UCLA در اخبار 16 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

خشونت پلیس و زنان سیاه | ایسنا

"این که ما شنیده نمی, این نام از آنجا که ما واقعا لازم نیست ، ما لازم نیست که روایت فریم" گفت: دانشگاه UCLA Kimberlé Crenshaw.

پلیس لس آنجلس بازداشت افزایش coronavirus خطر | Los Angeles Times

"اگر شما در حال بسته بندی و مردم با هم در اتوبوس, به خصوص اگر پنجره ها بسته ... است که ترویج COVID-19 انتقال اگر وجود دارد آلوده و افراد مستعد در آن اتوبوس," دکتر گفت: تیموتی آبجو یک استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA. (Brewer نیز به نقل از خود.)

چه همه گیر نشان می دهد در مورد نفس مرد | نیویورک تایمز نظر

"کشور به رهبری زنان به نظر می رسد به خصوص موفق در مبارزه با کروناویروس" اشاره کرد آن W. Rimoin متخصص اپیدمیولوژی در UCLA. "نیوزیلند, دانمارک, فنلاند, آلمان, ایسلند, نروژ انجام داده اند و شاید با توجه به رهبری و مدیریت سبک های نسبت داده شده به خود را رهبران زن." (Rimoin نیز در مصاحبه با سی ان ان.)

گروه های سیاسی پیگیری معترضان همراه دیتا | وال استریت ژورنال

کیت چن رفتاری استاد اقتصاد در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس است که با استفاده از تلفن همراه داده ها در پژوهش خود گفت: این اطلاعات می تواند مفید باشد. اما با توجه به فقدان قوانین در اطراف رضایت آگاهانه — معترضان حتی ممکن است می دانم که خود را داده است که استفاده می شود -- او گفت: کمی وجود دارد برای محافظت از دیگران را از استفاده از داده ها برای شناسایی فردی معترضان. "به درجه ای است که این می شود بسیار معمول من نگران که آن شروع می شود برای قرار دادن یک سرما در مردم تمایل به صلح و دوستی جمع آوری گفت:" آقای چن از اعتراض جمع آوری داده ها.

تانکر معطل ماندن در نزدیکی کالیفرنیا spewed آلودگی برای هفته | National Geographic

"پورت عدالت زیست محیطی موضوع می گوید:" Yifang زویک آلودگی هوا و کارشناس در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "نزدیکی جوامع در معرض بسیاری از آلاینده ها از کشتی ها و کامیون ها و اثرات بسیار روشن" او می گوید. در میان آنها بیشتر قابل پیشگیری ریه و بیماری های قلبی و افزایش خطر ابتلا به دیابت و بالاتر نرخ سرطان.

10 کتاب های کودکان در نژادپرستی و نمایندگی | ABC "Good Morning America"

"کودکان هرگز بیش از حد جوان برای شروع به این گفتگو گفت:" جودیت Kantor, یک معلم-کتابدار در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, آزمایشگاه مدرسه.

سرگرمی هفته نژادی حساب | ایسنا

کار واقعی از مبارزه با تبعیض است که هنوز هم به آینده, اما, این نشانه خوبی است که این صنعت در حال شکل گرفتن در مورد این مسائل گفت: Ana-Christina رامون, یک جامعه شناس و همکاری نویسنده از یک UCLA گزارش در مورد تنوع در هالیوود است. "این واقعا رفتن به همه در مورد جزئیات و کار آنها در حال انجام است و اگر آنها در حال رفتن به شفاف باشد و اگر آنها در حال رفتن به نگه داشتن خود را پاسخگو باشد."

سیاه نویسندگان تماس برای بازنگری شده استخدام در نامه سرگشاده | Los Angeles Times

این کمیته اشاره کرد اتحادیه های اخیر 2020 گنجاندن گزارش که در بر داشت که "تبعیض سیستماتیک علیه نویسندگان از گروه کمتر باقی می ماند فراگیر" با نویسندگان نمره 80 ٪ از تمام فیلم شغل در سال 2019 در حالی که سیاه و نویسندگان تنها 5.6 درصد از نوشتن شغل با توجه به دانشگاه UCLA 2020 هالیوود تنوع گزارش.

محبوب فشار خون داروهای افزایش نمی دهد COVID-19 خطر | ایسنا

"یافته های ما کاملا اطمینان بخش گفت:" مارک Suchard یک biostatistician در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که co-چراغ مطالعه. "مصرف ACE یا ARB فقط به عنوان امن به عنوان دیگر اول-لیست پرفشاری خون عوامل از نظر شما خطر ابتلا COVID-19."

ایالات متحده ممکن است دیدن COVID-19 نقطه عطفی برای یک سال | ایسنا

"بر اساس IHME طرح و زمان COVID-19 مرگ و میر 5.55 درصد خواهیم اضافی 1 میلیون و موارد تایید شده در ایالات متحده در سه و نیم ماه" ژانگ Zuofeng استاد اپیدمیولوژی و کاردانی دین پژوهشی با دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گفت: Xinhua.

هرتز توقیف در دیوانگی با 1 میلیارد دلار فروش سهام | ایسنا

"هرتز است اقدام به عنوان اگر آن را ورشکسته" گفت: UCLA قانون مدرسه پروفسور لین LoPucki. "بازار فکر می کند وجود دارد سهام خود در این شرکت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن