نزدیک ترین سیاه چاله به زمین پیدا شد در یک سیستم ستاره شما می توانید با چشم غیر مسلح

N'dea Yancey-برگ ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:24 PM EDT آوریل 8 سال 2020اروپایی ستاره شناسان پیدا کرده

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

اروپایی ستاره شناسان پیدا کرده اند نزدیک ترین سیاه چاله به زمین و در عین حال یکی از بسیاری از غیر قابل تشخیص سیاهچاله است که می تواند در بر داشت در آینده.

یک تیم از ستاره شناسان از رصدخانه جنوبی اروپا کشف سیاه چاله فقط از 1000 سال نوری از زمین گفت: دیتریش Baade همکاری نویسنده از یک مطالعه منتشر شده در چهارشنبه, در کارشناسی مجله Astronomy & اخترفیزیک. اخترشناسان در بر داشت نامرئی شی در حالی که ردیابی دو در نزدیکی ستاره در صورت فلکی Telescopium که می توان با چشم غیرمسلح دیده با استفاده از MPG/ESO 2.2 متری تلسکوپ در لا سیلا در رصدخانه شیلی.

"ما در جستجوی آن" Baade گفت. "این یک شگفتی کامل بود."

جدید سیاه چاله است که بخشی از یک سیستم به نام HR6819 که Baade گفت: در ابتدا شامل سه ستاره قبل از عظیم ترین ستاره سقوط در یک ابرنواختر انفجار و تبدیل به یک سیاه چاله است.

محققان مشاهده کردند که یکی از باقی مانده ستاره مدار غیب شی هر 40 روز. آنها قادر به محاسبه آن شی جرم با مطالعه مدار درونی ستاره و "حیرت زده" به کشف آن یک سیاه چاله است.

"این باید یک سیاه چاله از آنجا که تنها یک سیاه چاله که توده نامرئی" Baade گفت.

قبلی نزدیک ترین سیاه چاله است که احتمالا حدود سه برابر بیشتر حدود 3200 سال نوری با توجه به ESO دانشمند توماس Rivinius که چراغ مطالعه.

دانشمندان کشف تنها ده دو سیاه چاله در کهکشان ما Baade گفت. چون سیاه چاله ها دیده نمی شود به طور مستقیم ستاره شناسان به طور معمول قادر به تشخیص آنها را تنها زمانی که آنها در حال تعامل با خشونت با محیط خود باعث آنها را به اخراج گاز که می درخشد در یک X-ray.

"سیاه چاله است که ما پیدا کرده اند متفاوت است که در آن گرسنه است," او گفت:. "این سیاه چاله است که واقعا سیاه است."

ستاره شناسان بر این باورند ترین سیاه چاله ها مثل این تازه کشف شده یک نایافته چرا که آنها لازم نیست که هر چیزی را به اندازه کافی نزدیک به فرو برد. Baade گفت: بر اساس یک "بسیار سریع برگشت-از-پاکت برآورد" او معتقد است که ممکن است چند گانه سیستم های مثل این یکی در این نزدیکی هست.

Kaboom!: ستاره شناسان شناسایی جهان بزرگترین انفجار پس از انفجار بزرگ

"باید صدها میلیون نفر از سیاه چاله ها خارج وجود دارد, اما ما می دانیم که در مورد تنها تعداد بسیار کمی" Rivinius در بیانیه ای گفت. "دانستن اینکه چه چیزی به دنبال باید ما را در یک موقعیت بهتر به آنها را پیدا کنید."

Baade گفت: آنها در حال حاضر یک سرب و روی که در آن بعد از سیاه چاله ممکن است. سیستم دیگری به نام LB-1 همچنین ممکن است یک سه گانه سیستم ستاره اما بیشتر مشاهدات مورد نیاز برای تایید اینکه آیا این شامل یک سیاه چاله یا ستاره نوترونی.

"همه ما بسیار هیجان زده" Baade گفت. "اما می خواهم به یکی دیگر."

کمک: آسوشیتد پرس

دنبال N'dea Yancey-براگ در توییتر: @NdeaYanceyBragg



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب