Subcontracted کارگران پرداخت 6 هفته بعد از دانشگاه متعهد به حمایت مالی

وادار سازد کارگران شاغل از طریق پیمانکار UG2 دریافت اولین پرداخت سه در روز جمعه یک ماه و نیم پس از دانشگاه متع

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

وادار سازد کارگران شاغل از طریق پیمانکار UG2 دریافت اولین پرداخت سه در روز جمعه یک ماه و نیم پس از دانشگاه متعهد به فراهم کردن حمایت مالی برای subcontracted کارکنان قرار داده و از کار با این بیماری همه گیر.

UG2 برنامه ریزی شده پرداخت سه پوشا از مارس 29 ژوئن 19 با توجه به خدمات کارکنان اتحادیه بین المللی (SEIU) مربوط به فراشی منطقه خلیج هماهنگ کننده کسر Quiles. اول نصب که کارکنان دریافت این جمعه گذشته به طور کامل جبران ساعت UG2 کارکنان در غیر این صورت باید کار می کرد از آوریل 6 مارس 15 Quiles گفت.

این حقوق به طور کامل تامین شده توسط دانشگاه استنفورد به عنوان بخشی از دانشگاه به حمايت از طرح subcontracted کارگران پس از coronavirus همه گیر متوقف ترین در پردیس عملیات در اوایل ماه مارس.

در اوایل ماه آوریل 130 UG2 کارکنان شد و قرار بود گذاشته محرومیت حمایت بیشتر از دانشگاه است. در آوریل 6, 84 کارکنان بودند در واقع گذاشته با توجه به SEIU سازمان ابیگیل Amador. بیشتر اخراج رخ داده است پس از.

کارکنان تحت تاثیر این اخراج را هنوز دریافت پرداخت از دانشگاه برای ساعت آنها کار کرده اند با توجه به بیانیه ای از UG2 هفته گذشته منتشر شد.

کشيش Persis Drell اعلام کرد در مارس 14 استنفورد که خواهد کار خود را با پیمانکاران از جمله UG2 و مواد غذایی ارائه دهندگان خدمات Bon Appetit و سازماندهی خدمات به اطمینان حاصل شود که "دانشگاه استنفورد منابع و منابع ارائه شده توسط دولت این شرکت پشتیبانی خواهد شد در حفظ درآمد و مزایای این کارکنان از طریق 15 ژوئن."

با این حال در مارس 24 تاون هال میزبانی دانشگاه استنفورد دانشجویان برای حقوق کارگران (SWR), subcontracted کارگران و نمایندگان اتحادیه گفت که این منافع بوده است آهسته رفتن و ناکافی است. دانشگاه حمایت شد و در ابتدا تنها به پوشش UG2 کارگران بهداشت و درمان مزایای کارکنان خدمات اتحادیه بین المللی (SEIU) کالیفرنیا 1st معاون رئیس جمهور دنیس Solis گفت: روزانه در سالن شهر.

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا نسبت به تاخیر به UG2 داخلی حقوق و دستمزد تدارکات مانند رسیدن به گذاشته شدن کارکنان و محاسبه دقیق مقدار پرداخت برای هر کارگر.

پرداخت پس از ماه از دانشجو حمایت و تجهیز دانشگاه به گسترش و تسریع حمایت مالی خود subcontracted کارگران است. این تلاش ها شامل چندین طومار کمپین رهبری SWR همراه با یک کمپین crowdfunding که به دست آورد بیش از $200,000 در کمک های مالی و جلب حمایت از مشخصات بالا فارغ التحصیلان مانند 2020 نامزد انتخابات ریاست جمهوری جولین کاسترو '96.

پرداخت ادامه برای UG2 کارگران تمدید شده است از طریق اوت 31, با توجه به مه 27 اطلاعیه از رئیس جمهور مارک Tessier-لوین. Quiles گفت: UG2 کارگران هنوز موفق به دریافت جزئیات بیشتر در زمانی که پرداخت آن رخ خواهد داد.

تماس با فضل کارول در gac23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن