دو سوم از فلوریدا خانه سالمندان زندگی کمک ساکنان و کارکنان و در عین حال به آزمایش می شود برای COVID-19

رایان میلز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:32 PM EDT Jun 5, 2020بیش از 112,000 ساکنان و کارکنان فلوریدا خانه های

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

بیش از 112,000 ساکنان و کارکنان فلوریدا خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک آزمایش شده اند برای COVID-19 فلوریدا جراح عمومی اسکات Rivkees گفت: روز پنج شنبه تماس با فلوریدا مراقبت های بهداشتی در ارتباط است.

این بدان معناست که حدود دو سوم از 321,983 افرادی که زندگی و کار در امکانات آزمایش نشده و فلوریدا وزارت بهداشت هنوز راه درازی برای رسیدن به آن هدف از تست همه مراقبت از سالمند ساکنان مرکز و کارکنان با 12 ژوئن – جمعه بعدی.

"ما در این میان بسیار برنامه گسترده ای که در آن ما در حال آزمایش کارکنان و ساکنان خانه های سالمندان" Rivkees گفت: در تماس است ارسال شده در مراقبت های بهداشتی سایت اتحادیه.

"ما در حال حاضر تست شده بیش از 112,000 افراد و پیش بینی نیاز این آزمایش ظرف دو هفته آینده."

در همان تماس مریم Mayhew, وزیر فلوریدا' آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت اذعان کرد دولت در بخش بهداشت و درمان هدف از تکمیل تمام تست ژوئن 12.

مراقبت دراز مدت ارائه دهندگان خدمت دولت آسیب پذیر ترین جمعیت. حدود 85 درصد از فلوریدا COVID-19 مرگ و میر شده است در میان کسانی که 65 ساله و مسن تر و تقریبا نصف شده است در ارتباط با تسهیلات مراقبت دراز مدت.

بیشتر: فلوریدا coronavirus نرخ دو بار به عنوان بالا در ایالات متحده در مناطق داخلی دولت داده نشان می دهد

این مهم است که همه ساکنان و کارکنان در حال آزمایش برای ایجاد یک پایه است که این ویروس به سرعت ویروس را گسترش و در نهایت به صرفه جویی در زندگی رهبران صنعت گفت.

"این یک ویروس است که انبوه آن خشم در افراد مسن" Rivkees گفت.

در مه 21, وزارت بهداشت آغاز شد حمل و نقل COVID-19 تست کیت به امکانات که گفته بود آنها قابلیت انجام آزمایش بر روی خود را دارند. اعتصاب تیم از ادارات بهداشت محلی و گارد ملی در حال اجرای آزمون در امکانات است که گفت: آنها نمی توانند آن را خودشان انجام دهند.

اما رول کردن از برنامه خارج لجستیکی و ارتباطات چالش است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: 'عظیم الجثه تلاش برای تست تمام فلوریدا و خانه های پرستاری COVID-19 آهسته لجستیکی و ارتباطات و چالش ها

آزمون نیست, از ورود با توجه به تاریخ های مشخص شده در بخش حمل و نقل, لیست معنای آزمایش نیست در حال حمل به آزمایشگاه در زمان یا. برخی از امکانات دریافت کیت های آزمایش با هشدار در آغاز از آخر هفته روز یادبود خروج از تسهیلات رهبران تقلا را در کارکنان که کار نمی کند که آخر هفته به آزمایش می شود.

برخی از خانه سالمندان مدیران صحبت کرد که به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدا گفت: آنها متوجه نبودند که حتی در بخش حمل و نقل لیست.

Nick Van Der Linden سخنگوی LeadingAge فلوریدا, یک انجمن به نمایندگی از حدود 250 عمدتا غیر انتفاعی تسهیلات مراقبت دراز مدت گفت: کسانی که ارتباطی و لجستیکی مسائل بیشتر شده است "اتو" در هفته گذشته.

اما در حال حاضر او گفت: اعضای انجمن در حال تلاش برای به دست آوردن نتایج آزمون بازگشت. او گفت انجمن گفته شد توسط وزارت بهداشت که "هیچ خبری خبر خوبی است" و این که اگر امکانات نیست تماس این معنی است که آنها لازم نیست که هر گونه موارد مثبت.

"است که یک راه مناسب به خصوص در طول یک بیماری همه گیر بهداشت عمومی برای رفتن در مورد انجام این کار" Van Der Linden گفت. "ارائه دهندگان نیاز به آگاه شدن از همه آزمون, نتایج مثبت و منفی است. آن را واقعا کمک می کند تا تسهیلات در فرآیندهای برنامه ریزی خود."

ادامه مطلب: DeSantis' 'ضربت سخت زدن یک مول' رویکرد با شکست مواجه ضعیف در فلوریدا خانه های پرستاری

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدا رسیده به وزارت بهداشت در روز دوشنبه و دوباره صبح روز جمعه برای به روز رسانی در فرایند آزمایش. بخش نیست ارائه اسناد و مدارک مورد درخواست و یا پاسخ به سوالات ارائه شده در ایمیل.

Van Der Linden گفت: یکی دیگر از نگرانی های است که امکانات نیست که هشدار داده اگر اعضای هیات تست مثبت برای این ویروس با توجه به HIPAA قوانین حریم خصوصی است که محافظت از مردم سوابق پزشکی و اطلاعات بهداشت شخصی.

که به معنی آن را به کارکنان برای هشدار به کارفرمایان خود را اگر آنها تست مثبت است.

Van Der Linden گفت LeadingAge فلوریدا در حال همکاری با وزارت بهداشت و درمان به حداقل مجموع اعداد از تسهیلات کارکنان و ساکنان که تست مثبت برای ویروس.

"ترک آن را به کارمند به اطلاع ارائه دهندگان ایده آل نیست," او گفت:.

آزمون برای دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان و در حال اجرا برای تعیین حضور COVID-19 نه بادی فلوریدا وزارت بهداشت گفت: در یک ایمیل در اواخر ماه مه. این اداره گفته است که ارسال 4,000 کیت های آزمایش روزانه به استثنای روزهای یکشنبه و تعطیلات.

در تماس با فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط Mayhew گفت که دولت همچنان به بازگشایی ahca صحبت در حال همکاری با رهبران دولت برای تعیین زمانی که آن را امن برای اعضای خانواده دوباره به دیدار عزیزان زندگی در دراز مدت مراقبت از امکانات.

"هر گام بعدی ما را به انجام متفکرانه, دقت," او گفت:. "ما نمی خواهید برای انجام هر چیزی است که خطر قرار گرفتن در معرض در امکانات ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن