این هفته در دانشگاه استنفورد سابقه ورزشی: ممکن است 20-25

با گپ و ورزش حرفه ای در حال حاضر در خود نگه دارد با توجه به COVID-19 ماه مه به نظر می رسد کاملا متفاوت از آن د

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

با گپ و ورزش حرفه ای در حال حاضر در خود نگه دارد با توجه به COVID-19 ماه مه به نظر می رسد کاملا متفاوت از آن در سال گذشته است. به عنوان بسیاری از تأمل در بهار سال 2020 ورزشی که می توانست در اینجا یک نگاه در گذشته پوشش از مارس 20-25 در دانشگاه استنفورد تاریخچه ورزش.

این مقاله بخشی از یک سری در حال انجام; مقاله قبلی رویدادهای برجسته در مارس 15-19.

ممکن است 20:

2005: اوری آبزی مرکز میزبان افتتاحیه دانشگاه استنفورد دعوتی جایزه بزرگ دیدار از مارس 20-22. این رویداد با عنوان توسط مایکل فلپس و Natalie Coughlin, تزئین ترین شناگران از بازی های المپیک 2004 در آتن یونان است. فلپس برنده هشت مدال المپیک, شش تن از آنها طلا است. کولین برنده پنج مدال از آنها طلا است.

فلپس شنا در شش رویدادها در حالی که کولین تنها به نظر می رسد به دو دلیل با هم تداخل دارند از فارغ التحصیلی به دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

به عنوان نشان دهنده این بار آی پاد مینی کامپیوترها اهدا شد به هر رویداد منحصر به فرد برنده است.

مارس 21:

2013: شماره 12 دانه استنفورد بود سیندرلا داستان NCAA تنیس زنان حذفی هفت سال پیش در این ماه.

اولین کاردینال ناراحت No. 5 دانه USC در دور 16 قبل از ضرب و شتم شماره 4 دانه گرجستان قاطعانه در یک چهارم نهایی. کاردینال سپس رو ردیف 1 دانه فلوریدا در مرحله نیمه نهایی و کشیده کردن یک پیروزی بزرگ به آن را به نهایی در تاریخ 21 مه در مقابل Texas A&M. استنفورد در نهایت ضرب و شتم Aggies 4-3.

زنان مجرد عنوان گرفته شد در خانه با دفاع از قهرمان و 2012 هوندا ورزشی جایزه repicient نیکول گیبس '14. او اولین تکرار قهرمان پس از کهربا لیو '06 در 2003-04. 2012 Pac-12 بازیکن سال گیبس نیز به نام همه Pac-12 اولین انتخاب تیم.

پس از تبدیل حرفه ای گیبس بود در یک نقطه شماره 68 در جهان تک است.

مارس 22:

2019: قایقرانی غلبه یک سال از جنجال به ادعای 15th مستقیم Pacific Coast دانشگاهی قایقرانی کنفرانس (PCCSC) زنان قهرمانی و یک گشت در روز نهایی به ادعای دریاسالار جام.

در Admiral جام کاردینال وارد آخرین روز در محل 6 اما برگشتم قوی و در نهایت لبه دارتموث با دو امتیاز به خانه را به عنوان.

مارس 23:

2019: شماره 7 زنان گلف سقوط کرد 3-2 در NCAA یک چهارم نهایی به شماره 2 دوک. مسابقه نهایی بین دو محترم برنامه به طول انجامید 24 سوراخ ساخت آن طولانی ترین بازی در NCAA گلف زنان تاریخ است.

"که احتمالا یکی از بهتر مسابقات ما تا به حال فقط به عنوان دور به عنوان با کیفیت از گلف می رود و قوام مطالبات بازیکنان را بزرگ putts برای مطابقت با پارس یا birdies و یا به birdies به یک سوراخ بازگشت" گفت: سر مربی آن واکر. "از پایین سه و در نهایت فشار آن شش سوراخ و از دست دادن در یک مرغک — واقعا فوق العاده بود. من فقط فوق العاده افتخار تمام بازیکنان بالا به پایین و راه آنها کمک به این رویداد است."

این مسابقه برنامه ریزی شده برای شروع در 8 یک.m CT اما به تعویق افتاد و به مدت شش ساعت با توجه به آب و هوای طوفانی و رقابت های گذشته به خوبی به شب.

"ما از آن ساخته شده به بازی بازی دوباره برای پنجمین سال متوالی است که فقط باور نکردنی اجرا" واکر گفت. "و ما رفت و به 24 سوراخ نگه داشته می شود از رفتن به ما پنجم-راست چهار نهایی. آن هرگز آسان می آید و ما کار سخت برای آن بوده ایم بسیار خوش شانس را به لذت بردن از موفقیت است که ما تا به حال در دانشگاه استنفورد."

آوریل 24:

2016: تنیس زنان به خانه آورد و در عین حال یکی دیگر از عنوان ملی در سال 2016 با وجود اینکه شکست. شماره 15 کشت کاردینال مبارزه سخت در طول مسابقات و در نهایت شکست Oklahoma State 4-3 در 24 مه در تولسا. پنج استنفورد شش NCAA دور برنده شد دقت توسط فقط 4-3.

قهرمانی بود این برنامه 18 و برای اولین بار از سال 2013.

پس از کاردینال زنان را به خانه آورد دو تنیس عناوین (میزبانی 2018 2019) و دوم به پایان رسید به فلوریدا در سال 2017.

قابل توجه دیگر مقالات از این روز:

  • 2011 — فن فروم: Red منطقه نیاز دارد "superfans"

آوریل 25:

2013: Shortstop اشلی هانسن '12 بود نام یکی از سه فینالیست برای ایالات متحده آمریکا و سافتبال را دانشگاهی بازیکن سال است که افتخارات ورزشی را بالا دانشگاهی ورزشکار. او در نهایت به برنده جایزه تبدیل شدن به دومین موقعیت بازیکن تا کنون به دریافت بالاترین افتخار در دانشگاهی سافتبال.

هانسن بود که همچنین با نام Pac-10 بازیکن از سال که فصل اول کاردینال بازیکن تا کنون را بالا 3 برای معتبر ایالات متحده آمریکا جایزه. در آن زمان او به رهبری این کشور در برابر هر بازی (0.45) در حالی که رتبه دوم در طور متوسط پنبه حلاجی شده (.500) و هشتم در بر پایه درصد (.562). در Pac-10, هانسن led تمام بازیکنان در طور متوسط پنبه حلاجی شده بر پایه درصد بازدید (92) و دونفره (25).

تماس با Cybele ژانگ در cybelez 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب