تیم توسعه breathalyzer-مانند تست تشخیصی برای COVID-19

علم + تکنولوژی بنیاد ملی علوم اعطا کرده 150.000 دلار کمک مالی برای حمایت از کار UCLA Pirouz Kavehpour

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399
علم + تکنولوژی

بنیاد ملی علوم اعطا کرده 150.000 دلار کمک مالی برای حمایت از کار

یک تیم تحقیقاتی به رهبری توسط Pirouz Kavehpour استاد مکانیک و مهندسی هوا فضا در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده مهندسی در حال توسعه ارزان و سریع breathalyzer-مانند ابزار تشخیصی برای تست رمان کروناویروس که باعث COVID-19.

"متاسفانه COVID-19 همه گیر در معرض بحرانی ضعف در مراقبت های بهداشتی زیرساخت های امنیتی است که قابل توجه فقر در توانایی های ما برای انجام سریع, ساده, نقطه از مراقبت های تشخیصی و زیست محیطی جمع آوری نمونه و تست" گفت: Kavehpour که محقق اصلی در این پژوهش است. Kavehpour تیم دریافت کرده است یک سال $150,000 تحقیقات کمک مالی از بنیاد ملی علوم.

"هدف در این پژوهش به توسعه ارزان و انبوه خدمت سریع تشخیصی و نگهبان سیستم برای تشخیص بیماری تنفسی و هوابرد ویروسی تهدید" گفت: Kavehpour, .

طراحی نیز می تواند تغییر به تشخیص سایر بیماری های عفونی و هوابرد ویروسی تهدیدات به طور مداوم نظارت بر درجه از محیط داخلی مانند بیمارستان ها و مدارس و فرودگاه ها برای حضور سطوح خطرناک ویروس.

این مفهوم مبتنی بر محیط زیست آب تراکم فن آوری توسعه یافته توسط Kavehpour و تحقیقات خود را در گروه. آنها برای اعمال حق ثبت اختراع برای طراحی.

اگر چه مشابه مورد استفاده برای آزمون breathalyzer طراحی شده برای بررسی سطح الکل خون است که با استفاده از نور مادون قرمز برای اندازه گیری سطح الکل خون, روش پشت COVID-19 تست تشخیصی متفاوت است. برای coronavirus آزمون یک فرد خواهد بازدم به دستگاه برای حدود یک دقیقه. بخار آب از نفس خود را خواهد متراکم در یک صفحه خاص. ویروس زنده و ویروس RNA می تواند پس از آن بود به نمایش در آمد با استفاده از فلورسنت ژنتیکی دسته که نور تا اگر ویروس در حال حاضر. آن را می تواند حدود 10 دقیقه برای نشان دادن نتایج.

اگر طراحی موفق است و با تمام فدرال معیارهای کیت تست می تواند در تولید در اوایل پاییز سال 2020 گفت: Kavehpour که همچنین یک استاد مهندسی زیستی.

دیگر UCLA محققان در این پروژه عبارتند از: علی Alshehri یک دانشجوی دکترا در دانشکده فنی و مهندسی; Rob Candler استاد مهندسی برق و کامپیوتر; Nasim Annabi استادیار شیمی و biomolecular engineering; و دکتر پل Krogstad استاد اطفال اطفال بیماری های عفونی و مولکولی پزشکی و داروشناسی, در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

دیگر اعضای این تیم هستند جف Ruberti و سارا Rouhanifard از دانشگاه; و جاناتان Rothstein از دانشگاه ماساچوست ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب