'در حال حاضر': Pensacola روحانیت در همه ادیان تماس برای اقدام برای پایان دادن به نژاد پرستی

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:16 PM EDT Jun 4, 2020رهبران مذهبی از سراسر Pensacola می گویند

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

رهبران مذهبی از سراسر Pensacola می گویند که آنها دیگر نمی تواند ایستاده سکوت در برابر نژاد پرستی.

برای هفته ملت است وضعیتی وخیم از مرگ جورج فلوید یک مرد که کشته شد هنگامی که یک مینه سوتا افسر پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است. این حادثه بازگشایی عمیق و دیرینه زخم های در مورد چگونه مقدار کمی قرار داده شده است در سیاه و سفید زندگی در امریکا و چه کمی انجام شده است برای تغییر آن.

محلی رهبران معنوی پله تا می گویند زمان برای تغییر در حال حاضر.

رهبران از هفت کلیساهای تاریخی در مرکز شهر Pensacola ثبت تصویری بیانیه ای خواستار نژادپرستی به برچیده شود و در امریکا و برای شهروندان جماعت و جوامع به انجام بخشی خود را برای کمک به آن را به اتفاق می افتد. و در براونزویل شبان و جماعت از ده کلیساهای مختلف در حال جمع آوری جمعه به صدای حمایت خود را برای شود.

"هر یک از ما باید به چه مسئولیت ما می توانیم در زندگی خود ما و در محافل ما را در مورد تغییر گفت:" برگرد. Michael Hoffman مسیح کلیسای اسقفی. "و من در حفظ و گفت: اما من فکر می کنم بخش بزرگی از آن به گوش دادن به صدای که خواستار تغییر است."

هافمن گفت: رهبران چندین مرکز شهر کلیساها و فرقه های مختلف — اسقفی متدیست, کاتولیک, پروتستان باپتیست و یهودی — به طور منظم به بحث و به اشتراک گذاری تجارب کتاب و ایده های.

به تازگی هافمن زده بود که چگونه از نزدیک این گروه آینه روحانیون که مارتین لوتر کینگ جونیور خطاب در سال 1963 نامه ای از زندان بیرمنگام. در این نامه شاه را نوشت که رهبران مذهبی باید یک تعهد اخلاقی برای مبارزه با نژاد پرستی و دیگر ظلم و ستم گذراند و در حال حاضر معروف عبارت "عدالت با تاخیر است عدالت را تکذیب کرد."

Pensacola تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ ماندن صلح آمیز پلیس ستایش سازمان

فعالان در اعتراض به نگه داشتن شمع افروزی در نورر در پاسخ به جورج فلوید مرگ

دادستان بازگشایی رسیدگی به سفید مرد سیاه و سفید قابل توجه دختر پس از NAACP اعتراض

هافمن به ارمغان آورد گروه ایده ارسال یک ایالات پیام و آنها با هم به قلم یک اسکریپت به یادآوری جامعه از ضرورت در حال حاضر و متعهد به کمک به ایجاد یک مطلب درست و عادلانه کشور است.

پادشاه بیرمنگام نامه نیز با الهام از رهبران مذهبی در خارج از مرکز شهر.

برگرد. Evon هورتون از براونزویل مونتاژ خدا گفت: حدود ده شبان در حال برگزاری تجمع در مراحل براونزویل مونتاژ خدا در 6 p. m. دوشنبه.

"ما می خواهیم به نشان می دهد ما برای حمایت از نگرانی ها و اعتراضات (برانگیخته) بیش قتل جورج فلوید" هورتون گفت. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما یک راه حل مثبت به عنوان به خوبی به عنوان ما می خواهیم برخی از تغییر اتفاق می افتد."

معترضان در سراسر کشور را خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و پاسخگویی برای متخلفان. این تظاهرات نیز شعلهور بحث نژادپرستی نهادی است که می بیند مردم از رنگ نامتناسب زندانی محکوم به فقر و به حاشیه رانده شده در مسائل اقتصاد آموزش و پرورش و فرصت است.

هورتون گفت: تظاهرات مسالمت آمیز مورد نیاز و توجیه اما آنها باید به دنبال آن عمل است. شبان یک نقشی در ساخت این اتفاق می افتد, او گفت:.

"اسحاق ویلیامز در بیشتر تاک کلیسای باپتیست به من گفت: دیروز زمانی که مارتین لوتر کینگ در زندان بود تمام این سفید شبان او را فرستاده یادداشت گفت:" ما در حال دعا کردن برای شما.' او گفت: "دعا کنید برای من کاری انجام دهد.' پس از آن در مورد عمل به عنوان خوب," او گفت:. "من فکر می کنم صحبت کردن به مقامات اجرای قانون و صحبت کردن با قانونگذاران. آن را تغییر واقعی. این صحبت کردن در مورد مسائل اجتماعی و داشتن فروم (به بحث در مورد آنها به طور معنی داری) وجود دارد. آن آموزش و پرورش است. آن را مقدار زیادی از عمل است که نیاز به اتفاق می افتد."

ایمان رهبران جامعه گفت: در حال حاضر تظاهرات بودند یک نقطه شروع وجود دارد اما کار زیادی پیش رو برای ایجاد جهانی که ما می خواهم برای دیدن. آنها متعهد به اینکه بخشی از آن است.

"ما در خط مقدم از آن, اما ما در حال حاضر به پیوستن به مبارزه" هافمن گفت.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب