UCLA در اخبار 18 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر تبدیل می شود با توجه به نژادپرستی در آمریکا | واشنگتن پست

E. Tendayi Achiume یک زامبیا متولد استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گفت که شورای نیاز به عمل به عنوان نژاد پرستی در ایالات متحده است "بحران حقوق بشر از ابعاد وجودی." "قانونی داخلی و سیاست رژیم است که باید با اتکا به پایان دادن به این بحران هرگز قادر به انجام این کار" Achiume که در خدمت به عنوان U. N. گزارشگر ویژه در نژادپرستی و تبعیض نژادی, بیگانه ستیزی و عدم تحمل نوشت برای سایت های خبری فقط امنیت است.

دقیقا چگونه شما گرفتن COVID-19? | وال استریت ژورنال

حدود 10 درصد از مردم با Covid-19 مسئول حدود 80 درصد از انتقال بر اساس یک مطالعه که به تازگی در ولکام باز کردن تحقیقات است. برخی از افراد مبتلا به این ویروس ممکن است بالاتر بار ویروسی و یا بیشتر تولید قطرات زمانی که آنها تنفس و یا صحبت می کنند و یا در یک فضای محدود با بسیاری از مردم و بد تهویه زمانی که آنها در اکثر عفونی نقطه در بیماری خود گفت: جیمی لوید-اسمیت یک دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس استاد که مطالعات زیست از بیماری های عفونی.

تنوع هالیوود | KPCC-FM "را دو"

"این است که به وضوح یکی از آن نقاط عطف در تاریخ آن ملت است که مجبور به نگاه خود و تعیین درجه که آن را در واقع زندگی می کنند تا به آن آرمان است. من فکر می کنم آن را یک فرصت برای تلفن های موبایل به انجام همان" گفت: دانشگاه UCLA Darnell شکار (approx. 45:00 علامت).

پشتیبانی گسترده ای برای ترانس خدمات اعضا | KCBS-تلویزیون

"این مقاله واقعا ناشی از یک مطالعه بزرگتر بودجه توسط وزارت دفاع در دولت اوباما. و آن را مطالعه رخ داده است که بیش از یک دوره دو ساله. جمع آوری داده ها تنها اتفاق افتاده است قبل از بان کی مون" گفت: دانشگاه UCLA شانون Dunlap.

کالیفرنیا کار های برنامه | بازار

"وجود دارد یک رابطه مداوم بین کارگران و شرکت های است که اجازه می دهد ما را به آمار زمین در حال اجرا هنگامی که این بیماری همه گیر است" گفت: دانشگاه UCLA تا von Wachter (approx. 1:50 علامت).

خواهد شد برخی از کشورها تعطیل دوباره ؟ | علم زندگی

دکتر جاناتان فیلدینگ, استاد, سلامت, سیاست و مدیریت در UCLA و مدیر سابق بهداشت عمومی برای شهرستان لس آنجلس به توافق رسیدند. "من فکر نمی کنم شما در حال رفتن برای دیدن هر گونه توافق ملی [در زمانی که به خاموش کردن دوباره] به دلیل شرایط بسیار متفاوت از جایی به جای" فیلدینگ گفت.

به همین دلیل کنگره باید به بهبود پرداخت می شود سیاست های مرخصی | تپه نظر

با توجه به تحقیقات توسط دکتر جودی Heymann موسس و مدیر جهان سیاست و تحلیل مرکز 181 کشور جهان پرداخته اند از مرخصی استعلاجی ، ایالات متحده یکی از معدود کشورهایی است که چنین نیست ترک قوانین در جای خود در کنار عمدتا کوچک جزیره کشورهای با جمعیت های کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن