UCLA در اخبار, مارس 30 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA در میان ملت برنامه های برای کسب و کار موسیقی | بیلبورد

این سقوط UCLA آلپرت مدرسه موسیقی قصد دارد به پیشنهاد جدید کارشناسی هنر در تاریخ موسیقی و صنعت با تمرکز بر فرهنگی اجتماعی و نظری در زمینه ساخت موسیقی. این برنامه ایجاد شده بر مدرسه موجود B. A. در موسیقی شناسی و بسیار محبوب در صنعت موسیقی جزئی. آن را شامل یک yearlong capstone دوره است که اجازه می دهد تا دانش آموزان برای توسعه صنعت موسیقی متمرکز پروژه های دانشکده راهنمایی و کارآموزی جزء است که اهرم دانشگاه محل در L. A.

'Allostatic بار است به همین دلیل برای ما همه گیر مه مغز | معاون

به عنوان جورج Slavich مدیر آزمایشگاه برای ارزیابی استرس و پژوهش در UCLA توضیح داد: انسان ها مانند حیوانات بسته و هنگامی که ما را به انزوا ما به تنهایی. "این واقعا مهم است در نظر بدن ارزیابی خطر, دلیل تنها بودن بدان معنی است که شما خیلی بیشتر در معرض تهدید" Slavich گفت. "مغز خود را باید در حالت آماده باش بالا را به مطمئن شوید که شما را به سرعت شناسایی هر گونه تهدید در محیط زیست, دلیل این که شما به خطر بیافتد."

از دست دادن شغل اغلب به معنی از دست دادن بیمه درمانی بیش از حد | BBC

"ایالات متحده ندارد ملی بیمه سلامت سیستم. ما یک درهم آمیخته از انواع مختلف بیمه نامه. که شامل کارفرما بر اساس... و پس از آن ما باید از منابع عمومی از پوشش. منابع عمومی از پوشش بر واجد شرایط بودن" گفت: دانشگاه UCLA Naderah Pourat (approx. 2:50 علامت).

COVID-19 رفتن به جلو: آمریکا دیدگاه | تپه نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA دکتر جاناتان فیلدینگ) علمی وضعیت در مورد COVID-19 بسیار مایع با شرکت های داروسازی تست هر درمان بالقوه است که احتمالا می تواند تحت تاثیر قرار و/یا شدت بیماری است. در این مرحله remdesivir تنها داروی ضد ویروسی با برخی از (اوایل unrandomized) محاکمات گزارش حتی محدود اثرات مثبت. این آزمایشات انجام شده بر روی تعداد کمی از بیماران.

اپل تلویزیون جدید نشان می دهد تجدید همه پرسی درباره این "قتل ژن' | Los Angeles Times

در حالی که برخی وکیل مدافع جنایی و تخیلی (از جمله گذشته "ریوردیل" قسمت) استدلال می کنند در غیر این صورت "وجود دارد هیچ چیز مانند یک "قتل ژن'," دکتر گفت: کری Bearden استاد در دانشگاه UCLA گروه روانپزشکی و Biobehavioral علوم است. "آن را مانند بیماری هانتینگتون که در آن وجود یک ژن است که باعث اختلال و شما می توانید یک آزمون ژنتیکی برای پیدا کردن اگر یک فرد خاص که جهش و خواهد شد در برخی از نقطه توسعه نشانه های آن," او توضیح داد.

چگونه خوش ماندن وقتی همه چیز به نظر می رسد اشتباه | نیویورک تایمز ستون

دکتر سارا کیت McGowan, دستیار بالینی استاد گروه روانپزشکی و علوم رفتاری در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نشان می دهد در آینده با اظهارات مقابله برای کمک به شما از طریق لحظات تاریک. این ممکن است چیزی شبیه "من می توانم این را یک روز در یک زمان" و یا "این ترسناک است و من می تواند آن را اداره کند." شما حتی می توانید با نوشتن این اظهارات در کارت های شاخص برای اشاره به زمانی که شما به خودتان پیدا کنید در منفی, حلقه, او گفت:.

Coronavirus نیروهای دانشمندان به 'توقف سرد' | Los Angeles Times

Dr. Nader Pouratian کاشته کبریت کتابی به اندازه دستگاه به مغز چهار نابینا داوطلبان بیش از دو سال پیش است. پس از آن شرکت کنندگان در این جراح مغز و اعصاب پیشگام مطالعه و بازدید خود را UCLA آزمایشگاه هر هفته به او اجازه دهید با سنگ تیز کردن یک سیستم است که می تواند آنها را به ابتدایی شکل دید. Pouratian امیدوار به گسترش تجربه خود در سال آینده شامل ده ها تن از مردم سراسر کشور و در نهایت درمان در دسترس برای افراد نابینا در همه جا. سپس coronavirus آمد.

خطرات ناشی از باز کردن این کشور بیش از حد به زودی | ایسنا

"ما نمی باید به اندازه کافی اطلاعات از آنجا که ما لازم نیست به اندازه کافی تست در محل.... من میگویم همان چیزی است که شما می شنوید در واقع هر اپیدمیولوژی و متخصص در این زمینه می گویند" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز به نقل از لس آنجلس تایمز.)

چگونه که مسئولیت رسیدگی به همه گیر در محل کار | Los Angeles Times

کار کارشناسان می گویند کارگران می تواند بحث را به همکاران خود را در مورد آنچه که آنها متوجه شده ام و به سوالات آنها در مورد بهداشت و مسائل ایمنی. "اگر وجود دارد هر گونه فراگیر اصل ... این خواهد بود: آیا آن را به تنهایی" گفت: لیندا Delp مدیر UCLA کار ایمنی و بهداشت شغلی برنامه.

تشخیص از راه دور پشتیبانی می تواند کمک به خانواده ها در طول مستند | طیف

[I]t ممکن است به از راه دور ارزیابی کودکان با اوتیسم تشخیصی مشاهده برنامه طلا-استاندارد روش های تشخیصی, یادداشت کاترین خداوند استاد روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و آزمون co-creator. "این است که در تعامل اجتماعی با یک فرد است که در مقابل شما" خداوند می گوید. پزشکان باید به جای مستقیم والدین کودکان مشکوک به اوتیسم به منابع اطلاعاتی و ارائه راهنمایی های عملی او می گوید:.

ستاره دنباله دار تجزیه به قطعات به عنوان تلسکوپ هابل ساعت | Space.com

"ظاهر خود تغییرات قابل ملاحظه ای بین این دو روز به طوری که آن را کاملا دشوار است برای اتصال نقطه" دیوید Jewitt استاد علوم سیاره ای و ستاره شناسی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) و رهبر یکی از دو تیم است که عکس ستاره دنباله دار اطلس با هابل گفت: در بیانیه ناسا.

خواهد شد و دمای بالا باعث کاهش گسترش COVID-19? | ایسنا

زو Yifang دانشیار علوم بهداشت محیط زیست در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: رادیو فردا که به عنوان داده های مرتبط در مطالعات محدود آن نامشخص است که آیا این نتایج می تواند در سطح جهانی بررسی کرد. در ضمن این امکان را نمی توان رد کرد که آینده داغ جادوها در نیمکره شمالی ممکن است کاهش ویروس زو گفت:, و اضافه کرد که آن نیز ناشناخته باقی می ماند که آیا این بیماری همه گیر خواهد شد و مرحله باز گشت در زمستان تبدیل شدن فصلی.

با بچه ها گیر داخل خانه چگونه شما در حد متوسط با تکنولوژی ؟ | KPCC-FM "AirTalk"

"خبر خوب این است, شده است وجود دارد بسیاری از تحقیقات در 15 سال گذشته از آنجا که تلفن همراه تکنولوژی وارد زندگی ما با یک نیروی بزرگ است. و بسیاری از یافته های مثبت در مورد چگونه رسانه ها اثرات کودکان و نوجوانان" گفت: دانشگاه UCLA یلدا Uhls (approx. 1:25 علامت).

چگونه به آماده شدن برای COVID-19 و جلوگیری از گسترش آن | استار تریبیون

COVID-19 یک بیماری تنفسی مانند آنفلوانزا و در حالی که وجود دارد نه یک واکسن برای آن وجود دارد راه هایی برای کنار آمدن. اقدامات احتیاطی برای مبارزه با آنفلوانزا هستند آنهایی که همان است که مردم باید با استفاده از برای دفع coronavirus و دیگر بیماری های تنفسی گفت: تیموتی آبجو استاد اپیدمیولوژی و پزشکی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب