'پرتاب دارت در تاریکی': Pensacola گل مغازه معتدل روز مادر انتظارات

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 5 سال 2020روز مادر گرایش به یک بنر روز کسب و کار برای

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

روز مادر گرایش به یک بنر روز کسب و کار برای گل مغازه اما کم فروش به پنساکولا گل در طول همه گیر ترین احساس عصبی پیش از تعطیلات این سال است.

"شش هفته برای ما از دست داده و احتمالا 80 درصد از کسب و کار ما یک شبه" گفت: Mike پاریس شرکت مالک KellyCo گل و هدیه در Tippin خیابان. "ما از 15 تا 20 تحویل یک روز را به سه."

یک گل صاحب مغازه Keri Hankins رنگ مشابه عکس ترسناک زمانی که تأمل در فروشگاه کسب و کار پس از coronavirus مجبور تعطیلی در سراسر جامعه در ماه مارس است.

"ما فوری یک افت در فروش در ماه مارس ، مه ما پایین 30-چیزی, درصد, مارس احتمالا 35 درصد" گفت: Hankins, از فروشگاه خود را در تلفن همراه در بزرگراه. "ما دو تا از سه مغازه ها هدیه ها در بیمارستان ها و البته آنها بسته شده است. تشییع جنازه کار رفت. ما رو بدست بسیار کمتر (کسب و کار) از برخی از بزرگ ما حساب."

محلی گل فروشگاه صنعت نیز شده است سیستم ایمنی بدن به اخراج و furloughs به عنوان آنها سعی کردم به زنده ماندن بیش از یک پر سر و صدا کنند.

منظقه وانت و غیر تماسی تحویل هر چند که افزایش فروش در برخی از پنساکولا مغازه ها. و در حال حاضر به عنوان کسب و کار به آرامی شروع به دوباره باز کردن هر رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' فاز یک بازگشایی منظور هفته گذشته اعلام کرد برخی از گل را گوشه ای تبدیل شده بود و در حال یادگیری چگونه به انجام کسب و کار در آب و هوای فعلی.

"ما یاد گرفته ایم چه پایگاه های نظامی در اطراف منطقه انتظار می رود در شرایط تحویل ما یاد گرفته ایم چگونه برای تحویل به بیمارستان" پاریس گفت. "شده است وجود دارد افزایش تدریجی فعالیت در محلی خانه های مراسم تشییع جنازه است که کمک به ما نیز هست چرا که بخش مهمی از کسب و کار ما."

پیش از روز مادر در سال جاری سالانه سفارشات ارسال شده توسط محلی گل مغازه نوسان در مقایسه با سال گذشته است. عمده فروشی گل توزیع کنندگان نیز نهفته COVID-19 و در نوبه خود تجربه کرده اند scarcities در میان محصولات.

"بسیاری از ما در آمده از آمریکای جنوبی و در بین پروازهای خراب و تولید کنندگان نهفته بودن شما فقط می توانید همه چیز را مانند نرمال" Hankins گفت. "آنها می خواهم فقط اصول اولیه مانند carnations و بابونه است که معمولا در فراوانی. آنها به ما هشدار داد که آنها ممکن است قادر به دریافت تمام محصول آنها دستور داد."

جشن در شمال 12th Avenue در حال حاضر دریافت یک دانش سطحی از روز مادر سفارشات در هفته گذشته و کارمندان بودند پاسخگویی تلفن, چپ و راست, صبح روز دوشنبه با توجه به مالک دبی ترنر. او پیش بینی قوی تعطیلات به خصوص با توجه به جشن' تعهد به تحویل.

بیشتر COVID-19 خرید اینترنتی در پنساکولا

مراقبت دراز مدت تسهیلات coronavirus موارد رسیدن به 197 در Escambia County

روز مادر صبحانه برو: Pensacola رستوران ارائه این وعده غذایی خانواده می پردازد

از کلاس های درس Pensacola را در شرق تپه باند,' رویاهای خانه درخت در میان coronavirus

"قدردانی و عشق و قدردانی و در دسترس بودن ما گل تحویل به جای داشتن به فروشگاه در فرد به نظر می رسد مانند آن را به ساخت قوی را به یک تعطیلات" ترنر گفت. "و برای که ما سپاسگزار است."

پاریس با KellyCo گل نمی کاملا به عنوان خوش بینانه است. فروشگاه کاهش سالانه آن روز مادر سفارش 35 درصد نسبت به سال گذشته است.

"این واقعا یک بار در طول عمر یک وضعیت است. ما در حال پرتاب دارت در تاریکی در حال حاضر" پاریس گفت. "ما هیچ ایده چه انتظار می رود در این هفته. این می تواند یک مادر طبیعی روز هفته, مردم می توانند ضربه سقف این محل. و می تواند آن را زیر پر."

KellyCo محلی عمده مطلع پاریس و همسر و co-owner, جودی چقدر کمتر محصول آنها خریداری شده در این سال نسبت به سال گذشته است که ارائه برخی از راهنمایی.

"ما نگاه خودمان و گفت:" خوب است که خود را حدس می زنم در حال حاضر ما به آمده تا با ما حدس'" پاریس گفت. "ما باید به شکل از چگونه ما رسیدگی به آن در خرده فروشی. ما یک پشتیبان سفارش با یکی دیگر از عمده فروش و از این جهت است که ما می توانیم لغو شنبه اگر ما نیاز به."

اواسط هفته حدود چهار تا پنج روز پس از روز مادر این است که این مغازه ها در حال انتظار برای دریافت یک کمی وضوح تا آنجا که چگونه به خوبی از آنها خواهد شد و یا خواهد شد این سال است.

"من همیشه دست پاچه زن و شوهر اول از روز" گفت: Hankins از یک فروشگاه گل. "مردم معمولا در اواخر روز مادر سفارشات. توسط پنج شنبه ها ما را بیشتر سفارشات در آمده تا ما را ببینید."

Hankins دستور داد حدود 70 درصد از معمولی روز مادر سهم از عمده فروش. او گفت که او را با احتیاط خوش بینانه پس از یک غیر منتظره تشویق تعطیلات عید پاک است. از آنچه او دیده می شود, عید پاک, شده است, به طور کلی در سال های اخیر اما یک فروشگاه گل را در تعطیلات این زمان در اطراف.

"ما بیشتر در عید پاک برای مردم که نمی توانستم پدر و مادر خود را در خانه های پرستاری و نمی تواند خود را ببینید عزیزان چون آنها نمی تواند سفر," او گفت:. "که به من امید داد که روز مادر مناسب و معقول خواهد بود. که ما نمی خواهد از دست دادن در آن است."

ترنر در جشن گفت که او امیدوار است Pensacola ساکنان فراموش نکنید که در مورد, سریع, آسان و بی ریا گزینه این است که روز تحویل گل.

"آنها می توانند سفارش گل آنها را تحویل داده و آنها را مجبور به آمدن به تماس" ترنر گفت. "این یک تماس تلفنی و آن را انجام داده است."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب