزان خود را. PWR مدرس اموزش Starkman فرستاده دانش آموزان خود را در روز سه شنبه مبنی بر حمایت او از دانشجويان انتقادات.

"دانش آموزان شد واقعا ناراحت نیست چرا که او نوشت به نام یک هنرمند بلکه به این دلیل او نوشت: نام این هنرمند پس از او ثبت شده آنها در حال حاضر ناراحت" Starkman نوشت. "این واقعیت که او انجام داد این پس از آن بود که یک عمل از خود او."

اعتراض بیش از Salseda سخنان می آید در میان گسترده تر دانش آموز وکالت اطراف دانشکده تنوع. این استنفورد هنر و تاریخ هنر سایت لیست Salseda به عنوان تنها عضو هیات علمی در این رشته از هنر ،

"تا آنجا که من عاشق این زمینه و مطالعات من بر این باورند که تاریخ هنر برنامه دانشکده در نیاز ناامید از تنوع و گسترش" گفت: تاریخ هنر عمده در Salseda کلاس.

روز دوشنبه در مقطع کارشناسی سنا تصویب یک قطعنامه در محکومیت Salseda اقدامات و اصرار به departmentalization از AAAS و شناخت نژادی و خشونت در محوطه دانشگاه.

"او فکر می کند ما هنر, تاریخ ما و فرهنگ ما بسیار مهم است که او در حوزه مطالعات و او می آموزد آن گفت:" سناتور کوبه هاپکینز '22. "راه او را برای تعامل با این مواد باید بیشتر حساس آن است که باید بیشتر عمدی."

"N-word دارای سابقه نژادی و ظلم علیه سیاه مردمی که قدمت آن به دوران آمریکا برده داری و احیای کلمه توسط اعضای جامعه سیاه دگرگون مداوم ظلم" به وضوح می خواند.

این قطعنامه همچنین از کشورهای مزایای داشتن یک بخش برای AAAS: "هر دو گروه وضعیت و بودجه کافی را تجهیز AAAS با ابزار و منابع لازم برای استخدام, سیاه, محققان با تخصص در آفریقایی-آمریکایی هنر و تاریخ هنر."

وقتی پرسیده شد که در مورد departmentalization دانشکده علوم انسانی و علوم سخنگوی شادی لیتون نوشت که "یکی از نقاط قوت AAAS بودن برنامه های میان رشته ای (IDP) است که آن را قادر به جلب ارومیه از رشته های مختلف به یکی از عمده."

"ما بهترین استراتژی برای جذب این گروه ها ... از طریق بخش های ما که ما را به خود جلب ستارگان AAAS و CSRE مشغول دانشکده ما در حال حاضر" لیتون نوشت.

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا گفت: روزانه است که "دانشکده تنوع در اولویت است و ما را به انجام برخی از گام های مهمی رو به جلو است."

"ما باید افزایش بودجه برای برنامه های تشویقی که استخدام متنوع علمی و کشيش به تجدید سازمان خود عمل اولویت دانشکده تنوع" میراندا نوشت. "متنوع بدن دانش آموز نیاز به متنوع علمی و در حالی که برخی از تغییرات زمان را با توجه به ماهیت علمی و شغلی ما همچنان در حال پیشرفت است."

Kory Gaines '21, co-رئیس جمهور سیاه اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کرد که عدم departmentalization برای AAAS بیشتری را نشان می دهد "بی اعتنایی به صورت سیاه و سفید سیستم های دانش" در دانشگاه استنفورد. او همچنین با اشاره به انتقادات از دانشگاه درمان مارتین لوتر کینگ جونیور تحقیقات و آموزش و پرورش, موسسه است که مستقر در یک ساختمان موقت در محوطه دانشگاه. با توجه به این مسائل Gaines گفت: این دانشگاه نشان می دهد که اولویت های خود را توسط که در آن قرار می دهد کمک های مالی خود را.

"از کجا پول می گذرد ؟ آن است که رفتن به سیاه و مطالعات و یا به پیشرو مجموعه ای از اسناد و مدارک در کینگ و جنبش حقوق مدنی را طوری که آنچه را که به ما بگویید؟" Gaines گفت.

تماس ملیسا Loupeda در mloupeda 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن