فکر می کنم 65 بررسی راهها به بشر انقراض

این مقاله این است که قسط اول در یک سری بررسی چگونه کلاس ها در پاسخ به COVID-19. فکر می کنم 65: جلوگیری از انقر

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

این مقاله این است که قسط اول در یک سری بررسی چگونه کلاس ها در پاسخ به COVID-19.

فکر می کنم 65: جلوگیری از انقراض بشر به بررسی یک سری از مسیرهای محتمل به انسان انقراض تشویق دانش آموزان به فکر می کنم در مورد روانشناسی اجتماعی و شناختی موانع که مانع از جامعه از شناخت و ارزیابی این تهدیدات است. از طریق این دوره دانش آموزان بررسی چهار های مختلف تهدید به انقراض بشر: تغییر آب و هوا و تخریب محیط زیست, جنگ هسته ای, مهندسی, بیماری های همه گیر و منحرف هوش مصنوعی است.

در علاوه بر این به بحث و خوانش هر دانش آموز در فکر 65 تحقیقات خاص یک تهدید. برای مثال هنری برادلی '22 مشغول به کار در خطر یک جنگ هسته ای بین هند و پاکستان در حالی که Zixian Ma '22 و تحليل امکان منحرف سیستم هوش مصنوعی باعث انقراض بشر.

اولین ماموریت برای کلاس بود به آمده تا با یک پتانسیل تهدید وجودی; دوم واگذاری بررسی چگونه برای کاهش تهدید.

"این می تواند یک کمی افسرده به ساکن بیش از حد در مشکلات به تنهایی و به همین دلیل است که من اعتقاد دارم که این مهم به منظور جلب امیدوارم که از فکر کردن در مورد راه حل و همچنین" نوشت Vinjai ول '22 دانش آموز در کلاس.

فکر می کنم 65 تدریس توسط استاد پزشکی دکتر استفان Luby و علم و تکنولوژی و جامعه (STS) مدیر Paul N. ادواردز. Luby رشد در اوماها در سایت فرماندهی هوا پایه است که او نوشت به ویژه آسیب پذیر به اتحاد جماهیر شوروی موشک های هسته ای باعث او را به منعکس کننده بر ایده انسانی انقراض در حالی که او رفت و تبدیل به یک اپیدمیولوژی. در تابستان سال 2017 Luby تماس ادواردز, یک متخصص در جنگ های هسته ای و تغییر آب و هوا. در عرض نیم ساعت به گفته ادواردز او در زمان Luby تا در پیشنهاد خود به kickstart فکر می کنم 65 و آنها از ارائه این کلاس برای اولین بار در بهار سال 2019.

در نور از COVID-19 بحران ادواردز نوشت که این تیم اضافه شده بیشتر مکالمات در بیماری های همه گیر به کلاس این سال است.

"ما نمی تمرکز زیادی بر روی coronavirus پس در حالی که بسیار خطرناک و مخل آن را یک خطر انقراض" ادواردز نوشت. "ما در حال صحبت کردن در مورد برخی از درس های ما در حال یادگیری از این بیماری همه گیر. یکی از کسانی است که تغییرات در رفتار فردی و ... تنها ساخت یک دندانه کوچک (5-8٪) در جهانی تولید گازهای گلخانه ای CO2. این کمک می کند تا ما را ببینید که چگونه ... [تغییر] نمی خواهد رخ می دهد از طریق داوطلبانه رفتار فرد را تغییر دهید, اما تنها از طریق تغییرات سیستمیک در زیرساخت ها است."

"این بیماری همه گیر را می توان به عنوان یک تست ما آمادگی بسیار مرگبارتر همه گیر و ما به سختی شکست خوردند" نوشته هنری برادلی '22. "پوشش نقره ای است که این بیماری همه گیر است مردم فکر کردن در مورد چگونه ما می تواند به کاهش خطر همه گیر در آینده است."

فکر می کنم 65 جامعه فراتر از کلاس درس ایجاد یک گروه از دانشجویان و استادان است که سهم منافع مشترک در جلوگیری از انقراض بشر. یک spin-off از این کلاس ایجاد یک مسیر جدید در STS برنامه. آهنگ "فاجعه بار خطرات و راه حل های" گسترده تر است در دامنه آن نسبت به کلاس خود را اجازه می دهد دانش آموزان به تمرکز بر "خطرات را تهدید می کند که تعداد زیادی از مردم (اما لزوما خطر انقراض و یا حتی خطرات جهانی) مانند منطقه خلیج زلزله و یا یک کمپین نسل کشی" ادواردز نوشت.

یکی دیگر دراز مدت ابتکار که فکر می کنم 65 بود تشکیل استنفورد وجودی خطرات ابتکار (سری) که با هدف ترویج فعال مطالعه جهانی فاجعه بار خطرات (GCRs) در میان دانشجویان دانشگاه استنفورد. سری متشکل از حدود 20 دانشجویان از جمله فارغ التحصیلان فکر می کنم 65 و اعضای استنفورد موثر نوعدوستی. سری اول ابتکار برای طراحی یک برنامه تابستان است که در حال راه اندازی در این سال از راه دور. متقاضیان برای این برنامه مورد نیاز به پیشنهاد خطرات آنها خواهد بود علاقه مند به تحقیق و همسان با مربیان است که تا به حال تجربه ای در این زمینه های مربوطه. این برنامه اجرا خواهد شد به مدت 10 هفته از 22 ژوئن تا اوت 28.

"اگر هر چیزی من می خواهم فقط واقعا می خواهم به تاکید SERI هدف در یک جامعه از افرادی که در این مشکل از بسیاری از زوایای مختلف و دوستان با یکدیگر و همچنین لذت بردن از حلق آویز کردن" نوشته امی Dunphy '22 دانشجویی درگیر با این پروژه است. "ما واقعا فقط در تلاش برای ساخت یک جامعه از افرادی که مراقبت در مورد این مسائل است."

تماس با Smiti میتال در smiti06 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب