UCLA در اخبار 15 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

یادگیری در مورد L. A. شورش فیلمسازان | نیویورک تایمز

به عنوان یک پادزهر او به نفع کاهش بودجه تولیدات رزرو محبت ویژه برای یک گروه از مدیران مستقل که با حضور در مدرسه فیلم در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس شد و جمعی شناخته شده به عنوان L. A. شورش. به عنوان دانشگاه UCLA کتاب خود در جنبش توضیح می دهد که این مدیران که شامل چارلز برنت بیلی Woodberry, جولی داش و Haile Gerima — "ایجاد یک حوضه بدن از کار است که تلاش برای انجام انقلاب عمل انسانی مردم سیاه و سفید بر روی صفحه نمایش."

چگونه '92 شورش آغاز شده جمعیتی تغییر | KPCC-FM "AirTalk"

"هیچ سوالی وجود دارد که داستان L. A. اگر شما نگاهی به تاریخچه آن, یکی از تغییرات جمعیتی. آفریقایی آمریکایی جمعیت منفجر شد و در نیمه اول قرن 20 با همه مهاجرت از جنوب و مکان های که در آن مردم در تلاش بودند برای فرار Jim Crow و آمدن به این سرزمین وعده در L. A.," گفت: دانشگاه UCLA Darnell شکار (approx. 8:45 علامت).

تنوع امروز تظاهرات سال در ساخت | KCRW-FM "بیشتر LA"

"در تمام دیگر تظاهرات که وجود داشته اند و ما در درجه اول آمریکایی های آفریقایی تبار به عنوان ما در حال حاضر. اما ما ببینید من فکر می کنم مشارکت مردم خیلی بیشتر از دسته بندی های مختلف از انواع مختلف racialized گروه, et cetera" گفت: دانشگاه UCLA برندا استیونسون (approx. 2:05 علامت).

کارشناسان را رد کرده و بی اساس اتهام های مطرح شده توسط مخالفان اجباری ماسک که پوشش صورت یک خطر برای مردم سطح اکسیژن. "هیچ چیز به آن است. وجود انواع و اقسام تئوری های توطئه در مورد کم اکسیژن بالا و سطح CO2," دکتر گفت: اتو یانگ, یک متخصص بیماری های عفونی در UCLA. "این واقعا یک مسئله نیست."

Reopenings افزایش نگرانی در مورد کوروناویروس گسترش | KNBC-تلویزیون

"هر زمان که ما شاهد آن هستیم که R0 بالاتر از یک, ما خطر دیدن نمایی گسترش یافته است. آنچه که ما می خواهم برای دیدن است R0 زیر یکی و که در آن ما" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه KPCC-FM "را دو".)

است اقدام مثبت به آینده در کالیفرنیا? | KPCC-FM "AirTalk"

"من فکر می کنم وجود دارد مسائل بزرگ. یکی این است که ما نباید اشتباه این لایحه با اقدام مثبت.... ترین اقدام مثبت است در مورد افزایش فرصت انجام کارهایی مانند رسیدن به محروم جمعیت" گفت: دانشگاه UCLA ریچارد ساندر (approx. 8:00 علامت).

کالیفرنیا آموزش و پرورش رهبران تجدید نظر ایمنی مدرسه | EdSource

زمانی که مدارس به جای سرمایه گذاری در یک سنگین حضور پلیس آن را منفی می تواند تاثیر آب و هوا مدرسه گفت: Ron Avi آستور استاد رفاه اجتماعی در UCLA و یک کارشناس ایمنی مدرسه. "بسیار به شدت مسلح مدارس نخست بچه ها در این مدارس به فکر می کنم از این مکان بیشتر شبیه به یک زندان است." "Militarizing و تبدیل مدارس به چیزهایی که شبیه زندان است و نه سالم برای توسعه است. آن را سالم به هویت."

داده های جدید علم ابزار برای تجزیه و تحلیل گسترش coronavirus | Scienmag

یکی دیگر از کلید همکار توسط آماردان مارک Suchard استاد در دانشگاه UCLA بخش از Biomathematics و ژنتیک انسانی. او ارشد توسعه یک نرم افزار منبع باز برنامه که مورد استفاده بیش از 1000 گروه های تحقیقاتی در سراسر جهان را به درک, در یک ژنومی سطح, چگونه بیماری های عفونی ، "از طریق ایجاد, جدید, مقیاس پذیر آماری و مدل ما قادر خواهید بود به وضوح شناسایی عوامل موثر بر انتقال ویروسی و حدت برای SARS-CoV-2," Suchard می گوید. "نه تنها این اجازه می دهد تا ما را به درک اینکه برخی از بهداشت عمومی اقدامات در حال کار, اما آن را نیز کمک خواهد کرد پیش بینی این بیماری می تواند تحت شرایط مختلف."

غیر تهاجمی رویکرد نقشه های تشنج زای مناطق مغز | طیف

صرع یک بیماری عصبی است که ناشی از بیش از حد فعالیت الکتریکی در مغز است که منجر به تشنج. درمان تشنج می تواند داشته باشد "عمیق پیامدهای منفی می گوید:" Shafali Spurling Jeste دانشیار روانپزشکی مغز و اعصاب و اطفال در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. کسانی که عواقب شامل شناختی آسیب فیزیکی خطر و در موارد نادر مرگ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب