درخت Huggers به 2020-21 دوم رئیس جمهور; قواره منعکس کننده در کمپین

اعلام نتايج مدیران کارشناسی سنا دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399
Results announced

اعلام نتايج

Executives

مدیران

Undergraduate Senate

کارشناسی سنا

Graduate Student Council

دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

Class presidents

کلاس جمهور

Golden Hour on Main Quad, as captured by the author en route to class in the fall of 2017.

سالانه کمک های مالی

درخت Huggers تخته سنگ از علی کوهن '23 Grant شین '23, Isa Terrazas '23 و جان بیلی '23 شد 2020-21 کلاس دوم رئیس جمهور در روز جمعه.

ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) انتخابات, کمیساریای مسیحی Giadolor '21 اعلام نتایج مسابقه که بین TreeHuggers به InfiniTREE و فراتر از آن خود را دانشجوی سال دوم کلاس جمهور و Chamberlain-بیشتر است.

برنده تخته سنگ بود غرق شادی هنگامی که آن را شنیده نتایج.

"این یک پاسخ مشابه به عنوان زمانی که من به دانشگاه استنفورد: مختصری اذعان ناباوری و به دنبال آن شادی اولیه جیغ" بیلی نوشت.

شین اولین واکنش "اجازه می دهد تا GOOOOO." هر دو Terrazas و کوهن در CS بخش است. کوهن تلاش برای تمرکز بر آموزش های تو در تو لغت نامه, اما آن را سخت برای دریافت پریشان مسابقه.

"بخش دوم بود که من تبدیل گوشی من پشت کردم و یک سیل از متون از دوستان و تیم" کوهن نوشت. "من واقعا آن را باور ندارد. من متوقف نمی شد تکان دادن برای 10 دقیقه."

سفر به تبدیل شدن به رئیس جمهور آغاز شده و با مکالمات در خوابگاه, سالن, سالن های غذاخوری در PWR کلاس در مورد فعالیت های دانشجویی تاثیر در دانشگاه استنفورد و دخالت در آینده از کلاس 2023.

همه اعضای تخته سنگ اشاره به 24 ساعته زوم تاون هال به عنوان نماد مبارزات انتخاباتی که در آن دانش آموزان به ایجاد ارتباط عاطفی با وجود فاصله فیزیکی.

"من از خواب بیدار در 5:30 صبح برای من شیفت و من در آمد برای دیدن گرانت و علی و برخی دیگر با داشتن یک انفجار با وجود در حال اجرا تقریبا هیچ خواب" بیلی نوشت.

"رفتن را در من می دانستم که من می تواند در تماس برای حداقل 15 دقیقه و من خواهد بود در نظر گرفتن خسته کننده 12 pm – ساعت 3 صبح شیفت" کوهن نوشت. "ما ملاقات افراد جدید تن ساخته شده از داخل, جوک با دوستان به تماشای برخی از باور نکردنی تلویزیون واقعیت نشان می دهد rehashed استنفورد داستان و بیشتر. آن را مانند یک تجربه بزرگ است که ما به پایان رسید تا رفتن 25 ساعت و نیم."

این تیم موفق به غلبه بر چالش های پیشرو آنلاین, کمپین تلاش برای رسیدن به تمام دانش آموزان در frosh کلاس و برقراری ارتباط واقعی با رای دهندگان به رغم مبارزات مانع است.

تیم سپاسگزار برای حمایت از frosh کلاس و مشتاق است که به صورت چالش های سال تحصیلی جدید با ورودی از جامعه گسترده تر.

"من می توانم نوشتن یک کتاب به کلاس 2023, اما من آن را کوتاه نگه دارید: با تشکر از شما. ما نمی خواهد اجازه دهید شما را" بیلی نوشت.

"در این سال است که بی سابقه است و خواهد آمد با چالش های منحصر به فرد که ما مشتاق به چهره" شین نوشت. "استنفورد جامعه دارای اهمیت بسیار زیاد در زندگی ما و ما می خواهیم برای ایجاد یک محیط است که پشتیبانی و uplifts هر فرد در کلاس 2023."

یک نماینده از خود کلاس دوم رئیس جمهور جسیکا Okpara '23 همچنین ممنون به کلاس 2023 برای این فرصت را به اجرا.

"با تشکر از همه شما برای دادن به ما این فرصت را به نمایندگی از شما و با تشکر از شما برای یک سال بزرگ خود را به عنوان Frosh شورای تکرار!" Okpara نوشت.

برای او چالش برانگیز ترین بخش از این کمپین بود, برقراری ارتباط با frosh کلاس میان شدید مبارزات انتخاباتی دوره است.

"ما در همکاری با برخی از ASSU نامزدها و برخی از دوستان ما" Okpara نوشت. "فرآیند تفکر ما این بود که مردم بیشتر احتمال دارد به رای اگر دوستان خود توصیه می شود یک نامزد خاص."

گری اشمیت '23 عضو به InfiniTREE و فراتر از تخته تکرار احساسات در مورد چالش ها در طول مبارزات انتخاباتی در هفته است.

"من صرف زمان زیادی را بر روی تلفن و رسانه های اجتماعی به طور کلی, اما که یکی از مهمترین و از نظر جسمی و ذهنی مالیات تجربیات من همیشه مواجه می شوند" اشمیت نوشت.

اشمیت نیز سپاسگزار برای حمایت و آماده برای پیاده سازی ایده ها در پلت فرم بدون حکم ریاست جمهوری.

"با تشکر از شما برای امتیاز دادن اعتقادات ما وجود دارد و برای هر فرد است که پشتیبانی ما از شما دلیل من زد که چرا من عاشق این مدرسه" اشمیت نوشت. "ایده های ما پیشنهاد و مبارزه برای متوقف نمی شود فقط به خاطر اینکه ما نیست و در دفتر کار واقعی آغاز می شود در حال حاضر, و من بیش از هیجان زده است."

وی با بیان حمایت از تازه انتخاب رئیس جمهور اطمینان که "کلاس 2023 در دست با درخت Huggers."

این Chamberlain-تخته سنگ بیشتر است در پاسخ به روزانه درخواست برای نظر.

استنفورد LorAXE برنده 2020-21 junior کلاس ریاست جمهوری و 21 برای هر کس برنده 2020-21 کلاس ارشد ریاست جمهوری است. هر دو قواره زد بلامنازع.

تماس با آناستازیا malenko را در malenk0 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب