'تیک تاک: یک داستان برای دو' (افرادی که از هم جدا هستند به دلیل COVID-19)

COVID-19 ساخته شده است آن را احساس می کنید غیر ممکن است به اویختن با دوستان. داشتن یک خنک جلسه مطالعه تلاش کرد

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

COVID-19 ساخته شده است آن را احساس می کنید غیر ممکن است به اویختن با دوستان. داشتن یک خنک جلسه مطالعه تلاش کردن یک دستور جدید و به اشتراک گذاری یک فنجان چای بیش از زوم فقط احساس نمی کند همان است که انجام آن چیزهایی که در فرد است. اما یکی از سرگرمی های مورد علاقه قبل از همه گیر شد فرار اتاق — من عاشق بودن در داستان غوطه ور کار را از طریق به چالش کشیدن پازل و ایجاد یک تجربه مشترک با دوستان و خانواده. هر چند من از دست فرد فرار اتاق من پیدا کردم یک بازی است که ارائه یک ماجراجویی با بسیاری از همان عناصر است.

"تیک تاک: یک داستان به صورت دو" دو-player co-op بازی پازل با الهام از فرار اتاق, بنابراین اگر شما لذت بردن از آن شما احتمالا لذت بردن از این بازی بیش از حد. شما و دوستان خود را گرفتن مکیده جادویی ساعت جیبی و دور whisked به جهان پردهی در رئالیسم جادویی و رمز و راز. این فضای غم انگیز و با احساس بودن در یک شهر متروکه ایجاد همهجانبه مبهم وهم آور محیط است. به عنوان شما را حل کند یک سری از متعادل پازل شما کشف بیشتر و بیشتر قطعاتی از تاریکی داستان آمالی و Lærke خواهر که از یک خط طولانی از clockmakers.

این ایستگاه قطار از 'تیک تاک' قطاری تاریک و مرموز محیط بازی. (عکس: قصه های دیگر تعاملی)

مرور این پازل نیاز به دقیق و هماهنگ در ارتباط است. به عنوان بازیکن 1 و 2 بازیکن شما و دوست شما باید دسترسی به طور کامل مجموعه های مختلف از اطلاعات است که باید pieced با هم برای ایجاد حس وضعیت و پیشرفت را از طریق بازی. اگر شما نمی توصیف آنچه می بینید به خوبی به اندازه کافی شریک زندگی خود را حتی ممکن است متوجه است که آنچه آنها دنبال آن هستید در بحرانی است به راه حل و شما هر دو در نهایت از دست داد.

لجستیکی "تیک تاک" یک بازی بزرگ به بازی در حالی که اجتماعی فاصله. این بازی را می توان در سراسر طیف وسیعی از دستگاه های از جمله تلفن همراه, Mac, PC, tablet و نینتندو سوئیچ ندارد و نیاز به دو دستگاه متصل می شود آن را آسان به راه اندازی و بازی بازی. همه شما نیاز به یک راه برای صحبت با یکدیگر. دوست من و من با استفاده از اختلاف اما هر چیزی که اجازه می دهد تا برای چت صوتی مانند زوم اسکایپ یا تلفن معمولی کار خواهد کرد فقط خوب است. یکی دیگر از ویژگی های است که منجر به این بازی راه اندازی آسان و بصری آن نقطه و با کلیک بر روی کنترل. علاوه بر این بازی به راحتی می توان در یکی نشسته (در حدود 2 تا 4 ساعت) ساخت آن را ایده آل برای پاتوق.

'تیک تاک' را می توان از طیف وسیعی از دستگاه های ساخت آن آسان به بازی در حالی که اجتماعی فاصله. (عکس: قصه های دیگر تعاملی)

"تیک تاک" را نیز به دست آورده فهرستی طولانی از جوایز و افتخارات از جمله "مبتکر ترین" Google Play جایزه 2019 شد و اخیرا به رسمیت شناخته شده تنها چند ماه پیش هنگامی که آن را نامزد دریافت جایزه بود و یک Academy of Film and Television Arts جایزه در ماه مارس است. این است که کاملا موثر برای دیگر داستان های تعاملی در اولین بازی. استودیو متشکل از دو نفر از نویسندگان و طراحان Tanja لیند Tankred و میرا Dorthé که هر دو از یک پس زمینه از بازی های, اما ادبیات. اواز یا موسیقی دو نفری تدریس خود را توسعه بازی و هنر طراحی به طور خاص برای "تیک تاک."

بنابراین اگر شما به دنبال یک ماجراجویی سرگرم کننده برای فرار از یکنواختی قرنطینه و باید یک پازل خود را همراه برای سوار شدن من به شدت توصیه می شود "تیک تاک: یک داستان برای دو نفر."

"تیک تاک" در دسترس است برای خرید در Steam ($5.99 در هر) Google Play ($2.99 در هر) برنامه فروشگاه ($2.99 در هر) و Nintendo eShop ($5.99 در هر). شما در یک زمان بزرگ است.

تماس داخ دونگ در daxduong 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب