با تشکر از خانواده فارغ التحصیل ارشد رانده است به پل شکاف فرهنگی

در حال رشد در لس آنجلس, پریسیلا استفانی ملینا خواهد غالبا رفتن به محل کار با پدر و مادر خود را انجام مشق شب در

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

در حال رشد در لس آنجلس, پریسیلا استفانی ملینا خواهد غالبا رفتن به محل کار با پدر و مادر خود را انجام مشق شب در حالی که مادر خود را تمیز و یا خانه پدرش ثابت کسی چکه کن لوله. در حالی که برخی ممکن است آنها را دیده اند که کارگران او را دیدم رهبران.

"پدر و مادر من هر دو از مهاجران از گواتمالا و من بسیار افتخار است که گفت:" ملینا اول-نسل دانشجو و فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA ژوئن 12. "من مادر اجرا می شود خود داری کسب و کار. او به افرادی که کار برای او و او سازماندهی همه چیز. پدر من نمی دانم زیادی در مورد لوله کشی اما او آموخته است که با کار کردن با پسر عموی خود و سپس او شروع به آموزش افرادی که در حال حاضر کار او است."

آیا در خانه یا کلیسا او را دیدم که پدر و مادر او را پله به رهبری جامعه و کمک به کسانی که نیاز دارند. ملینا که برنامه ای برای حضور در دانشکده پزشکی انجام داده است, همان در UCLA. او ایجاد حساسیت فرهنگی آموزش برای همکلاسی های او قبل از پیشرو آنها در پزشکی ماموریت به مکزیک و او کمک کرد تا به شکل یک تدریس خصوصی و برنامه نظارت برای K-12 دانش آموزان در کلیسا او خواهد بود که برای اولین بار در خانواده خود را به رفتن به کالج. او به عنوان یک مقیم دستیار برای دو مضمون طبقه در UCLA اقامت سالن کمک به ساخت جوامع با فعالیت هایی مانند ساماندهی توانمند سازی رویدادی برای دیگر دانشجویان نسل اول یک سال و جشن فرهنگی مانند یک Dia de los Muertos رویداد برای Chicanx/Latinx طبقه یک سال دیگر.

"پدر و مادر من بودند یک مثال بزرگ" ملینا گفت. "این چیزی است که ما انجام می دهیم. اگر پدر و مادر من می شود, پس از آن من می تواند به عنوان به خوبی."

ملینا قصد دارد برای تبدیل شدن به یک روانپزشک به طوری که او می تواند به تحقیق و پیدا کردن راه های بهتر برای حمایت از جوامع محروم که اغلب فاقد روانپزشکی منابع است. متولد و بزرگ شده در لس آنجلس' دره Fernando سان او را دیده اند که چگونه از موانع مانند موانع زبان ضعیف آگاهی فرهنگی توسط پزشکان و عدم دسترسی می توانید از آسیب خانواده ها است. یکی از برادران بزرگتر بود مبتلا به اسکیزوفرنی طولانی نیست پس از او تبدیل به 10 و پدر و مادر خود را نمی دانم که در آن به نوبه خود. ملینا خواهد پیوستن به او و مادرش در او برادر دکتر قرار ملاقات برای ترجمه.

"آنها را به او اطلاعات بدون توضیح آنچه در آن به معنای" ملینا گفت. "است که به تغییر, و من می خواهم برای کمک به آن را تغییر دهید. ما نمی دانیم که چه منابعی برای اتصال به چه پزشکی به اعتماد و یا چگونه به کمک برادر من. من فکر می کنم زیادی بود که به دلیل موانع فرهنگی. بهداشت عمومی و پیشگیری از منابع باید به فرهنگی مناسب و معنی دار برای رسیدن به مردم است. من می خواهم به یک دکتر است که از نظر فرهنگی حساس است."

ملینا حس مرور و اتحاد دو جهان مجزا آشکار است حتی در نام او. او پدر و مادر و خانواده و دوستان شما می دانم که او با نام استفانی در حالی که مکان های که تکیه بر فرم ثبت نام با استفاده از نام پریسیلا.

"من همیشه فکر می کنم از خودم به عنوان استفانی," او گفت:. "در حالی که پریسیلا همواره من مدرسه خود. من از آن لذت ببرید."

توسط رشته psychobiology و دو minoring در بهداشت عمومی و در آمریکای لاتین مطالعات ملینا امیدوار است برای متحد کردن سه رشته برای رسیدگی به مشکلات او مواجه می شوند در حال رشد است.

او در حال حاضر قرار دادن مهارت های خود را برای استفاده چند بار با جهانی پزشکی ماموریت داد. مطالعات خود را در ترکیب به طور منظم با خانواده تابستان سفر به گواتمالا آمادگی خود را به خوبی به سرب پزشکی ماموریت به مکزیک. هر چند دوستان او در دانشگاه GMMA فصل آماده با مطالعه اسپانیایی او را نمی بینم به اندازه کافی تاکید بر یادگیری در مورد — و از — مردم آنها کمک می کند. او ایجاد فرهنگی-حساسیت های آموزشی برای این گروه بود که به زودی تصویب شده توسط جهانی پزشکی ماموریت داد فصل در ایالات متحده و استرالیا و کانادا.

"من می خواستم تاکید کنم که چقدر مهم است به ارزش های محلی مردم را از طرز فکر و فرهنگ و دانش و نه در فکر ما می دانیم که بهتر از آنها انجام دهد" ملینا گفت. "چیزهایی وجود دارند که ما می توانیم از آنها یاد بگیرند. مهم ترین چیزی که من حمایت بود برای متصل ماندن به جامعه قرار داد. آنها می دانند که بهترین آنچه را که جامعه نیاز دارد."

برای ارشد پروژه تحقیقاتی او قادر به ترکیب هر سه از منافع علمی در دانشگاه UCLA پژوهش روانشناسی فرصت برنامه. ملینا با استفاده از یک fotonovelaیا رمان گرافیکی است که در آن یک شخصیت تجارب علائم افسردگی و مذاکرات در مورد آن با خانواده و دوستان او. او امیدوار است که با استفاده از این, خلاق, فرهنگ خاص رویکرد را Latino جمعیت او با احتمال بیشتری به دنبال درمان خود را دارند.

Molinas move-in day 2016

حسن نیت ارائه میدهد از ملینا خانواده

تحقیقات خود را در بر داشت که مردم راحت تر با این ایده به دنبال درمان اگر آنها را خوانده بود fotonovella نشان که کسی از خود فرهنگ است. متاسفانه او نیز یافت می شود که خوانندگان با موانع به سلامت روان درمان هنوز هم نبودند به احتمال زیاد برای رسیدن به خدمات به عنوان افرادی که تا به حال کمتر از قبل موجود موانع.

این مسئله او امیدوار است به تحقیقات بیشتری دارد. در این تابستان او یک موقعیت پرداخت می شود در یک برنامه تابستان با AltaMed خدمات بهداشتی و یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی که با این نسخهها کار در جوامع محروم. او امیدوار است یا ادامه کار با AltaMed و یا تبدیل شدن به یک دستیار رزیدنت مدیر در UCLA در حالی که او طول می کشد برخی از زمان در خارج از مدرسه و پس از آن درخواست به دانشکده پزشکی.

پدر و مادر او همیشه تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و او را تشویق به فکر می کنم در اوایل در مورد یک شغل است که مورد نیاز آموزش و پرورش, او گفت:.

"آنها همیشه به من گفت که آنها نمی خواهند من به کار یک کار راه آنها را به جایی که آنها در حال کارگران," او گفت:. "و هنگامی که کوچک بودم دیدم پزشکان به افرادی که کمک کرده و کسی که به من احساس بهتر است. بنابراین من می خواست دکتر شود اما برای یک مدت طولانی من واقعا فکر می کنم من می توانم."

زندگی در دره های مدارس تا به حال سفرهای به UCLA و دانشگاه به سرعت به هدف خود را. هر چند او نا امید است که زمان coronavirus همه گیر و قرنطینه به معنی وجود خواهد داشت هیچ مراسم فارغ التحصیلی در Pauley غرفه در ماه ژوئن امسال برای خانواده اش به حضور او می داند که آنها هیجان زده و مفتخر از او برای فارغ التحصیلی.

"UCLA رویای من بود مدرسه" ملینا گفت. "من شنیده ام در مورد همه خوش بینانه اهداف است. من می دانستم که من می خواستم برای رفتن به طب و شما همیشه می شنویم که UCLA یکی از مدارس علوم و طب و پژوهش است. من احساس مثل من متعلق به اینجا. زمانی که من در آن بود بسیار خوشحال لحظه برای من و خانواده من است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن