UCLA در اخبار 1 ژوئیه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

چگونه به defunding پلیس یک واقعیت | ملت

"ما تا به حال روند پایدار برای آخرین نیم قرن از صرف تا کنون بیشتر پول در پلیس و زندانی گفت:" کلی Lytle هرناندز یک استاد تاریخ در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "این واقعا تاریخی تغییر است."

Coronavirus: چرا چند آلوده بسیاری از ؟ | نیویورک تایمز

اما James Lloyd-اسمیت یک UCLA بیماری بوم که توسعه پراکندگی پارامتر 15 سال پیش هشدار داد که فقط دانشمندان می توانند آن را اندازه گیری معنا نیست که آنها درک کنند که چرا برخی از بیماری ها بیشتر superspreading بیش از دیگران است. "ما فقط درک این بیت از آن را," او گفت:.

چگونه برای مقایسه پزشکی برای بهداشت و سلامت دیگر مشاغل | U. s. اخبار و گزارش جهانی

لوئیس Ignarro — یک برنده جایزه نوبل, Ph. D.-آموزش داروشناس — می گوید: یکی از عوامل مهم به نظر در هنگام انتخاب یک بهداشت حرفه ای است که به فکر می کنم در مورد چه نوع شیوه زندگی شما ترجیح می دهید. "زندگی یک پزشک, پزشکی, تحقیقات دانشمند ژاپنی برای مثال بسیار متفاوت" Ignarro, یک استاد برجسته بازنشسته در دانشگاه کالیفرنیا—لس آنجلس, دیوید گفن دانشکده پزشکی نوشت: در یک ایمیل. "مهم ترین عامل در ساخت چنین حرفه ای تصمیم گیری انگیزه است. چرا می خواهید این کار حرفه ای خود را?"

نحوه معاشرت در طول coronavirus | Teen Vogue

Mienah شریف یک محقق فوق دکترا در مرکز مطالعات نژادپرستی عدالت اجتماعی و سلامت در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت کار در COVID-19 نیروی کار در نژادپرستی & سهام به نام مسکونی تفکیک یک مثال از اینکه چگونه فقر و نژاد پرستی متصل هستند. "بسیاری از این چالش ها این است که این بچه ها رو قبل از وجود ویروس به طوری که برخی از محله های دسترسی محدود به مکان امن و قابل دسترس برای ورزش می گوید:" شریف.

مغز در پاسخ به اجتماعی محرک ممکن است متفاوت باشد, رابطه جنسی در اوتیسم | طیف

توهمی دختران ممکن است پیدا کردن تعامل اجتماعی با ارزش تر از پسران مبتلا به اوتیسم انجام, با توجه به مطالعه بر روی مغز و سیستم پاداش. "این ممکن است یک متغیر اصلی است که می تواند تاثیر راه دختران مبتلا به اوتیسم در حال حاضر به عنوان مخالف به پسر می گوید:" محقق سرب Mirella Dapretto استاد روانپزشکی و biobehavioral مطالعات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

آخرین به همه گیر | KPCC-FM "AirTalk"

"ما در حال پیدا کردن بیشتر و بیشتر — نیست که ما همه چیز را می دانم هنوز رتبهدهی نشده است -- اما آن را به سادگی یک ماده از اگر شما بیش از این شما فقط حق بازگشت به قبل از شما بودند. در واقع برای بسیاری از مردم آنها هفته از احساس خسته. وجود دارد همچنین می تواند چند سیستم آسیب است که رخ داده است از پانکراس به ریه ها گفت: دانشگاه UCLA دکتر رابرت Kim-فارلی (approx. 26:50 علامت; Kim-Farley نیز به نقل از بلومبرگ).

دو آب و هوا دعاوی را بزرگ نفت توتون و تنباکو درمان | قسمت

ویلیام بوید یک استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس می گوید: دو پرونده های حقوقی ممکن است کشش بیشتر از گذشته تلاش است. "این در حال گسترده قوانین حفاظت از مصرف کننده و حقایق است که ادعا شده در شکایت بسیار محکم برای شرکت های نفتی به این معنا است که آنها نشان می دهد سیستماتیک تلاش برای سرکوب و منحرف کردن آب و هوا علم و برای گمراه کردن مردم در مورد اثرات تغییر آب و هوا" گفت: بوید.

حمایت عاطفی ربات رهبری به UCLA ماتل بیمارستان کودکان | TechRepublic

بستری طولانی مدت به عنوان یک کودک پس از سانحه است جدا از صفحه اصلی خود را در اتاق خواب و اغلب پدر و مادر و مراقبان. در حال حاضر یک ربات به نام رابین را ارائه حمایت عاطفی به کودکان ماندن در UCLA ماتل بیمارستان کودکان در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

مردم سیاه و ویتامین D و COVID-19 | عنصری

"وجود دارد بسیاری از بحث در مورد چگونه میزان پایین ویتامین D باید قبل از آنها از نظر بالینی مهم است می گوید:" کیت نوریس, MD, دکترا, استاد پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "هنگامی که آن را کمی پایین آن ممکن است که مهم است."

دستکش ترجمه زبان اشاره به گفتار | علم روزانه

UCLA bioengineers را طراحی کرده اند دستکش-مانند دستگاه است که می تواند ترجمه زبان اشاره آمریکایی به زبان انگلیسی سخنرانی در زمان واقعی اگر یک برنامه تلفن هوشمند.... "امید ما این است که این باز می شود تا یک راه آسان برای افرادی که استفاده از زبان اشاره برای برقراری ارتباط مستقیم با غیر امضاء کنندگان بدون نیاز به شخص دیگری به ترجمه آنها" گفت: Jun چن استادیار مهندسی زیستی در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی و محقق اصلی در این پژوهش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن