UCLA در اخبار 11 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

بشود افراد سیگاری می تواند نافرجام | وال استریت ژورنال

تحقیقات از دانشگاه UCLA گروه روانشناسی نشان می دهد که stigmatizing افراد سیگاری نه تنها نتواند به نگه داشتن آنها را از نور را افزایش می دهد اصرار خود را به دود. "این مطالعه فراهم می کند شواهد نشان می دهد که پیام های در نظر گرفته شده به منظور کاهش و جلوگیری از رفتارهای منفی با stigmatizing آنها می تواند نتیجه معکوس می گوید:" مطالعه همکاری نویسنده Clarissa کورتلند بود که یک دانشجوی دکترای روانشناسی در دانشگاه UCLA که تحقیقات انجام شد و در حال حاضر پژوهشگر فوق دکترا در Insead.

چه اتفاقی می افتد زمانی که پلیس نمی جلال در تلویزیون | واشنگتن پست

"یکی از دلایل که چرا شما دیده ام این تسبیح از پلیس است چرا که مردم با گفتن داستان" گفت: Darnell, شکار, دانشکده علوم اجتماعی و استاد جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی در UCLA. "افرادی که ممکن است حساسیت بیشتری نسبت به تاثیر از دهها و خشونت پلیس در بدن از رنگ معمولا نیست و در اتاق برای کمک به داستان. و زمانی که آنها در اتاق به طور کلی داستان متفاوت است."

ایمنی دکترین اغلب سپر پلیس از پرونده های حقوقی | وال استریت ژورنال

در عمل واجد شرایط ایمنی منجر به بسیاری از قضات به اخراج مناسب مگر اینکه قبل از موارد را در بر داشت تقریبا یکسان انجام توسط یک افسر بر خلاف قانون اساسی بود گفت: Joanna شوارتز استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "در حال تعریف واضح-قانون تاسیس شده است و بیشتر و بیشتر دشوار است برای غلبه بر."

UCLA راه اندازی رای دهندگان ابتکار عمل آموزش و پرورش برای دانش آموزان ورزشکار | Los Angeles Times

در حال حاضر UCLA دو و میدانی امید به تغییر را در صندوق های رای. بخش راه اندازی یک رای گیری مسائل ابتکار روز سه شنبه با تمرکز بر رای دهندگان آموزش و پرورش و ثبت نام در میان دانشجویان ورزشکار. سر مربیان به توافق اختصاص زمان برای رای گیری جلسات آموزش برای هر یک از این مدرسه 25 NCAA-تحریم های ورزشی.

فرمان اجرایی می تواند اجازه سازمان شرک مسئولیت زیست محیطی | علم محبوب

"آن در ناب" نگاه قبل از جهش' قانون در سیاست های زیست محیطی می گوید:" کارا Horowitz, محیط زیست و استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "آن نیاز به آژانس های فدرال — قبل از آنها اقدامات است که می تواند به طور قابل توجهی بر محیط زیست — به درک آنچه در آن اثر خواهد بود و به اطلاع عموم و اثرات آن, به طوری که مردم آنها را درک می کند."

کروناویروس در حال تغییر است هتل شیوه | Los Angeles Times

مه پاش مورد استفاده قرار گرفت در هواپیما در طول سال 2009 همه گیر H1N1 گفت: دکتر تیموتی آبجو یک استاد پزشکی در بخش بیماری های عفونی در دانشگاه UCLA دیوید گفن دانشکده پزشکی. اما او گفت: مه پاش اتاق های هتل ها لازم نیست برای coronavirus به عنوان طولانی به عنوان یک خانه دار دستمال مرطوب پایین بالا-سطوح تماس مانند توالت و دستگیره درب. "من فکر نمی کنم هیچ دلیل شما باید برای ضد عفونی کردن دیوارها و سقف," او گفت:, و اضافه کرد که این ویروس معمولا زندگی می کنند نه در سطوح بیش از چند ساعت.

بدون علامت در مقابل pre-علامتی گسترش COVID-19 | ایسنا

"هنگامی که شما صحبت می کنند و گاهی اوقات شما تف کمی" گفت: آن Rimoin یک اپيدميولوژی استاد در دانشگاه UCLA دانشکده بهداشت عمومی. "شما مالش بینی خود را. شما خود را لمس کنید ، شما چشم خود را مالش. و سپس شما را لمس سطوح دیگر و پس از آن شما خواهد بود گسترش ویروس اگر شما در حال آلوده و ریختن" ویروس. (Rimoin نیز به نقل از یکی دیگر از همشهری داستان است.)

کنترل COVID-19 پخش | KCAL-تلویزیون

"هر اپیدمی محلی است. بنابراین شما واقعا می توانید هر گونه تعمیم می دانید بر اساس زمان و... را در کالیفرنیا ما... برخی از استان ها با موارد بسیار کمی است. و در آن شهرستان با چند موارد شما می توانید رفتن به اجتماعات بزرگ و خطر در حال رفتن به بسیار پایین به دلیل احتمال, شما در حال رفتن به می آیند در تماس با کسی که با عفونت است که رفتن به بسیار بسیار کم" گفت: دانشگاه UCLA دکتر جفری Klausner.

بیشتر مردم از خوردن گیاه مبتنی بر پروتئین در طول COVID-19 | Healthline

دانا Hunnes, دکترا, MPH, RD ارشد متخصص تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مرکز پزشکی گفت که در حالی که او می خواهم به این باور است که افزایش بهره در گیاهی پروتئین است که به "open-mindedness" در واقع او در "فکر می کند این احتمال وجود دارد بیشتر مربوط به دسترسی و در دسترس بودن گزینه های گوشت." "من فرض کنید که از یک نقطه خوش نظر مردم در خانه بیشتر شاید پخت و پز شده است و بنابراین ممکن است آنها را تبدیل به روشنفکر به تلاش کردن طعم های جدید هستند که هم سالم برای آنها است."

کالیفرنیا باید بیشتر telehealth کم درآمد بیماران | CalMatters نظر

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA Arturo وارگاس Bustamante) افزایش استفاده از مجازی مراقبت یا پزشکی از راه دور, ثابت شده است موفق در میان COVID-19 همه گیر و مداوم آن استفاده ارائه می دهد راه حل های دراز مدت به عنوان عدم قطعیت باقی مانده است بیش از به طور بالقوه امواج متعدد از COVID-19 و جدول زمانی برای واکسن. آن زمان به نظر telehealth به عنوان یک راه حل برای بهبود پزشکی و سلامت رفتاری دسترسی برای جوامع کم درآمد شده اند که ضربه این بیماری همه گیر.

گاز اشک آور, آلودگی, آتش سوزی: یک تهدید سه گانه به ریه های شما | آب و هوا مرکزی

مایکل Jerrett یک استاد در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی است که در میان دانشمندان مسابقه برای درک روابط بین انواع مختلف آلودگی هوا و COVID-19 به عنوان بیماری همچنان به گسترش است. "شما باید محتاط در تفسیر آنچه که ما در حال پیدا کردن, اما من فکر می کنم آنچه که ما در حال دیدن یک سری بسیار به سرعت در حال توسعه مطالعات شواهدی وجود دارد که آلودگی هوا می کند و مردم را بیشتر مستعد ابتلا به COVID," Jerret گفت. "آتش سوزی به احتمال زیاد به تشدید علائم موجود."

چه خواهد شد کودک شما بود ؟ | پدر و مادر

این واقعیت است که اکثر نوزادان به رشد خود را از نظر ژنتیکی مستعد اندازه بدون در نظر گرفتن اولیه خود را اندازه گیری. "یک کودک را اندازه در هنگام تولد لزوما مرتبط با اندازه او به عنوان یک فرد بالغ می گوید:" نگار غفوری, MD, متخصص اطفال در مرکز پزشکی UCLA در کالیفرنیا. "این بیشتر یک عامل از رحم اندازه و نوع تغذیه کودک در رحم مادر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب