در مورد تواضع

وقتی که من خواندن معاون شهردار سوزی Brubaker-کول ایمیل در مورد مدرسه جدول زمانی برای بازیابی از وسایل من فکر ک

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

وقتی که من خواندن معاون شهردار سوزی Brubaker-کول ایمیل در مورد مدرسه جدول زمانی برای بازیابی از وسایل من فکر کردم به بسیاری از چیزهایی که من پشت سر گذاشت. به عنوان من scoured من اتاق خوابگاه (ذهنی البته) من تثبیت شده بر روی یک صفحه کتاب من ضبط شده بود به دیوار من با شل فرمان نوار در برخی از نقطه در طول سه ماهه پاییز. این صفحه حاوی نهایی چند پاراگراف از داستان یک شخص به نام Croesus نام هر کسی در من Ancient Empires کلاس می شناسیم.

Croesus شد پادشاه لیدیا و در سال 547 قبل از میلاد او در مواجهه با یک کار بسیار نیرومند: منجر ارتش خود را در برابر تهاجم ایرانیان به رهبری کوروش پادشاه "،" قبل از نبرد Croesus نزدیک اوراکل در دلفی درخواست برای راهنمایی و اوراکل پیشگویی که او را از بین ببرد یک امپراتوری اگر او با حمله به ایرانیان است.

بنابراین Croesus اعتماد به نفس با این پیشگویی راهپیمایی به نبرد که در آن ارتش خود را از ماهر cavalrymen بود با سرعت شکست توسط شتر سواری ایرانیان (معلوم می شود اسب از ترس شتر). او پس از آن دستگیر و به کاخ پادشاه که در آن او بود که سوخته در یک pyre. به عنوان آتش در زیر او شروع به رایت Croesus فریاد زد به آسمانها درخواست خدایان برای کمک و بخشش. خدایان مرا یک لحظه باد و باران قرار داده است که از شعله های آتش و نجات Croesus' زندگی.

کورش تحت تاثیر قرار گرفته با آنچه او تصور می شود این عبادت انسان نشسته قبل از او ارائه شده Croesus یک موقعیت در کابینه خود که Croesus با خوشحالی می پذیریم پذیرفته شده اما از او پرسید آیا ممکن است اولین ارسال بنده به Delphic خدایان بپرسید چرا آنها تا به حال گمراه او. زمانی که Croesus' مردان بازگشت به دلفی به پروب اوراکل او بازگو کرد: "هنگامی که خدا[ص] به او گفت که اگر به او حمله کردند و ایرانیان او را از بین ببرد یک امپراتوری او باید اگر او تا به حال شده است عاقلانه به ارسال دوباره و نپرسید که امپراتوری بود که از کوروش و یا خود را."

اگر چه Croesus' گرفتاری ممکن است به نظر می رسد دور اشتباهات خود را چند ساله هستند و حتی شاید بیشتر مربوط به امروز از آنها شدند. بسیار شبیه Croesus به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر عمومی قرار داده شده در این دستور از "کارشناسان" پیش بینی و پیش بینی که به ما بگویید که در مورد آنچه که در آینده نگه می دارد هر روز در حالی که جهان به نظر می رسد به انجام این کار مخالف حق در مقابل چهره ما. در نور این, من به تازگی برداشت یک کتاب به نام "Black Swan" توسط Nassim Nicholas Taleb. و من فکر می کنم طالب چیزی اطمینان به ما ارائه می دهیم وقتی که می آید به این ایده از پیش بینی چیزی که به گسترش هسته بسیاری از ویژگی های رشته های دانشگاه استنفورد دانش آموزان از جمله خود من نگه دارید عزیز.

طالب ایده, است, اساسا, که ما به عنوان یک نژاد بشر به طور سیستماتیک دست کم گرفتن آنچه که در آینده در فروشگاه از آنجا که ما تمایل به چشم پوشی از مقاوم سازی و اغلب سقوط نابینا به آنچه که او خواستار Black Swan حوادث. یک قوی سیاه یک رویداد مثبت یا منفی است که نادر است تاثیر شدید است و به صورت گذشته نگر قابل پیش بینی است. واژه می آید از افسانه است که مردم در جهان متقاعد شدند همه قوها سفید: اگر آن را یک قو, سپس آن را باید سفید. این همه تغییر که کسی کشف استرالیا, و, با, آن, اول, black swans. جالب اینجاست که من به اشتباه فکر COVID به یک قوی سیاه رویداد (آن نیست— در آن بود prospectively قابل پیش بینی) بر اساس سطحی درک درستی از اصطلاح بنابراین من کتاب خریدم.

در توضیح چگونگی قوها سیاه ساخته شده به صورت گذشته نگر به نظر می رسد قابل پیش بینی و حتی نامرئی طالب برجسته که اغلب ما تفسیر تاریخچه خدشه است از آنچه روانشناسان تماس روایت مغالطه. این مفهوم است که ما به عنوان انسان دارای یک توانایی محدود به نگاهی به سلسله ای از حقایق (داده های تاریخ, و غیره.) بدون بافت و به راحتی sensical پیوند منطقی بین آنها را. این روایت تمایل به مبهم و ناشناخته و غیر قابل پیش بینی و در عین حال نسل ما به طور خاص باید آگاه است که اکثر رویدادهای تاثیرگذار هستند کسانی که هیچ کس را دیدم آیند. اگر شما یک افزایش کالج ارشد (سن 21 یا بیشتر) شما از طریق زندگی می کردند کاملا چند: 9/11, رکود بزرگ و اخیرا انتخابات ریاست جمهوری 2016. سعی کنید برای پیدا کردن یک کنفرانس برای "کارشناسان" است که پیش بینی تهمت خواهد بود رئیس جمهور ایالات متحده است.

این ایده ما را با زیر سوال: اگر اتفاقاتی که بیشترین تاثیر دولت در حال حاضر در جهان غیر قابل پیش بینی هستند و اغلب پنهان در تاریخ چگونه ما می تواند احتمالا انتظار برای پیش بینی آینده ؟ بزرگترین نمونه از این گذشته ما می تواند تصور است به شدت محدود و در حالی که هر آینده فوری شامل بی نهایت نتایج. چنین است که مشکل القایی و اساس خیلی از وزوز اطراف تکنولوژی مدرن: توانایی تفسیر داده ها (تاریخچه) و رله های پیش بینی (نبوت). چرا ما این کار را انجام? غرور. چه طالب تماس epistemic جهل.

برای دیدن این زیر نظر آزمایش: انتخاب خودسرانه آمار بیایید می گویند تعداد فوت مکعب در استخر شنا المپیک, و بخواهید یک اتاق پر از مردم به ارائه طیف وسیعی از ارزش ها از جمله آنها هستند که 98 در صد مطمئن باشید ارزش شما خواسته است که در محدوده (تمام آمار طرفداران خارج وجود دارد را تشخیص دهد این را به عنوان یک فاصله اطمینان). محققان در حال اجرا در این مطالعه انتظار می رود که تنها حدود 2 درصد از پاسخ محدوده را پوشش نمی دهد ارزش واقعی. ميزان خطا معلوم شد که نزدیک به 45 درصد بود و در یک نمونه از دانشجویان MBA دانشگاه هاروارد. بعد از مطالعات بر روی جمعیت های مختلف یافت می شود سرایداران و رانندگان تاکسی به انجام بطور قابل توجهی بهتر است. تفاوت ساز: تواضع و فروتنی. آنها خود را بسیار گسترده تر حاشیه خطا.

در حال حاضر اجازه بازگشت دوباره به داستان Croesus. این باید روشن شود در حال حاضر که اوراکل این است که عاقلانه نیست چرا که او می تواند آینده را پیش بینی کند اما در عوض چون بخواهد او را به پذیرش محدودیت از دانش (مانند سرایدار) و Croesus از سوی دیگر قربانی epistemic استکبار هنگامی که او را متوقف سوال پرسیدن چرا که او تصور او شنیده بود همه چیز او نیاز به دانستن. همه آن را در زمان Black Swan رویداد باران قرار داده است که از سوختن pyres برای او برای تحقق بخشیدن به آن است. او فروتن است.

این من به ارمغان می آورد به نقطه نهایی: در مورد تواضع و فروتنی. پس از خواندن "Black Swan" من باقی مانده بود با احساس چگونه به احساس فلج قریب به اتفاق غیر قابل پیش بینی و اتفاقی در جهان اطراف ما. که من کشتی که با uncomfy جابه جایی من فکر کردم به یک دانش آموز op-ed که شجاعانه کف پشت در Marc Andressen تماس به "ساخت." نویسنده بر این تصور است که "ما نیاز سازندگان مطمئنا. اما از همه مهمتر ما باید درگیر شهروندان است." او دقیقا درست است. اگر شما نیاز به هر گونه شواهد بیشتر از این فقط به نوبه خود به ویدئوها از پرستاران و پزشکان و اولین پاسخ دهندگان کف بیماران به آنها در ترک ICU نیاز به دقت فرار مرگ و سعی کنید به احساس عمیق فروتنی خود را heroics خود شدید شهروندی; آن مسری است.

ما باید به انتخاب یک نسل انتخاب است. ما باید از این فرصت برای یادگیری از تاثیرگذار اتفاقی که جوان ما داشته است منحصر به فرد به موضوع. اگر ما را انتخاب کنید و اجازه دهید به این تجارب فروتن ما با آغوش محدوده دانش ما در وجود ما علمی شجره نامه ما را ساخته اند یک قوی تر در آینده یک led توسط یک نسل از وحی بیش از حد عاقل به سعی کنید و وانمود کنید که آنها می توانند آینده را پیش بینی.

تماس با هانس Boehning در boehning 'در' stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected].

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن