گشت و گذار در جامعه صنعت حلق آویز در به امید پس از coronavirus رفتن

Hillard گراسمن فلوریدا امروزمنتشر شده 12:19 PM EDT مارس 19 سال 2020مت Kechele بود در راه خود را به سباستین ورو

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

مت Kechele بود در راه خود را به سباستین ورودی در صبح روز دوشنبه برای گرفتن چند موج مانده از توفان آرتور بود که چرخید تا ساحل.

"گاهی اوقات آن را به خوبی برای دیدن کسانی که افسردگی روی نقشه," او گفت:.

خوانندگان مانند Kechele و کسانی که متصل به گشت و گذار صنعت شده اند و به دنبال هر چیزی الهام بخش به تازگی.

مطمئن شوید که سوار یک تخته موج سواری برای تعقیب خوشبختی صدا ممکن است بی اهمیت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما برای بسیاری از آن را در شیوه زندگی — و از همه مهمتر امرار معاش.

Kechele سابق تفریحی طرفدار و صاحب مت Kechele Surfy و عجایب کشش از ملبورن می داند که احساس.

"این قطعا تحت تاثیر قرار کسب و کار کل جهان," او گفت:.

Kechele که تا به حال به لغو خود را "سفر از یک عمر" به سوماترا در اواخر آوریل, گاهی اوقات دنبال کرده است و خود را به تخته به مقصد ژاپن, کاستاریکا و پورتوریکو.

"این هنوز نوع از اوایل ... من تا به حال بسیار جامد تعداد سفارشات سفارشی," Kechele گفت. "همه فقط نوع در صبر و انتظار دیدن حالت امید به زمین روی پای خود بایستند."

ریکی کارول صاحب R&D گشت و گذار در رککلدگ معمولا صادرات خود را surfy به پورتوریکو کالیفرنیا و هاوایی و به مغازه ها در سراسر ساحل شرقی و حتی Nova Scotia. اما به تازگی که به یک مشکل شده است.

"آن را تحت تاثیر قرار است بخش عمده ای از کسب و کار ما تا ساحل گفت:" کارول که surfed آرتور امواج شنبه در نزدیکی خانه اش در ستلایت بیچ.

"ما اعداد بزرگتر هستند تا ساحل, New York, New Jersey, رود آیلند (فقط باز جمعه) حتی کارولینا ... شما حتی نمی تواند به ماساچوست ... همه کسانی که گشت و گذار در مغازه ها تعطیل شده اند به طوری که متوقف شده است کسب و کار ما. ما در زمان یک ضربه بزرگ است."

بیشتر: Coronavirus: تاریخی, گشت و گذار, فصل Slater, علامت بر روی نگه دارید تا زمانی که آن را بی خطر

ماهواره ساحل اسکات بوچارد فلوریدا و کارائیب نماینده Billabong عمده گشت و گذار شرکت است که سرچشمه در استرالیا.

"ما بدست آمار در شلوغ ترین زمان از سال در فلوریدا و تمام این مغازه ها از شمال پالم بیچ به کلید بسته شده اند" بوچارد گفت. "این یک تکه از درآمد خود را.

"و در پایان به عقب با مسائل مربوط به تولید در خارج از کشور و محدود تحویل ما قطعا با داشتن برخی از مسائل از سمت تولید. حتی اگر Billabong منابع خارج از چین, کارخانه ها هنوز هم در حال خرید مواد اولیه از آنها."

گشت و گذار و سفر در برزخ

خوانندگان که معمولا سفر در این زمان از سال بوده است مشتاق به دیدن بلیط هواپیما افت قیمت در عین حال bummed که سواحل و فرودگاه ها در مکان های مورد علاقه خود را بسته است.

شین Aldridge ماهواره ساحل لذت می برد گرفتن خانواده اش در تعطیلات گشت و گذار دو بار در سال.

"ما به پورتوریکو یا باربادوس در بهار به دلیل آن ارزان و سپس اگر ما پول را به کاستاریکا یا مکزیک در تابستان," او گفت:.

او گفت که او را دیده بلیط به کاستاریکا از فورت Lauderdale به عنوان کم به عنوان $173 برای ماه جولای.

"من به دنبال رفتن به کاستاریکا به عنوان به زودی به عنوان آن را باز می کند" Aldridge گفت: "یا ما طرح در رانندگی به Cape Hatteras (کارولینای شمالی) چرا که هیچ کس نمی داند چه خبر است. به خصوص اگر آنها می خوای ما را به ماندن در داخل دو هفته شما می دانید؟"

برخی از محبوب گشت و گذار در مقصد انجام می دهند که فقط و سواحل و فرودگاه ها بسته باقی می ماند و در برخی موارد.

برخی از نمونه:

کاستاریکا: سواحل شروع افتتاحیه شنبه اما فقط از 5 صبح تا 8 صبح مرزهای این کشور و فرودگاه ها بسته هستند حداقل تا ژوئن 15. گزارش ها می گویند تحت زمان, جدول زمانی, سواحل را نمی خواهد به طور کامل باز تا جولای 13. کاستاریکا در مورد اندازه از غرب ویرجینیا گزارش کرده است در مجموع 863 موارد و 10 مرگ و میر — پایین ترین در امریکا اگر چه نیکاراگوئه گزارش از هشت مرگ و میر شده است مورد سوال توسط سازمان بهداشت پان آمریکا.

برزیل: سفر بان کی مون تمدید شده است حداقل تا مارس 28 برای افراد غیر مقیم. همانطور که از دوشنبه 16,853 مرگ و میر و 255,368 موارد (سوم پشت سر ایالات متحده و روسیه) تایید شده اند در کشور است که دارای بهترین جهان surfer از 2019, Italo فررا و جهانی 2018 قهرمان گابریل مدینه.

بیشتر: گشت و گذار افسانه Kelly Slater می گوید: شاید یکی بیشتر دامان' در سال 2020 تور جهانی

پاناما: تمام پروازهای بین المللی در حال ممنوع از طریق حداقل مارس 22. این کشور با یک گزارش 9,606 موارد و 275 مرگ و میر و از دوشنبه شروع تدریجی باز در مارس 13. اما سخت قرنطینه قانون است در اثر یکی است که می تواند هزینه متخلفان بین $50 ، 000 و 100 ، 000 دلار جریمه.

باربادوس و پورتوریکو: اگر شما برنامه ریزی سفر به این جزیره ملل انتظار می رود 14-بعد اجباری قرنطینه پس از ورود. سواحل باربادوس را باز کرده اند فقط از 6 صبح تا 9 صبح در روز است. پورتوریکو سواحل تعطیل شده اند. شده اند وجود دارد گزارش در پورتوریکو از ساحل متخلفان مواجه $5,000 خوب یا شش ماه در زندان است.

جمهوری دومینیکن: با بیش از 12,700 موارد (تاپ در کارائیب) و 434 مرگ و میر گزارش شده از دوشنبه, ماسک مورد نیاز هستند ، تنها خروجی پروازهای در حال حاضر در خدمات. وجود دارد 5 بعد از ظهر تا 6 صبح مقررات منع رفت و آمد.

السالوادور: همه پروازها شده است به حالت تعلیق تا زمانی که حداقل مارس 21. فرودگاه شده است تعطیل از تاریخ 16 مارس. ماسک مورد نیاز در مکان و دقیق مقررات منع رفت و آمد اجرا شده است. شده اند وجود دارد گزارش موارد 1 ، 338 پر از روز دوشنبه 30 مرگ و میر.

مکزیک: خوانندگان می توانید ببینید اولین دهانه سواحل اینجا در لس Cabos کانکون و ریویرا مایا در اوایل ژوئن 1, در آغاز از پنج فاز باز کردن. آمریکایی شمالی خواهد بود که برای اولین بار اجازه بازدید از این کشور است که شروع به بلند کردن آن مستند. بیش از 49,000 موارد و 5,177 مرگ و میر گزارش شده از دوشنبه.

هاوایی: دولت دیده می شود کمتر از چهار coronavirus موارد یک روز در ماه مه. سواحل در کائوآئی و اوآهو فقط باز با محدودیت است و 14 روز خود قرنطینه حکومت در اثر برای بازدید کنندگان از طریق حداقل مارس 31.

کالیفرنیا: وجود بیش از 1500 سواحل در سراسر کشور 15 ساحلی شهرستانهای استان است. کالیفرنیا ساحلی کمیسیون شده است اجازه می دهد مقامات محلی را مورد به مورد تصمیم گیری و در نتیجه ترکیبی از محدودیت. در حال حاضر سواحل در 15 استان ها باز هستند با برخی از محدودیت. وجود دارد هیچ شهرستانهای استان که در سواحل به طور کامل باز است.

خبر خوب در راه

اگر فروش اخیر هر نشانه بوچارد است و پیش بینی خبر خوب در افق گشت و گذار میباشد. Billabong را آرام پرواز فروشگاه در نیو اسمیرنا بیچ باز در 25 درصد ظرفیت "و شما می توانید ببینید که مصرف کننده بوده است واقعا از دست رفته و می رود که برای تقریبا همه (گشت و گذار) فروشگاه که قادر به باز کردن."

در طول مستند "مردم به انجام خرید در اینترنت; آمازون تحویل کسب و کار واقعا خوب بود," او گفت:. "پسر من با این نسخهها کار در کاتالیست (فروشگاه گشت و گذار در ساحل ملبورن) و آنها بوده ام شلوغ تر از آنچه تا کنون بوده است."

و البته سواحل را به خود جلب کرد.

"در زمان به نظر می رسد من همیشه دیده می شود مردم بازگشت به اصول اولیه و این که به ساحل" بوچارد گفت. "به تازگی دو بار (عادی) جمعیت است. هر کس می خواهد برای به دست آوردن آزادی خود است."

Kechele همچنین معتقد است که آینده روشن است.

"این مایه تاسف است," او گفت:. "هیچ مسابقات در هر نقطه هستند برگزار می شود در حال حاضر. من فکر نمی کنم بسیاری از خوانندگان به دنبال به جلو به رقص در هواپیما, شما می دانید ؟ اما بسیاری از خوانندگان مانده اند فعال است. فقط خدا را شکر ما در فلوریدا توسط آب احاطه شده که آیا آن را می خواهم, گشت و گذار, شنا یا ماهیگیری."

Kechele دو بیت از مشاوره برای خوانندگان در جامعه خود را.

"هر کس فقط باید به بیمار," او گفت:, "و فقط ماندن یک تخته موج سواری ظهر به دور است."

تماس با گراسمن در 321-242-3676 یا hgrossman@floridatoday.com. حمایت از کار ما با اشتراک به فلوریدا امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن