UCLA در اخبار 17 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

آخرین دیوان عالی کشور احکام | KPCC-FM "را دو"

"کالیفرنیا noncooperation سیاست در واقع آغاز شده به عنوان پاسخ به اوباما-دوران جوامع امن برنامه که در آن پس از دریافت اثر انگشت هر فرد دستگیر شد و توسط دولت و یا مقامات محلی یخ خواهد موضوع درخواست کسانی که به مقامات — که بازداشت فرد بازداشت شده برای یخ و یخ را مطلع هنگامی که آن شخص منتشر شده است" گفت: دانشگاه UCLA جنیفر ❄ (approx. 8:30 علامت).

یک حساب دست اول از این لحظه ای سرنوشت ساز در تاریخ | PBS NewsHour

"سال 2020 ممکن است تبدیل به یکی از با اهمیت سال یک نسل کامل. اعتراض حق در خارج از لس آنجلس شهردار اریک Garcetti خانه بود و نه علنی. ما می دانیم که اجرای قانون شده است, وحشیانه, برای بسیاری از سازمان در شهرستان است. من شده اند با عینک اجرای قانون در طول این زمان از تظاهرات. و بنابراین ایده راهپیمایی شهردار و تظاهرات مسالمت آمیز ما کاملا رک و پوست کنده می ترسم از آنچه می تواند کشنده پیامدهای" گفت: دانشگاه UCLA اسحاق Bryan.

چگونه L. A. نژادی گذشته طنین انداز در حال حاضر ؟ | Los Angeles Times

(ستون نوشته شده توسط دانشگاه UCLA مارکوس آنتونی شکارچی) با وجود موفقیت داستان من به نظر می رسید به نمایندگی از همه من می توانم از فکر می کنم در مورد چیزی بود که تا به حال از دست رفته در طول راه. تلفات آمریکایی های سیاه و سفید شروع و با آنها به عنوان تلاش برای ساختن زندگی بهتر و جوامع بی حد و حصر هستند: سیاه و سفید مردم در اقیانوس باید یک داستان برای گفتن در زیر امواج, آواز, جیغ, گریه, خنده, یادآوری طولانی میراث وسط پاساژ مثلث تجارت و برده داری در آمریکا می باشد.

بازگشت به کار و نگران امنیت ؟ | Los Angeles Times

مشکل این است که یکی از اولویت های, از آنجا که سازمان دارای یک پرونده از شکایات گفت: لیندا Delp مدیر UCLA کار ایمنی و بهداشت شغلی برنامه. "من بسیار صادق [Cal/OSHA]'s اولویت است که نمی تواند در محیط کار به دلیل آنها در حال برخورد با موارد مثبت و مرگ و میر مربوط به COVID در تنظیمات بهداشت و درمان در بسته بندی گوشت می آمد," Delp گفت. (UCLA کاترین سنگ و کوین رایلی نیز به نقل از.)

چگونه برای جلوگیری از موج دوم COVID-19 | Los Angeles Times

این فقط دیکته از مقامات بهداشت عمومی است که تعیین خواهد کرد که آیا آرامش بخش از محدودیت های موفق خواهد شد با خیال راحت. آن است که آیا مردم می کند کار خود را بیش از حد. دکتر رابرت Kim-Farley پزشکی اپیدمیولوژی و عفونی-بیماری های متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی برشمرد سه شخصیت که همه باید بخشی مسئولانه آرامش بخش stay-at-home سفارشات.

نویسنده تماس نژادپرستی در تئاتر | Los Angeles Times

(ستون نوشته شده توسط دانشگاه UCLA چارلز Schimmel) برای آخرین 10 هفته آموزش یک بهار سه ماهه سمینار در UCLA من شده است زندگی در یک روشنفکر امریکا است. آمریکا که در آن سیاست نژاد و نمایندگی است که با دقت بازجویی قرار گرفت. آمریکا که در آن ایدئولوژی نیست مجاز به پیروزی بیش از انسان پیچیدگی و messiness. امریکا است که در آن تاریخ قابل درک است به عنوان یک عمل جمعی داستان سرایی به تجدید نظر در موضوع به عنوان جمعی باز می شود که شامل صداهای قبلا نفی.

همه گیر ممکن است قلب مردم رشد fonder | واشنگتن پست ستون

چرا مغز ما مطمئن شوید که ما در حال کشیده شده به برخی از افراد است ؟ از آنجا که ما تکیه بر دیگران در سراسر زندگی ما دهانه: از تغذیه و حفاظت به عنوان نوزادان به پشتیبانی از زمانی که ما مسن تر توضیح می دهد که نائومی Eisenberger, استاد روانشناسی اجتماعی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و همچنین به عنوان مدیر آن اجتماعی و عاطفی آزمایشگاه علوم اعصاب. "و ما با این ساخته شده است در مکانیزم به مطمئن شوید که ما در حفظ ارتباط اجتماعی و جلوگیری از انزوای اجتماعی," او می گوید.

با پوشیدن ماسک ضروری است در طول همه گیر | ایسنا

"پوشیدن ماسک. که چیزی است که همه باید انجام دهند. و شواهد برای این نصب شده است.... ما طی چند ماه گذشته آموخته اند بسیار کمی در مورد این ویروس چگونه گسترش می یابد و چگونه ما می تواند به جلوگیری از عفونت" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز به نقل از بازار است.)

کالج گام برای حمایت از LGBTQA+ دانش آموزان | موضوع متنوع در آموزش عالی

برای حمایت از دانش آموزان در ناامن محیط خانه اندی Cofino مدیر همجنسگرایان پردیس مرکز منابع در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس (UCLA) می گوید: در آن طول می کشد به کمک یک کل دانشگاه. منابع باید مشخص و شفاف راه و سازمان های دانشگاه باید شامل تجارب LGBTQA+ دانش آموزان خود را در پیام های رسانه ها برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر. "من فکر می کنم اگر یک دانش آموز در یک ناامن محیط خانه آنها تا به حال به حرکت در خارج از خانه خود را واقعا به سرعت و یا به دیگر بسیار بالا عوامل خطر است که اتفاق می افتد و یا در حالت زنده ماندن آنها ممکن است فکر کردن در مورد برنامه های مجازی است که ارائه شده برای دانش آموزان," او می گوید.

الگوهای هزینه های آشکار بیماری همه گیر تاثیر | لس آنجلس مجله کسب و کار

"آجر و ملات خرده فروشی شد تلاش در گسترش اقتصاد" گفت: جری Nickelsburg اقتصاددان و مدیر UCLA Anderson هوا. "ما انتظار آن را به یک ضربه در آینده رکود اقتصادی است که در حال حاضر است." Nickelsburg گفت که او انتظار دارد که کسب و کارهای محلی در این بخش نمی خواهد خود را بازیابند prepandemic موقعیت حتی پس از کلی بهبود اقتصادی. "وجود دارد در حال رفتن به فروشگاه و دیگر آجر و ملات است که در حال بسته شدن فروشگاه به طور دائم," او گفت:.

در حال سپر چهره بهتر از ماسک برای coronavirus حفاظت? | AARP

جیمز گیلاس, M. D., برجسته استاد پژوهش و بیماری های عفونی متخصص در دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA می گوید که در حالی که کارشناسان نیست و در عین حال مطمئن شوید که در مورد چگونگی آسیب پذیر چشم ما هستند به عفونت از این coronavirus "با بسیاری از ویروس ها و چشم ها مهم هستند." او با اشاره به سرخک و ادنو ويروس ها به عنوان نمونه از ویروس ها است که شناخته شده برای آلوده کردن مردم از طریق چشمان خود را.

موقعیت های خواب برای افراد مبتلا به کمر درد و اسید معده به مری و بیشتر | خودی

ایستاده و یا نشسته در تمام طول روز قرار می دهد اضافه شده فشار بر ستون فقرات و مفاصل, Arya N. Shamie, MD, استاد و رئیس جراحی ستون فقرات در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس, دیوید گفن دانشکده پزشکی. اما خواب بر روی پشت خود را فراهم می کند یک مهلت از گرانش ثابت بکشد.

UCLA دریافت عمده کمک مالی برای ژن درمانی برای مبارزه با HIV/ایدز | سرویس خبری شهرستان

محققان UCLA و همکاران دریافت کرده اند $13.65 میلیون دلار کمک مالی از موسسه ملی بهداشت به تحقیق و توسعه بیشتر سلول های بنیادی شناخته شده به عنوان ماشین T که با استفاده از اصلاح شده ژنتیکی سلول های بنیادی به هدف قرار دادن و نابود کردن HIV اعلام شد دوشنبه.... اسکات آشپزخانه, استادیار پزشکی در بخش هماتولوژی و انکولوژی و Irvin چن مدیر UCLA ایدز, موسسه در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA در حال پیشرو در تلاش است.

سیاه کارگران در لس آنجلس مقابله با بحران بیکاری | KPCC-FM

"برده داری تکامل یافته به اقتصاد می کند که ارزش سیاه و سفید کارگران" گفت: دانشگاه UCLA لولا Smallwood Cuevas (approx. 2:00 علامت).

همه گیر مقاومت مواجه درایوهای سلامت مدیران برای استعفا | CalMatters

کالیفرنیا جسارت توسط رئيس جمهور که در ابتدا با بازی کردن این بیماری همه گیر و در حال حاضر حاضر به پوشیدن ماسک, احساس آزاد به دریچه ناکامی های خود را بر سلامت افسران قرار داده شده در جلو و مرکز در کنفرانس های مطبوعاتی و جلسات دولت گفت: دکتر جاناتان فیلدینگ که در خدمت به عنوان لس آنجلس سلامت افسر 16 سال و در حال حاضر استاد دانشگاه UCLA دانشکده بهداشت عمومی است که نام خود را خرس. "هیچ یک از ما دارای نامحدود حق را به انجام آنچه ما می خواهیم" فیلدینگ گفت. "مردم گفتند: ما رئیس جمهور را به این, چرا من؟' که یکی از ریشه های این مشکل این افراط گرایی از دیدگاه حقوق فردی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن