محله یخ کرم اطاق نشیمن باز می شود در غرب Pensacola فقط در زمان برای فصل تابستان

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 16, 2020بستنی یک زمان آزمایش راه به ضر

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

بستنی یک زمان آزمایش راه به ضرب و شتم گرمای تابستان پس اخیر افتتاح محله یخ کرم اطاق نشیمن نزدیک Warrington نمی توانست بهتر به پایان رسیده است.

"من مشغول به کار در این سمت از شهر برای 11 سال گذشته و هیچ بستنی و یا هر چیزی در اینجا" گفت: دریک هریس که صاحب یک آرایشگاه در غرب Pensacola علاوه بر نقش خود به عنوان شرکت صاحب نام تجاری جدید فروشگاه شیرین. "بنابراین من می خواستم به انجام چیزی شبیه به این, آن را مقرون به صرفه برای بچه ها با تمام مدارس در اطراف در اینجا. من احساس مانند آن را می خواهم چیزی واقعا شسته و رفته انجام دهد."

فروش بیش از یک دوجین طعم هرشی نام تجاری بستنی های محلی متعلق به سالن نیز پزد و به فروش می رساند در خانه فردی برش از کیک.

مرغ 'N تخم مرغ صبحانه, ناهار و شام رستوران جایگزین Pensacola IHOP

پل پیتزا, شرکت, جدید وانت و تحویل نقطه باز به زودی در Perdido کلیدی

"ما انواع دسر" هریس گفت: صبح روز دوشنبه. "قرمز مخملی و توت فرنگی, کسانی که بزرگترین فروشندگان. و هر هفته ما شده است معرفی یک طعم جدید. مانند هفته گذشته آن بود که key lime pie. ما تا به حال یک موز پودینگ نه بیش از حد طولانی در پیش است."

هفت روز هفته پشت پیشخوان در 121 ارشد راه واحد F هریس flanked توسط همکار سیاه صاحبان شرکت برایان جانسون و دنا McWilliams-Grier.

هر دو سطح ملی و محلی شده است که ناگهانی در حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در پی تظاهرات و خواستار اصلاحات پس از مرگ جورج فلوید 46 ساله سیاه, مردی که روز یادبود پس از یک افسر سابق پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است. هریس گفت که جنبش قطعا در حال حاضر در پنساکولا.

► 'به عنوان ما بهتر خودمان Pensacola کلی بهتر می شود:سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان ادامه دارد

بعد از آهسته چند هفته اول در کسب و کار در آورده و به طور عمده این بیماری همه گیر کوروناویروس محله شده است ناودان به تازگی و هریس گفت: برخی از مشتریان را به طور خاص رفته از راه خود را برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار.

"ما تا به حال مردم تمام راه را از اردوگاه و Molino به بیا بستنی برای نشان دادن حمایت برای سیاه و سفید, کسب و کار" هریس گفت. "دیروز ما تا به حال یک خط از مردم در تمام طول روز بیرون رفتن از درب. این مشغول بود که این کل در هفته گذشته و کمی قبل از آن."

این محله دارای یک کسب و کار مشارکت با جامعه قهوه به طوری که بستنی نیست و تنها درمان سرد شما می توانید لذت بردن از در فروشگاه شیرین. همچنین به فروش, milkshakes, sundaes موز انشعابات و بیشتر در اینجا این است که یک شکست کامل از گزینه ها و قیمت امتیاز در غرب Pensacola جدیدترین دسر فروشگاه:

  • طعم: نعناع سبز تراشه Roadrunner تمشک, Lil' آبی پاندا, جاده سنگی, Cotton Candy, Chocolate Chip Cookie Dough, کوکی ها و کرم, کره, گردو, گوزن شمالی, آهنگ, سیاه, گیلاس شربت پرتقال, پسته Llamalicious و توت فرنگی و وانیل.
  • وگان طعم: کلاسیک, کوکی, وانیل
  • مخروط: $1.50 برای kiddie اندازه $2.50 برای کوچک $4.45 برای یک رسانه و $4.95 بزرگ.
  • Sundaes: $3.50 برای کوچک $4.25 برای یک رسانه و $5.35 بزرگ.
  • Milkshakes: $3.35 برای کوچک $4.25 برای یک رسانه است.
  • موز: $4.50 برای کوچک $5.25 برای یک رسانه است.
  • بستنی شناور: $2.75 برای ریشه آبجو شناور نارنجی شناور کک شناور و تخم مرغ میخ بزرگ چوبی شناور.
  • موارد با یک پیچ و تاب: $3.85 برای یک یکجور دوربین عکاسی بستنی $4 برای بولینگ چرخان, $4 برای sorbet slushy 5 دلار برای کیک برش $1 برای کوکی ها.
  • یخ در بهشت: $3.75 برای کوچک $4.80 برای یک رسانه است.
  • قهوه: $3.75 برای کوچک سرد, $3.49 برای یک رسانه سرد, $4.49 زیادی سرد و 2.49 $برای یک بطری سرد اسپرسو.

محله یخ کرم اطاق نشیمن باز است از ساعت 11 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه و 2 تا 6 بعد از ظهر روزهای یکشنبه ، اما با راه جدید کسب و کار و جذب مشتریان بیش از گذشته چند هفته هریس اشاره کرد آن یکشنبه ساعت در معرض تغییر به زودی.

"راه آن بود دیروز ما ممکن است مجبور به تغییر است که او گفت:" با یک لبخند. "چون 6 ساعت دیروز, هنوز هم وجود دارد 15 نفر در اینجا."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن