UCLA در اخبار 2 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کلمات توجه به زمانی که صحبت کردن در مورد مسابقه و ناآرامی | ایالات متحده آمریکا امروز

"من 58 سال در حال حاضر. من به یاد داشته باشید یک سال است که وجود ندارد و نیمی از موارد دیدنی و جذاب از موارد خشونت پلیس. شما می توانید یک نیویورک تایمز در صفحه اول فقط مثل شما بود از COVID مرگ و میر و به راحتی از 100,000 نام آغاز و در سال 1960 از مردم گفت:" رابین کلی یک استاد تاریخ در دانشگاه UCLA که مطالعات جنبش های اجتماعی در ایالات متحده آمریکا است. (UCLA Darnell شکار نیز به نقل از.)

آتشین درگیری های قومی و مذهبی بیش از جورج فلوید مرگ | نیویورک تایمز

شانا L. ردموند, یک پژوهشگر موسیقی نژاد و سیاست در دانشگاه UCLA آلپرت مدرسه موسیقی شرح داده شده دریافت گریان تماس از عزیزان در مینیاپولیس با "اشک در حال اجرا بیش از حد سریع برای توقف در غم و اندوه است." "آنها با خشم و عصبانیت در بیماری سیاه و سفید از مردم در آن محل و در این جهان" او در توییتر نوشت. "این است که یک مته. این است که ما وحشتناک مرگبار در حال حاضر. #MinneapolisRebellion."

دانشمندان مقابله با ستاره های دریایی آفت در دیواره بزرگ مرجانی | واشنگتن پست

"از آنجا که تختخواب تاشو نوجوانان باید توانایی به ماندن در یک جلبک تغذیه فرم تا شش سال می تواند وجود داشته باشد یک تجمع چند نسل از نوجوانان هستند که با خوشحالی تغذیه از جلبک ها تا زمانی خاص وجود دارد که نشانه کاتالیز انتقال آنها به تغذیه مرجان می گوید:" پل باربر استاد در دپارتمان بوم شناسی و زیست شناسی تکاملی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

UCLA راه اندازی COVID-19 وب سایت در بیش از 40 زبان | EdScoop

دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس راه اندازی شد در روز پنج شنبه یک وب سایت جدید با ایمنی و بهداشت توصیه های مربوط به COVID-19 pandemic ترجمه شده به بیش از 40 زبان. بسیاری از جوامع افزایش آسیب پذیری به دلیل عدم دسترسی به اخبار رسمی بهداشت عمومی اطلاعات و توصیه های ایمنی در یک زبان دیگر غیر از زبان انگلیسی با توجه به کارن Umemoto مدیر آسیایی آمریکایی مطالعات مرکز در UCLA. "لس آنجلس به یک توده مهم از بسیاری از غیر انگلیسی زبان جوامع از جمله آسیایی و جزایر اقیانوس آرام" او گفت: در آزادی مطبوعات. (UCLA ممکن است وانگ نیز به نقل از.)

آمریکا coronavirus نقاط داغ همه, هند سرزمین | نیویورک تایمز نظر

اگر قبایل بومی آمریکا بودند شمارش به عنوان کشورهای پنج آلوده ترین ایالت در کشور خواهد بود همه قبایل بومی با نیویورک انداختن به شماره 6 با توجه به تالیف توسط سرخپوستان آمریکایی مطالعات مرکز در UCLA.

COVID-19 بحران بیکاری نیست بیش | PBS NewsHour

و می تواند وجود داشته باشد "موج دوم اخراج" گفت: تا von Wachter اقتصاددان و استاد دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "کسب و کار است که آمار 'توقف' را فشار دهید ممکن است دریابید که کسب و کار است که به عنوان خوب به عنوان آنها امیدوار بود" زمانی که آنها بازگشت, او گفت:.

آنچه که اتفاق می افتد با COVID-19 در جهان در حال توسعه? | تپه نظر

(تفسیر نوشته شده توسط UCLA جاناتان فیلدینگ) ما شده اند با تمرکز بر مبارزه با COVID-19 آن را به عنوان اثرات آمریکا و صنعتی جهان اما چه اتفاقی می افتد زمانی که این بیماری همه گیر در ادامه گسترش آن به کشورهای در حال توسعه? اخبار اخیر که کشورهای فقیر وزن بازگشایی با وجود افزایش تعداد موارد این باعث می شود حتی بیشتر سوال فوری.

آنها همه coronavirus محققان در حال حاضر | Los Angeles Times

"این است که تسلی گفت:" دکتر گی کلاهبرداران رشد و نمو immunologist و سلول های بنیادی و زیست شناس در UCLA. "این خواهد بود افتضاح به نشستن در حال انتظار برای انجام کاری مفید است." او و دکتر کریستوفر Seet یک UCLA سرطان پژوهشگر معمولا کار بر روی تکنیک های است که می تواند مهار پاسخ ایمنی بدن است برای حمله به سلول های سرطانی به طور بالقوه کاهش نیاز به درمان های سخت مانند تابش و شیمی درمانی. با تشکر از COVID-19 آنها پیدا کرده ام که بسیار از آنچه که آموخته ام در مورد بدن را از عفونت مبارزه با سلول های T در یک سرطان تنظیمات امر به ویروس ها و همچنین.

کالیفرنیا بازگشایی بیش از حد سرعت ؟ | Los Angeles Times

دکتر رابرت Kim-Farley, متخصص اپیدمیولوژی و عفونی-بیماری متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت گفته است که با وجود لوس آنجلس در حال ضربه گیر بستری شدن در بیمارستان برای این ویروس افزایش یافته است. او گفت که این نشانه خوبی است که این شهرستان دارای "مسطح منحنی" و تا کنون به طور موثر مانع COVID-19 قریب به اتفاق بیماران از بیمارستان ها و سیستم بهداشت و درمان است و اولیه بهداشت عمومی نگرانی از شیوع بیماری است.

احساس ناراحت است ؟ سعی کنید این روش نوشتن | وال استریت ژورنال

عمل صرف برچسب زدن احساس — از قرار دادن کلمات به هيجان می تواند تعدیل فعالیت عصبی را در تهدید منطقه از مغز و افزایش فعالیت در این منطقه مقررات می گوید: آنت استانتون صندلی وزارت روانشناسی و استاد روانپزشکی و biobehavioral علوم در UCLA.... "نوشتن افزایش می دهد کسی پذیرش از تجربه خود و پذیرش است که آرام می گوید:" دکتر استانتون.

ضد vaxxers هدف گسترش ترس بیش از coronavirus واکسن | گاردین (انگلیس)

جو Pierre استاد روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس می نویسد که در توطئه و دروغ گفت وجود دارد "روانی خصلت" در ارتباط با اعتقاد به تئوری های توطئه است. "یکی از آن خصلت روانی است که نیاز به منحصر به فرد" Pierre گفت. "این ایده که افرادی که جذب می شوند به تئوریهای توطئه اغلب احساس می کنید مثل آنها تصادفا برخی از راز واقعیت است که بقیه از ما گوسفند — یا sheeple به عنوان نظریه پردازان توطئه بود برای اشاره به آمریکا در مورد نمی دانم. بنابراین وجود یک حس خاصی از احساس ویژه ای است که شما ضروری به اطلاعات است." (Pierre نیز به نقل از Healthline.)

بیماران مبتلا به سرطان در حال مرگ از COVID-19; نه به دلایل شما می خواهم انتظار | ایالات متحده آمریکا امروز

این ایده همراه با یافته های این مطالعه جدید معنی بیماران مبتلا به سرطان باید بیشتر نگران گم شده و درمان آنها از خطرات احتمالی ابتلا به COVID-19 گفت: آنتونی Ribas دکتر سرطان در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. سرطان او گفت: شمار بسیار بیشتری تهدید به آنها را از این ویروس می کند. "بسیاری از درمان سرطان را تضعیف سیستم ایمنی بدن به یک سطح که در آن نمی تواند مبارزه با ویروس بنابراین این تصور که مبتلا به سرطان هستند همه ضعف سيستم ايمنی است که نگران به من," او نوشت: در یک ایمیل.

فعالان فشار برای 'مردم ' بودجه' در L. A. | LAist

"افسران پلیس حتی زمانی که حسن نیت نیست مددکاران اجتماعی گفت:" لورا آبرامز, صندلی رفاه اجتماعی در دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است. در یک کنفرانس تلفنی برگزار توقف پلیس لس آنجلس به اتهام جاسوسی ائتلاف آبرامز به تشریح آموزش های ویژه درگیر در تبدیل شدن به یک گواهی مددکار اجتماعی — از جمله پیوستن به یک کد اخلاق و به دست آوردن توانایی مناسب برای حمایت از آسیب پذیر جوامع است. "این مهارت یا آموزش نمی تواند همراه با هر گونه کار در اجرای قانون" آبرامز اضافه شده است. "مددکاران اجتماعی نیز در خط مقدم در حال حاضر. و آنها در حال گرفتن و کاهش گذاشته است."

حزبی تقسیم و رشد می کند بیش از coronavirus نگرانی | ایالات متحده آمریکا امروز

به عنوان آمریکایی ها به آرامی ظهور از دو ماه از coronavirus قرنطینه حزبی تقسیم در حال ظهور و در حال رشد — حق با آنها با توجه به بررسی های اخیر. اکثریت در هر دو طرف راهرو می گویند آنها تا حدودی و یا بسیار نگران در مورد همه گیر بر اساس یک نظرسنجی از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه.

شهرستانهای شکست برای دیدار با حداقل یک استاندارد برای بازگشایی | پالم اسپرینگز آفتاب صحرا

دکتر تیموتی آبجو یک استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در UCLA گفت که پرجمعیت جنوب کالیفرنیا باقی می ماند پشت در, تست, تماس, ردیابی و بهداشت عمومی اقدامات و بنابراین نیاز به حرکت با بیشترین احتیاط. "این کل سلامت عمومی پاسخ که باید بوده است در محل از ابتدای شیوع هنوز هم نیاز به ساخته شده در شهرستان و دولت در سطح," او گفت:. (Brewer نیز به نقل از WebMD).

UCLA دکتر توضیح می دهد که اهمیت تماس با ردیابی | KTTV-تلویزیون

"اساسا فرماندار این تیم است که با ایالت کالیفرنیا عمومی وزارت بهداشت و همچنین UCSF و UCLA. ما گرد هم آمده اند برای کمک به شما ذکر کالیفرنیا متصل" گفت: دانشگاه UCLA دکتر Alina Dorian.

علم نانو به ارمغان می آورد امید برای درمان خواب بیماری | Australian Broadcasting Corporation

"اگر شما پوشش یک نقشه از کشاورزی غنی منطقه و یا داخلی که در آن گاو نگهداری می شوند در آفریقا اگر شما پوشش است که با طیف وسیعی از تریپانوزوم آنچه می بینید یک مرز که در آن تریپانوزوم است که در بر داشت این است که در آن توانایی utilie گاو و بالا بردن گاو برای خوراک متوقف می شود. و به طوری که آنها هنوز هم تأثیر عمده ای بر اقتصاد منطقه که در آن آنها بومی هستند گفت: [UCLA کنت تپه.]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن