Susan L. Ettner منصوب موقت دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

Susan L. Ettner استاد دیوید گفن دانشکده پزشکی و فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی که در حال حاضر به عنوان دانشیار د

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

Susan L. Ettner استاد دیوید گفن دانشکده پزشکی و فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی که در حال حاضر به عنوان دانشیار دین در UCLA فارغ التحصیل تقسیم شده است نام موقت دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش است. او را به شروع ترم Aug. 1.

پس از سال 2017 Ettner به عنوان دانشیار دین مسئول علمی و پذیرش سیاست. در میان دیگر موفقیت های او باعث شده است تلاش برای ساده کردن استثنا فرآیندهای; پیشنهاد بازسازی یاران نظرات و بررسی و پیشنهاد تجدید نظر به سیاست های مرتبط با علمی رد صلاحیت Ph. D. کمیته ترکیب و تقلید از درجه است. Ettner همچنین همکاری-ریاست نظارت و ارزیابی فارغ التحصیل دانشگاهی پیشرفت اجرای کمیته با تمرکز بر توسعه دانشکده مربی آموزش و سالانه بررسی پیشرفت و خدمت به عنوان یک نماینده به بنیاد ملی علوم را اتحاد برای فارغ التحصیل آموزش و پرورش و Professoriate.

"صدراعظم بلوک و من قدر سوزان تمایل به خدمت به عنوان موقت دین و ما باید هر اعتماد به نفس در توانایی خود را به ارائه رهبری قوی و تداوم برای بخش تحصیلات تکمیلی و فارغ التحصیل آموزش و پرورش در سراسر محوطه دانشگاه" امیلی گفت: کارتر اجرایی معاونت ها و کشيش در ایمیلی به اعضای UCLA جامعه است.

قبل از پیوستن به دانشکده UCLA به عنوان استادیار در سال 1999 Ettner شد استادیار و دانشیار مراقبت های بهداشتی سیاست در دانشکده پزشکی هاروارد. او در حال حاضر یک استاد داخلی عمومی پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی پژوهشی در دانشکده پزشکی با یک ثانویه انتصاب به عنوان استاد سیاست های بهداشتی و مدیریت در دانشکده بهداشت عمومی. او همچنین دارای یک وابسته به موقعیت علمی در قزاقستان ملی دانشگاه علوم پزشکی.

Ettner نوشته شده است بیش از 200 انتشارات همکار بررسی شده است و محقق اصلی در 25 کمک های مالی و یا sub-جوایز و همکاری محقق در 48 مطالعات دیگر. او پژوهش حاضر با تمرکز در درجه اول در سلامت رفتاری سیاست. اخیرا او به رهبری یک بررسی بودجه توسط موسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر تاثیر فدرال سلامت روان برابری و اعتیاد سهام عمل می کنند.

در علاوه بر این به کار خود را در بخش تحصیلات تکمیلی, Ettner ریاست تحصیلی آمریکا و اتهامات و اعضای هیئت علمی و کمیته رفاه و خدمت در متعدد پردیس کمیته از جمله برابری جنسیتی کمیته پس از مورنو گزارش نیروی کار کمیته مشورتی برای موسسه صنعتی روابط کشيش کمیته علمی کار/زندگی مسائل و هیئت مشورتی اولیه برای مراقبت و آموزش و پرورش. او مدیر سابق UCLA بالینی و ابتدایی موسسه علوم TL1 برنامه کمک هزینه تحصیلی است و در حال حاضر عضو هیئت اجرایی UCLA مرکز مطالعات زنان و شورای نظارت برای راه اندازی UCLA.

Ettner به دست آورده مدرک کارشناسی را در رشته ریاضیات/اقتصاد و آلمانی از UC Santa Barbara و دکترای خود را در رشته اقتصاد از موسسه تکنولوژی ماساچوست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن