دانش آموزان و مربيان بحث در مورد دوره های رایگان 'کد در محل'

علوم کامپیوتر اعلام کرد در اوایل این سه ماهه که این امر می تواند ارائه دوره های رایگان به نام CS 106A: "کد در

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

علوم کامپیوتر اعلام کرد در اوایل این سه ماهه که این امر می تواند ارائه دوره های رایگان به نام CS 106A: "کد در محل" به بازار عرضه شده به عنوان یک راه برای آموزش مردم در سراسر جهان نیمه اول یکی از دانشگاه استانفورد محبوب ترین دوره های CS 106A: "برنامه نویسی روش."

کد را در محل شامل جلسات گروه کوچک با اعضای تیم آموزش هفتگی سخنرانی و چهار تکالیف بیش از پنج هفته دوره از مارس 13 مارس 22.

زبان آموزان با قبل هیچ تجربه برنامه نویسی خواسته شد تا درخواست از طریق یک نرم افزار پورتال و تکمیل یک ورزش است. بیش از 80,000 نفر شروع یک برنامه برای این دوره با توجه به کد در محل سایت.

استنفورد دانش آموزانی که تجربه برنامه نویسی در میان داوطلب بخش رهبران.

روشن Bernhardt '23 است و در حال حاضر "آموزش از اتاق خواب خود را در آفتابی هانتینگتون بیچ کالیفرنیا. هر چهارشنبه در 4 p. m. PDT," او گفت:.

مانند بسیاری از دانشگاه استنفورد در مقطع کارشناسی داوطلب بخش رهبران Bernhardt در زمان برنامه نویسی روش در سه ماهه قبلی است و در حال حاضر قادر به آموزش کد در محل از راه دور.

"من می خواهم بگویم بخش پیشرو جامعه بوده است واقعا جذاب گروه به بخشی از" Bernhardt گفت. "من معتقدم که وجود دارد حدود 800 از ما و یا پس از تمام اقشار مختلف جامعه از شرکت های بزرگ مانند گوگل به دانشجویان سال اول در دانشگاه های پوشا جهان است."

دیگر اعضای تیم آموزش گرفتن فرصت برای کمک به گسترش عشق خود را از علوم کامپیوتر, ابراز احساسات مشابه.

کد اصلی در محل سایت به نام دوره "یک بار ارائه برای COVID-19 همه گیر" در درجه اول به عنوان یک راه برای بازگشت و گفت که دانش آموزانی که پذیرفته شده به این دوره باید برنامه ریزی برای اختصاص 15 تا 20 دقیقه برای سخنرانی بخش و تکالیف هر هفته.

Jaime پارک '23 از دانشگاه کالیفرنیا در ارواین است که یک دانشجو در این دوره است. در حالی که بخش رهبران لازم نیست برای قرار دادن در زمان و فراتر از آموزش و بخش, پارک گفت: آنها اغلب بسیار فعال در اد فروم یک ابزار آموزشی برای دانش آموزان خود را برای دریافت CS سوال پاسخ داده شده است.

"من آن را دلگرم کننده و الهام بخش است که من می توانید اتصال با دیگر دانشجویان از کشورهای متعدد از طریق اد فروم" پارک گفت.

مدرس Chris Piech '10 M. S. '11 (Ph. D. '16 یکی از اصلی مدرسان به صورت کد در جای خود شرح داده شده برنامه نویسی به عنوان یک "میان رشته ای مهارت بسیار شبیه به نوشتن."

در حالی که برنامه نویسی می تواند انجام وظیفه ای دشوار برای دانشجویان جدید دوره کارکنان در حال انجام است همه چیز آن را می توانید برای اطمینان از دانش آموزان در حال یادگیری به عنوان آنجا که ممکن است با توجه به Piech. دیگر اصلی مربی این دوره است دیرین برنامه نویسی روش استاد مهران Sahami '92 M. A. '93 دکتری '99.

"جمعی رنج می برند که ما در حال رفتن را از طریق تمام است که بسیار واقعی وجود دارد مردمی که در حال از دست دادن شغل و دانش آموزان جوان که بیشتر نامشخص در مورد آینده خود را از" Piech گفت. "یکی از چیزهایی که من باید برای ارائه توانایی برای تدریس."

آموزش دوره های رایگان به هزاران نفر از مردم در سراسر جهان Piech امیدوار است برای به حداکثر رساندن تاثیر مثبت او در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر. دانش آموزان در نوبت می توانید با استفاده از این دوره برای کمک به حداکثر رساندن زمان خود را در خانه صرف.

"من همیشه علاقه مند به برنامه نویسی اما من مردد بود که در آن برای شروع" پارک گفت. "CS 106A: 'کد در محل مناسب به عنوان آن را نمی اتصال من به یک برنامه دقیق و نه آن را پرداخت class."

پارک گفت که او است که با داشتن یک زمان بزرگ در نظر گرفتن این دوره است. او به تماشای سخنرانی آنلاین سه بار در هفته و 40 دقیقه بخش هر هفته.

"برخی از سخنرانی ها می تواند مشکل به دنبال, اما تنها با توجه به طول و محدودیت های زمان" پارک گفت.

برنامه نویسی "می تواند" Piech گفت: "اما در پایان روز آن را فراهم می کند شاد رضایت از ایجاد چیزی جدید است که یک احساس است که من فکر می کنم بسیاری از ما در سراسر جهان در حال رفتن به نیاز به یک دوز."

تماس با جینا Ruzekowicz در jruzekow 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب