UCLA در اخبار 12 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

چه خواهد شد با سلام در یک پست-coronavirus جهان ؟ | نیویورک تایمز

دکتر مارک S. Sklansky رئیس اطفال قلب و عروق در ماتل بیمارستان کودکان در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به مدت طولانی در نظر گرفته handshakes یک "ایده وحشتناک از یک عفونی نظر" و در سال 2014 دفاع و پشتیبانی دست دادن مناطق آزاد در امکانات مراقبت های بهداشتی.

چه اتفاقی افتاد به Breonna تیلور? | "Nightline"

"اگر بدون دست کشیدن حکم بودند اعمال در برابر زندگی مردم در بورلی هیلز یا بل ایر با همان فرکانس است که آنها اعمال شده علیه مردم سیاه و سفید زندگی می کنند که در محله ما را به مراتب بیشتر و محدودیت های در, افسران پلیس,' توانایی به انجام این کار است" گفت: دانشگاه UCLA Kimberlé Crenshaw (approx. 3:00 علامت).

پیش بینی موج دوم coronavirus | ABC اخبار

دکتر کارین Michels, دکتری و صندلی از UCLA گروه اپيدميولوژی گفت که حتی با ابزار برای جلوگیری از موج دوم ممکن است آن را دشوار است به منظور تشویق خسته آمریکا به ادامه شدید اجتماعی فاصله. "آن در دست ما است و ما باید تمام دانش مورد نیاز برای نگه داشتن این موج دوم کم اما اقدامات مربوطه در حال محبوب دشوار است برای حفظ و بر جنبه های بسیاری از اقتصاد به کیفیت زندگی" Michels گفت.

سینما می تواند بازگشایی خواهد مردم در واقع رفتن ؟ | فوربس

(ستون نوشته شده توسط دانشگاه UCLA تام Nunan) در آخرین پاندمی — "آنفلوآنزای اسپانیایی" از 1918/1919 — فیلم تئاتر کسب و کار با تجربه بی سابقه ای تعمیرات اساسی. مستقل تئاتر صاحبان رفت و از کسب و کار به عنوان مخاطبان دور ماندند. استودیو خریداری ورشکسته فیلم خانه ها و به عنوان یک نتیجه از "عصر طلایی" هالیوود استودیو سیستم متولد شد زمانی که استودیو کنترل محتوا از ایده طریق نمایشگاه است.

'سونامی اخراج' پیش بینی کرد | سرمایه اصلی و

در لس آنجلس و برخی از 365,000 خانواده ها به احتمال زیاد نمی تواند از پرداخت اجاره بها به دلیل افزایش بیکاری مربوط به COVID-19 و تنها به طور موقت اورژانس مقررات را مانع خود را صاحبخانه از خدمت "حکم ادامه توقیف غیر قانونی" اخراج اعلامیه با توجه به مطالعه انجام شده توسط دانشگاه UCLA Luskin موسسه. که در علاوه بر این به برآورد 60,000 افراد بی خانمان در حال حاضر زندگی در L. A. شهرستان است. "کسانی که رو اخراج خواهد شد به شدت متمرکز در جوامع و محلات با بزرگتر درصد از افراد کم درآمد و رنگ" نوشته نویسنده این بررسی گری Blasi, یک UCLA قانون استاد و دیرین منافع عمومی وکیل.

می تواند به شما گرفتن coronavirus را از طریق چشم خود را ؟ | AARP

همچنین یادداشت جیمز گیلاس, M. D., برجسته استاد پژوهش و بیماری های عفونی متخصص در دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA ما اشک حاوی آنتی بادی است که می تواند کمک به تشخیص و محکم بر روی آنتی ژن غیر دوستانه مانند باکتری ها و ویروس ها و نابود کردن آنها است.

UCLA استاد 'به معنی' به تنوع هالیوود | فیلمساز

برای شش سال UCLA جامعه شناس Darnell شکار و co-نویسنده Ana-Christina رامون باید مورد مطالعه قرار هالیوود عدم نمایندگی با سالانه هالیوود تنوع گزارش. شکار می گوید که به نظر می رسد قریب به اتفاق مشکل در صنعت فیلم را می توان با یک سری از تغییرات را نشان اختصاری به معنی. شکار شده است هولناک با رسانه های خبری درخواست به تازگی به لطف هالیوود تجدید تمرکز بر بهبود سیاه نمایندگی برانگیخته شده توسط سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در سراسر کشور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب