طوفان گرمسیری کریستبل: چه Pensacola منطقه انتظار می رود روز شنبه

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:29 AM EDT Jun 6, 2020طوفان گرمسیری هشدار در اثر باقی می ماند برای

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

طوفان گرمسیری هشدار در اثر باقی می ماند برای Escambia و سانتا رزا شهرستان به عنوان طوفان گرمسیری کریستبل میدارد تا کمی قدرت به عنوان سیستم حرکت می کند در سراسر شمال خلیج مکزیک است.

مرکز طوفان است انتظار می رود به حرکت شمالی بیش از مرکزی خلیج مکزیک در روز شنبه و در نزدیکی شمال خلیج مکزیک و سواحل در روز یکشنبه با توجه به ملی طوفان مرکز 10 صبح روز شنبه مشاوره.

سیستم مرکز است و سپس هوا را به حرکت داخلی در سراسر لوئیزیانا اواخر یکشنبه و دوشنبه صبح و در سراسر آرکانزاس و میسوری در بعد از ظهر دوشنبه به سه شنبه.

حداکثر پایدار باد نزدیک به 50 مایل در ساعت با بالاتر gusts. برخی از آهسته تقویت پیش بینی شده است تا ریزش زمین رخ می دهد در شمال سواحل خلیج فارس. تضعیف آغاز خواهد شد هنگامی که کریستبل حرکت داخلی در اواخر یکشنبه و دوشنبه با توجه به NHC.

Pensacola می توانید انتظار برای دیدن باران و وزش باد

این Pensacola منطقه است که انتظار می رود بارش باران های سنگین به محض این که صبح روز شنبه به عنوان بیرونی گروههای کریستبل رویکرد سواحل خلیج فارس.

رگبار و وزش تندبادها به 20 تا 30 کیلومتر در ساعت ممکن است در این منطقه با توجه به کودی Lindsey, هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama. باران باید سنگین تر و بیشتر سازگار به شنبه شب.

"باران شانس در حال حاضر با شروع این صبح و آنها در حال رفتن به افزایش به عنوان ما را از طریق روز امروز به خصوص امشب به فردا" لیندزی گفت: روز شنبه. "باران شانس هستند واقعا بالا اواخر امشب و به فردا."

یک فلش سیل دیده بان را به اثر برای Northwest Florida منطقه 7 صبح یکشنبه و نمی توان آن را برداشته تا 7 p. m. روز شنبه, لیندزی گفت.

باد نیز خواهد شد یک عامل روز شنبه.

"باد به تدریج باید انتخاب کنید تا از شرق و جنوب شرقی در حدود 10 تا 20 کیلومتر در ساعت پایدار هوا gusts شاید نزدیک 30 مایل در هر ساعت در زمان به خصوص رفتن به امشب" لیندزی گفت. "باد باید به تدریج افزایش امشب."

در نزدیکی سواحل وزش باد می تواند حتی بالاتر به طور بالقوه به طور متوسط بین 15 و 25 مایل در ساعت است. و مانند باران که باد باید بدتر یکشنبه.

"وجود دارد بالقوه برای طوفان گرمسیری نیروی ویژه با gusts باد (یکشنبه)" لیندزی گفت. "ما ممکن است برخی از gusts باد نزدیک 40 مایل در ساعت وجود دارد, به ویژه در امتداد سواحل است."

Rip زمان طوفان افزایش خطر بالا تمام آخر هفته

لیندزی گفت: rip زمان خطر بود و انتظار می رود به بالا تمام آخر هفته و هر گونه فعالیت آب در Pensacola Beach آخر این هفته توصیه نمی شود.

"قطعا یک خطر تبدیل جریان. گشت و گذار در حال رفتن به بالا و در ادامه به ساخت و همچنین," او گفت:. "شروع کردن بالا امروز صبح 4 تا 6 فوت است اما گشت و گذار بالا باید به تدریج در ساخت شاید به عنوان بالا به عنوان نه به 12 فوت فردا."

بالا گشت و گذار اخطار می رود به اثر در سواحل یکشنبه.

موج طوفان 2 پا است که ممکن است برای ساحلی قطعات Escambia County, از جمله Pensacola, Pensacola Beach, Perdido, خلیج اوایل صبح روز یکشنبه تا دوشنبه بعد از ظهر.

پرچم قرمز در پرواز بودند روز شنبه در Pensacola Beach نشان می دهد وجود دارد شنا یا wading را در خلیج مکزیک است. پرچم قرمز نیز انتظار می رود در روز یکشنبه ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب