گرمسیری افسردگی لارا می تواند به ما ضربه اواخر این هفته پس از تقویت در خلیج مکزیک

Cheryl McCloud فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:17 PM EDT Jun 4, 2020افسردگی گرمسیری کریستبل ممکن است ضعیف

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

افسردگی گرمسیری کریستبل ممکن است ضعیف اما آن را در ادامه به همراه باران های سنگین و تهدید کننده زندگی جاری شدن سیل به مکزیک و گواتمالا.

هواشناسان انتظار داشتند کریستبل به تضعیف امروز آن را به عنوان نقل مکان کرد بیش از زمین است. پیش بینی های تماس آن را به دست آوردن مجدد قدرت هنگامی که آن را به عقب حرکت می کند به خلیج مکزیک و چرخش به سمت شمال به ایالات متحده در این آخر هفته.

در حالی که ایالات متحده خود را ریزش زمین به عنوان یک طوفان گرمسیری باقی مانده است به احتمال زیاد ممکن است کریستبل می تواند به تقویت ضعیف دسته 1 طوفان با توجه به WeatherTiger رئیس هواشناس و AccuWeather.

اکثر پیش بینی های تماس برای ریزش زمین در لوئیزیانا اما چند مدل قرار داده کریستبل دورتر شرق به فلوریدا تکدی.

  • محل سکونت: 165 مایل در جنوب Campeche, مکزیک
  • حداکثر پایدار باد: 35 مایل در ساعت
  • جنبش: شرق-جنوب شرقی در 3 مایل در ساعت
  • بعدی مشاوره: 11 p. m.

ساکنان در امتداد سواحل خلیج فارس در کریستبل مسیر انتظار می رود به احساس تاثیر بیرونی گروههای طوفان 36 تا 48 ساعت پیش از طوفان و باران سیل آسا با توجه به AccuWeather.

در ساعت 2 بعد از ظهر در مرکز طوفان گرمسیری کریستبل واقع شده بود 160 مایلی جنوب-جنوب غربی Campeche, مکزیک با توجه به آخرین مشورتی از National Hurricane Center.

افسردگی است که در حال حرکت به سمت شرق-جنوب شرقی نزدیک به 3 مایل در ساعت است و این حرکت باید ادامه یابد از طریق ظهر. به نوبه خود به سمت شرق و شمال شرقی است که انتظار می رود بعد از امروز و متعاقب آن سوی شمال حرکت باید رخ دهد از طریق پنج شنبه.

بیشتر: شلوغ فصل طوفان و بیماری همه گیر کوروناویروس "یک زمین شناسی سناریو'

پیش بینی مسیر این مرکز به حرکت در روی زمین و توده شدید شمال غربی گواتمالا و شرق مکزیک امروز و امشب. این مرکز است که هوا را به حرکت به عقب بیش از جنوبی خلیج مکزیک جمعه یا شب جمعه بیش از مرکزی خلیج مکزیک در روز شنبه و رویکرد شمال خلیج مکزیک و سواحل یکشنبه و پنج شنبه شب.

حداکثر پایدار باد در نزدیکی 35 مایل در ساعت با بالاتر gusts. کمی تغییر در قدرت است و انتظار می رود از طریق امشب. دوباره تشدید شده است انتظار می رود برای شروع در روز جمعه.

برآورد حداقل مرکزی فشار 998 mb.

برخی از مناطق در جنوب گواتمالا می توانید ببینید 35 اینچ باران در حالی که چندین ایالت مکزیک پیش بینی به دریافت 6 تا 12 اینچ است. برخی از مناطق در مکزیک می تواند 25 اینچ است.

بارش در تمام این مناطق می تواند تهدید کننده زندگی تلفات سیل و رانش زمین.

که در آن خواهد کریستبل بعدی بروید ؟

روز جمعه کریستبل خواهد شروع به حرکت شمال یا شمال-شمال شرق در سراسر جنوب خلیج فارس به یک ضعف بین دو پشته یکی بیش جنوب غربی ایالات متحده و دیگری در غرب اقیانوس اطلس با توجه به رایان Truchelut از بنیانگذاران و رئیس هواشناس در WeatherTiger.

در این مسیر کریستبل خواهد رویکرد مرکزی سواحل خلیج فارس در اواخر آخر هفته.

بیشتر: کریستوبال در حال حاضر یک طوفان گرمسیری برای ضبط کتاب; دریافت آماده برای باران | WeatherTiger هوا

فشار سیستم مه خم کریستبل به شمال غربی آن را به عنوان نزدیک ساحل. بر اساس حرکت روند Truchelut گفت که او انتظار می رود کریستبل به لغزش دورتر شمال از در حال حاضر پیش بینی شده قبل از آن که محور رخ می دهد.

که به معنی ریزش زمین یکشنبه یا دوشنبه در جنوب لوئیزیانا با قطعیت فاصله از هوستون به همراه Truchelut گفت.

ریزش زمین شدت به شدت وابسته به 48 ساعت آینده.

بیشتر: گرمسیری رود NOAA می گوید تا 19 به نام طوفان ممکن است

تخت زمین این جزیره یوکاتان نمی شود کریستبل به پراکنده اما صرف دو روز بیشتر طول زمین را گسترش گردش و آن را به احتمال زیاد به باقی می ماند وسیع اواسط محدوده طوفان گرمسیری.

اگر کریستبل صرف زمان کمتر بر روی زمین بیش از حد انتظار و یا اصلاحات به شمال به زودی ممکن است حفظ یک هسته قوی تر ساخت low-end دسته 1 طوفان قدرت امکان Truchelut گفت.

"ارائه کریستبل نمی شود مورد ضرب و شتم کردن بیش از حد توسط تعامل با مکزیک این شانس وجود دارد که طوفان را تقویت می کند به یک طوفان بیش از مرکزی خلیج مکزیک بعد از این آخر هفته قبل از رسیدن به ایالات متحده گفت:" دن Kottlowski, AccuWeather بالا طوفان ،

همه نفت و ماهیگیری منافع بیش از خلیج مکزیک و همچنین زندگی مردم و یا تعطیلات در مناطق ساحلی از لوئیزیانا تا تگزاس به فلوریدا می خواست از نزدیک نظارت بر پیشرفت از طوفان AccuWeather توصیه می شود.

چه نوع تاثیر می فلوریدا و سواحل خلیج فارس انتظار از کریستبل?

ساکنان در امتداد سواحل خلیج فارس در کریستبل مسیر انتظار می رود به احساس تاثیر بیرونی گروههای طوفان 36 تا 48 ساعت پیش از طوفان و باران سیل آسا با توجه به AccuWeather.

این خطر وجود دارد از موج طوفان سنگین و بارش باران و وزش باد آغاز بیش از آخر هفته از تگزاس به فلوریدا تکدی با توجه به National Hurricane Center.

در حالی که باد در امتداد فوری مرکزی سواحل خلیج فارس از 40 به 60 مایل در ساعت امکان پذیر است کریستبل مهم ترین آثار خواهد بود بارش سنگین همراه است و به خوبی شرق این آهنگ از مرکز Truchelut گفت.

مکزیک تجربه شده است heavy rain از کریستوبال با برخی از مناطق دریافت تا 25 اینچ از بارش باران.

انتظار گسترده 2 - تا - 4-اینچ تجمع با مجموع تا 8 اینچ بين ساحلی مرکزی لوئیزیانا و فلوریدا بزرگ خم Truchelut گفت.

بارش باران است که به احتمال زیاد برای شروع بعد از ظهر شنبه بود سنگین ترین و steadiest در روز یکشنبه و کاهش روز دوشنبه در تکدی هر چند که زمان در معرض تغییر است.

برخی از متوسط افزایش و ساحلی سیل اثرات انتظار می رود در امتداد مرکز و شرق سواحل خلیج فارس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب