فصل تابستان ملزومات: یک لیست پخش

ما در حال حاضر سه هفته به گرمای تابستان و هیچ چیز وجود دارد که می گوید: "من دوست دارم تابستان" مانند یک ناب سا

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

ما در حال حاضر سه هفته به گرمای تابستان و هیچ چیز وجود دارد که می گوید: "من دوست دارم تابستان" مانند یک ناب سالانه-تجدید تابستان لیست پخش. این که آیا شما در حال گوش دادن در خانه در اواخر شب رانندگی یا اجتماعی فاصله در اینجا 15 فصل تابستان ملزومات لیست پخش خود را نیاز دارد.

"معرفی (اولین روز تابستان)" توسط Lil Yachty

Lil Yachty با چند فصل تابستان سرودهای مانند "عبور" و "یک شب" برکت است که ما دوباره با آهنگ مناسب و برجسته مربوط عنوان به پا زدن کردن لیست پخش خود را.

"Surfin'" توسط Kid Cudi

این که آیا شما در یک پیاده روی در صندلی خود و یا خمیده خود را در بستر خود شما به خودتان پیدا کنید به طور غریزی surfin' به مقاومت و نشاط بخشی, ریتم ضرب و شتم و Cudi را بدنام hums.

"یک روز دیگر در بهشت" توسط کوین SAFADINHA

کوین SAFADINHA کل آلبومها دودی فصل تابستان vibes, اما شما واقعا می تواند لذت بردن از یک روز دیگر در بهشت با این جواهر گرمسیری. مکرر با اشاره به افزایش و کاهش جزر و مد کوین آهنگ یک استعاره برای یو پی اس و فراز زندگی را در زندگی (و تابستان).

"حق آن را دریافت" توسط دیپلو و MØ

یکی دیگر از واقعی فصل تابستان سرود دو نیروگاهی در احساس خوب موسیقی دیپلو و MØ آمد و با هم به تولید باید گوش up-tempo رقص رسید.

"احساس می کنم آن را به آینده" توسط Iann دیور

Iann دیور "احساس آن در آینده" یکی از مهمترین و نشاط بخشی و آهنگ های جاذب خود را آلبوم دوم صنعت کارخانهو آن دودی طراوت vibes مثبت در مقایسه با علامت تجاری خود را تیره و موسیقی ایمو emo.

"پایین آمدن" توسط اندرسون .Paak

قوی کوکتل اندرسون است .Paak را ابریشمی صوتی, دانلود رایگان, ملی, را پیش بینی, از instrumentals و سرحال شعر می سازد "پایین آمدن" مست و فراموش نشدنی پیگیری برای تعریف خود را از تابستان است.

"از دست رفته" توسط Frank Ocean

از آن آسان است به از دست رفته در عفونی ضرب و شتم Frank Ocean آمار و او اولین آلبوم کانال نارنجی. این آهنگ شما را به میامی, شهر آمستردام, توکیو, اسپانیا, لس آنجلس و هند همه از راحتی اتاق نشیمن خود را.

"انتخاب کنید تا به تلفن" توسط Lupe Fiasco

یک شاهکار واقعی توسط Lupe Fiasco سباستین Lundberg را چشمگیر گروه کر در کنار جنب و جوش و زرق و برق دار تولید می کند برای یکی از فراموش نشدنی گوش worm شما باید در سر خود گیر برای هفته ها.

"یک روز" با منطق و Ryan Tedder

منطق جاذب جریان تکمیل شده توسط یک جمهوری Ryan Tedder را یادداشت بالا را پمپ شما و شما آماده برای روز.

"سحر و جادو در Hamptons" اجتماعی خانه و Lil Yachty

"سحر و جادو در Hamptons" به ارمغان می آورد سحر و جادو را به گوش خود را در هر زمان ، جاذب قلاب و آفتابی متن ترانه های مایکل "Mikey" پرورش اجتماعی خانه یک نعمت غیر مترقبه برای هر کسی که به دنبال برای رفتن به تابستان جم.

"TTM" توسط PnB سنگ Wiz Khalifa و NGHTMRE

قطع شده, برروی, ضرب و شتم از "بیش از حد" تأکید carpe-diem موضوع این پر جنب و جوش shoutout به PnB سنگ و Wiz Khalifa به exes.

"لمس آسمان" توسط Kanye West و Lupe Fiasco

ترکیب انرژی از Kanye West و Lupe Fiasco در Kanye سال 2005 کلاسیک کردن دیر ثبت نام را ترک خواهد کرد شما احساس آسمان بالا.

"احساس می کنم هنوز هم" با پرتغال. مرد

شما هنوز هم می تواند احساس آن را پس از گوش دادن به این گرمی برنده جایزه در سراسر جهان آمار از 2017. همکاری کامل بین فرمانده باس و نور خواننده کمک به بی خیال vibes که باعث می شود این روانگردان آهنگ راک تابستان گیره.

"نبرد زخم" توسط Guy Sebastian و Lupe Fiasco

نظاره و تأمل در جنگ زخم سمت چپ بیش از نهایی خود را سه ماهه به عنوان شما شروع به لذت بردن از تابستان خود را. Lupe را تلخ داستان گرا تغزل است و بی تردید در این حرکت ادای احترام به یک عشق از دست رفته.

"جستجوی خوشبختی (کابوس)" by Kid Cudi, MGMT و Ratatat

تاریخ و زمان آخرین اما قطعا نه دست کم "جستجوی خوشبختی" است که یک آهنگ است که باید در تمام طول روز هر روز بدون در نظر گرفتن فصل. این کلاسیک بی انتها توسط Kid Cudi هر دو موسیقی و تغزلی شاهکار است که نشان دهنده عمق و تنوع کل آلبومها.

تماس با ایان پارک در ianpark3919 'در' gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن