آمریکا وکیل لری Keefe در حال اجرا دفتر از راه دور پس از coronavirus تشخیص

جف Burlew تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 1:19 PM EDT Jun 23, 2020لری Keefe, U. s. دادستان برای منطقه شمال فلوریدا ا

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

لری Keefe, U. s. دادستان برای منطقه شمال فلوریدا امروز اعلام کرد که او آزمایش مثبت برای COVID-19.

اما Keefe که دارای علائم خفیف تا کنون است که هنوز مدیریت که prosecutes فدرال جنایات از پنساکولا به گینسویل.

"آقای Keefe در حال حاضر به خوبی انجام می دهند و خود منزوی در حالی که هدایت فعالیت های باراک اوباما, از راه دور" گفت: Ron ساکس سخنگوی باراک اوباما. "او گفت که او احساس می کند که اگر او در برخورد با شروع یک سرماخوردگی است و پس از تمام پروتکل های توصیه شده توسط کارشناسان پزشکی."

Keefe, که به طور معمول می پوشد یک ماسک در مکان های عمومی, اولین برجسته دولت رسمی در تالاهاسی به اعلام او قراردادی ویروس. ساکس گفت: Keefe احساس مهم بود که اعلام تشخيص به نفع شفافیت.

او به احتمال زیاد کردم coronavirus در حالی که در چارلستون کارولینای جنوبی با جوانترین پسرش پاتریک در حالی که او تا به حال عمل جراحی تومور مغزی کشف فقط هفته پیش.

این Keefe, خانواده, اجاره یک خانه در چارلستون در داخل راه رفتن فاصله از مرکز پزشکی دانشگاه کارولینای جنوبی که پاتریک به حال عمل جراحی هفته گذشته است.

Keefe آموخته بعد از ظهر دوشنبه که کسی که ماند در خانه آزمایش مثبت برای COVID-19. او شروع به تجربه علائم خود را همان روز از جمله از دست دادن طعم و بوی.

آخرین از Leon:

  • با محلی فلوریدا coronavirus خوشه Leon County آماده به ماسک اجباری
  • صف های طولانی در بیماران سریع coronavirus تست باعث ویران کردن برای کسب و کار در این نزدیکی هست
  • Coronavirus به روز رسانی: 3 سال آزمایش مثبت در لئون; مدیسون می بیند 19 موارد جدید
  • لیست در حال اجرا: رستوران ها به طور موقت نزدیک تنظیم پس از coronavirus موارد ترس در میان کارکنان

"او بلافاصله در زمان مراحل آزمایش در تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان" Sachs گفت. پس از گرفتن نتایج "او به سرعت به اطلاع وزارت دادگستری در واشنگتن و همچنین به عنوان دفتر کار خود."

"این یک یادآوری برای همه ما است که هیچ کس ایمنی بدن به خطر COVID-19," ساکس نوشت: در نامه ای به رسانه ها "و این که حتی کسانی که به طور معمول به دنبال پروتکل های ایمنی می شود."

ساکس گفت: این گردهمایی در چارلستون به تجمع در اطراف پاتریک اخیر فارغ التحصیل از ارگ اولین بار بود که کل خانواده شده بود با هم از پسر Max Keefe عروسی بیش از یک سال پیش.

اعضای خانواده که با هم در چارلستون شامل Keefe, همسر, لین; پسر رابی یک کارمند قانون برای ایالات متحده در منطقه قاضی علامت واکر و همسرش, Bailee; Max یک عامل خاص را با سرویس مخفی ایالات متحده و همسرش بریتنی; پسر جان یک نیروی هوایی ایالات متحده "para-نجات مرد" که به تازگی پس از بازگشت از خدمت در عراق و برخی از پاتریک نزدیک ترین دوستان ساکس گفت.

"دیگر اعضای Keefe خانواده در حال آزمایش هستند در فراوانی از احتیاط," او اضافه شده است.

Keefe نشده است در دفتر خود در ایالات متحده دادگاه در مرکز شهر تالاهاسی پس از یک سفر کوتاه ژوئن 9, چرا که پسر خود را بهداشت و درمان اضطراری.

"او ادامه خواهد داد به انجام کار حرفه ای خود را از راه دور به عنوان او خود قرنطينه تا پاک توسط کارشناسان پزشکی که در حال کار با او" Sachs گفت.

Keefe برنامه ریزی شده بود برای ملاقات با اجرای قانون ایالتی و فدرال مقامات و رهبران جامعه به بحث در مورد خشونت مسلحانه امروز در گینسویل و بعد از این هفته در پنساکولا. او برنامه ریزی شده به جای شرکت در جلسات تقریبا.

تماس با جف Burlew در jburlew@tallahassee.com یا follow @JeffBurlew در توییتر.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن